• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka iPhone SE 2020 64GB Recycled 199e

Liittynyt
02.05.2021
Viestejä
81
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.05.2021
Viestejä
81
Mustaa näyttäisi vielä saavan nettitilauksiin, muita värejä saa myymälöistä noutamalla. Nettitilaus voisi olla turvallisempi 14 vuorokauden palautusajalla jos akunkunto on alhainen?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 368
Kävin eilen hakemassa yhden punaisen. Pari minimaalista jälkeä, ruudussa ei mitään virheitä. Akku oli 83%.

Hintansa arvoinen laite.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 133
Kävin eilen hakemassa yhden punaisen. Pari minimaalista jälkeä, ruudussa ei mitään virheitä. Akku oli 83%.

Hintansa arvoinen laite.
Se akku ei ole edes uutena hintansa arvoinen. Pari vuotta tuota olen käyttänyt ja akkukesto on se ärsyttävin piirre. Näyttökin on pieni ja kamera vain ok.
Plussaa siitä, että on fyysinen nappi, eikä tarvitse eleillä kikkailla. Ja koosta, tuo mahtuu taskuun kuin taskuun.

En silti ostaisi, lightning-liitäntä ja saa koko ajan olla latailemassa.

--

Minulla voi myös olla pienempi malli, jos niitä on. Tämä on työpaikan kustantama, en ostaisi omilla rahoilla.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 368
En silti ostaisi, lightning-liitäntä ja saa koko ajan olla latailemassa.
Minun käytössäni on riittävä. Pärjään helposti koko päivän yhdellä latauksella. Oli tosin helppo päätös senkin vuoksi, kun perheessä on jo ennestään yksi SE 2020 laite ja siinä akkua 85%.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 133
Minun käytössäni on riittävä. Pärjään helposti koko päivän yhdellä latauksella. Oli tosin helppo päätös senkin vuoksi, kun perheessä on jo ennestään yksi SE 2020 laite ja siinä akkua 85%.
Kyllä. Ja puhuu tunteja puhelimessa (Helenin asiakaspalvelun jono jopa 90min, eikä vienyt akkua alle 60%, lisäksi olen jotain kokouksia joskus tehnyt puhelimella). Mutta sitten esim. viikonloppua ei selviä lataamatta, vaikka en käytä sitä ollenkaan.

Yhden päivän pärjää kyllä, ja laite integroituu hyvin Applen ekosysteemiin. Tuo on varmaan halvin puhelin siihen.

--

Jos ei kuitenkaan ole muita Apple-laitteita, niin suosittelen miettimään tätä hankintaa uusiksi.

--

Nilkinin frosted shield on muuten hyvä tuohon, täältä suositus.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 507
iPhone 14 on myös 799€, aiemmin ollut yli 900€. Vielä pari päivää ainakin.
 
Liittynyt
02.05.2021
Viestejä
81
Vielä huomisen tarjous voimassa. Uusimmalla käyttisversiolla akunkesto on tyydyttävää wlan päällä. Löytyi verkkiksestä ihan ok lompakkokotelokin: linkki (hinta nyt 1,5e)
Akku on vain näissä Recycled-luureissa lähellä huipputehon rajaa (80%). Muutamassa on ollut takakannessa pientä jälkeä, lasit olleet siistit.
Veikonkoneella vastaava ollut hieman eri tavalla pakattuna ja niissä yhdessä akku oli vielä 95%.
Blackfridayna akunvaihto onnistunee kohtuuhinnalla, mutta prosessissa voi kärsiä luurin vesitiiveys?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 858
Viestejä
4 206 597
Jäsenet
70 991
Uusin jäsen
Blankd

Hinta.fi

Ylös Bottom