• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka iPhone 14 Plus Red 256GB 679,20€, Tietokonekauppa.fi

Liittynyt
18.04.2020
Viestejä
47
Tämä oli erittäin sopuhintainen, varsinkin kun vertaa teeä BF myytiin Iphone 13 128 GT:ta hintaan 599€.
Kiitos vinkaajalle jäädään odottelemaan tuleeko puhelinta ainaskin tilausvahvistus tuli.
 

Jim

Liittynyt
06.12.2019
Viestejä
15
Tämä oli erittäin sopuhintainen, varsinkin kun vertaa teeä BF myytiin Iphone 13 128 GT:ta hintaan 599€.
Kiitos vinkaajalle jäädään odottelemaan tuleeko puhelinta ainaskin tilausvahvistus tuli.
Tilasin itsekin, ilmeisesti viimeisen kappaleen. Toivottavasti saadaan puhelimet! Oli kyllä hyvä hinta!
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 087
Todennäkösesti hintavrhe. Linkki ei toimi, eikä koko tuotetta löydy.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 298
Onkohan toi ihan luotettava kauppa? Ensikäynnin perusteella en tilaisi sieltä yhtään mitään.
 
Liittynyt
31.07.2018
Viestejä
539
Todennäkösesti hintavrhe. Linkki ei toimi, eikä koko tuotetta löydy.
Niitä oli ainakin yksi sillä hintaa. Näin itse tiistaina puolen päivän aikaan ja yllä Jim jopa kertoo saaneensa tilausvahvistuksen. Sitten illalla poistui linkki. Jonkin ajan päästä taas toimi ja oli 1 kpl mutta 80€ korkeammalla hinnalla. Nyt näköjään taas linkki ei toimi, eli kai se 1 kpl taas poistunut.
 
Liittynyt
31.07.2018
Viestejä
539
Onkohan toi ihan luotettava kauppa? Ensikäynnin perusteella en tilaisi sieltä yhtään mitään.
Aika pitkään tuo on tainnut olla kuvioissa (googlessa 159 arvostelua keskiarvolla 4.4, vanhin jostain 9 vuoden takaa). Näkyy olevan myymäläkin Turussa. Jos on vainoharhainen niin voi ostaa luotolla, jolloin luottoyhtiö vastaa että tulee tavara.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
366
Onkohan toi ihan luotettava kauppa? Ensikäynnin perusteella en tilaisi sieltä yhtään mitään.
Vähän aika si ku dustin myi halpoja 14 plussia niin tietokonekaupalla oli 512gt 849e hintaan tmv niin ostin silloin varuiksi kun avopuoliso etsi uutta puhelinta. Puhelin ei kelvannutkaan enkä kerennyt peruuttamaan, niin palautin suoraan noutaessa ja onnistui hyvin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 749
Onkohan toi ihan luotettava kauppa? Ensikäynnin perusteella en tilaisi sieltä yhtään mitään.
Ostanut tuolta randomisti tavaraa varmaan yli 15 vuotta. Lähinnä kun on ollut nopeasti tarvetta saada jotain ja on ollut saldoa liikkeessä, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia. Joskus jotain takuuseenkin palautellut eikä ollut ongelmia.

Ns. viimeisiä "pikku ATK-liikkeitä", joita Turussa taitaa olla vielä pari-kolme (Jimm'siä en laske enää pieneksi paikalliseksi :p). Liike on tosiaan sellainen että jos siellä on yli kolme asiakasta niin alkaa tuntumaan ahtaalta. :D
 
Liittynyt
18.04.2020
Viestejä
47
Mulle tulisähköppostia, että tuote loppu (ei vetoamista hintavirheeseen), maksu on sisällä ja tilausvahvistust tuli. Tarjoavat vain välirahallista vaihtoa 512GT malleihin, jotka myös "vähissä/loppumassa". Eivät suostu vaihtamaan perusväriseen jota olisi tarjolla samoilla spekseillä. On kyllä...
 

Jim

Liittynyt
06.12.2019
Viestejä
15
Mulle tulisähköppostia, että tuote loppu (ei vetoamista hintavirheeseen), maksu on sisällä ja tilausvahvistust tuli. Tarjoavat vain välirahallista vaihtoa 512GT malleihin, jotka myös "vähissä/loppumassa". Eivät suostu vaihtamaan perusväriseen jota olisi tarjolla samoilla spekseillä. On kyllä...
Täysin saman keskustelun kävin juuri sähköpostilla..
 
Liittynyt
29.01.2021
Viestejä
18
Itse ostin kanssa tarjouspuhelimen ennen klo 12 kun oli 1kpl jäljellä verkkokaupassa (ja jäi 1kpl tilauksen jälkeenkin). Tuote olikin sitten loppu vaikka tilausvahvistus ja maksuvahvistus tuli perille ja korvaava tuotekin kerkesi loppumaan sähköpostin vaihtojen aikana, mutta päädyttiin sitten toiseen väriin (512GT) välirahalla..
 
Liittynyt
18.04.2020
Viestejä
47
Itse ostin kanssa tarjouspuhelimen ennen klo 12 kun oli 1kpl jäljellä verkkokaupassa (ja jäi 1kpl tilauksen jälkeenkin). Tuote olikin sitten loppu vaikka tilausvahvistus ja maksuvahvistus tuli perille ja korvaava tuotekin kerkesi loppumaan sähköpostin vaihtojen aikana, mutta päädyttiin sitten toiseen väriin (512GT) välirahalla..
Sama täällä reilusti ennen klo 12 tuli tilausvahvistukset ja jäin ihmettelemään kun verkkokaupassa ei saldo tippunut. Jollen väärin katsonut, niin hinta taisi tippua, että toisen olisi saanut tilattu ~672€ hintaan.
Välirahassa on ikävää kun tuo 256GB oli vaan suhteesti huomattavasti halvempi, kun tuo 512GT. Lisäksi itse pidän lähes tonnia puhelimeen aika kovana, vaikka onkin uudehko malli isolla muistilla.
Tuota erikseen brändättyä (product)red mallia voi jokseenkin ajatella erikosvärinä, mutta minulle tarjosivat myös 512GT purplea, joka on kyllä nähdäkseni täysin applen vakio värejä.
Olisi hauska tietää saiko joku tuon puhelimen?
 

Jim

Liittynyt
06.12.2019
Viestejä
15
Sama täällä reilusti ennen klo 12 tuli tilausvahvistukset ja jäin ihmettelemään kun verkkokaupassa ei saldo tippunut. Jollen väärin katsonut, niin hinta taisi tippua, että toisen olisi saanut tilattu ~672€ hintaan.
Välirahassa on ikävää kun tuo 256GB oli vaan suhteesti huomattavasti halvempi, kun tuo 512GT. Lisäksi itse pidän lähes tonnia puhelimeen aika kovana, vaikka onkin uudehko malli isolla muistilla.
Tuota erikseen brändättyä (product)red mallia voi jokseenkin ajatella erikosvärinä, mutta minulle tarjosivat myös 512GT purplea, joka on kyllä nähdäkseni täysin applen vakio värejä.
Olisi hauska tietää saiko joku tuon puhelimen?
Jätin itse tilauksen voimaan tuosta punaisesta, kateostoon eivät suostuneet. Lupasivat katsoa jos punaista vielä tulisi saataville.
 
Liittynyt
18.04.2020
Viestejä
47
Ei ole tietokonekauppa.fi / SH-Group Oy vieläkään suostunut toimittamaan tarjouksen puhelinta. Saiko joku muu tuon 256 gt tarjous puhelimen. Vai suostuitko ostamaan välirahalla kalliimman? Tässä aprikoin että kannattaako ostaa puhelin toisaalta ja vaatia kuluttajariitalautakunnan kautta korvaamaan kateostona...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 831
Viestejä
4 240 851
Jäsenet
71 259
Uusin jäsen
hagorikot

Hinta.fi

Ylös Bottom