Ion Fury *PC, PS4, X1, Switch, Linux* - Uusi Build Engine (Blood, Duke Nukem 3D, Shadow Warrior) FPS

Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
688
Salaisuudet on kyllä sellaisia, että tulee toope olo kun videoita kattoo :D Toisaalta olen kyllä muutenki aika toope kun pelaan kolmiulotteisia pelejä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
589
tuli pelailtua tämä läpi, 24h meni ekaan kertaan, kai täytyy toinenkin kerta vielä pelata niin että löytää kaikki salakätköt. Ekalla kerralla löytyi ilman apuja 33% kätköistä. Osa on kyllä aika ovelasti kätketty. :D
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 579
tuli pelailtua tämä läpi, 24h meni ekaan kertaan, kai täytyy toinenkin kerta vielä pelata niin että löytää kaikki salakätköt. Ekalla kerralla löytyi ilman apuja 33% kätköistä. Osa on kyllä aika ovelasti kätketty. :D
Itekki muutama päivä sitten sain läpi. Aika samoissa oli salapaikkojen löytöprossa (37%). Aikaa meni vissiin itellä joku 30h, kun yritti ettiä salapiakkoja. :D En löytäny ku 3 niitä big secrettejä, joten löydettävää riittää seuraavaankin läpipeluuseen.

Ei tässä loppujen lopuksi mitään mahdotonta paikkaa tullu hardilla vastaan. Lopputaistelu toki se vaativin.

On näissä vanhoissa old school räskinnöissä vaan jotain maagista, mitä ei uudemmista löydy. :geek:
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
736
Olin jo unohtanut ko. pelin kun odotin, että julkaistaan kokonaisuudessaan. Nappasin steamin alesta ja heti heittämällä yhdeksi parhaista räiskinnöistä mitä olen pelannut. Ai että :love:

 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 476
Ostin myös nyt joulun tullen. Pari ensimmäistä tuntia pelattu, viimeksi taisin pelata ensimmäisen chapterin areenataistelun läpi.

Pum pum tuntuu pirun hyvältä... mutta nämä tasot eivät ole jotenkin vakuuttaneet vielä yhtään. Kaikki on jotenkin pimeää, harmaata, metallista, vaikeaselkoista, mieleenpainumatonta. Tähän menessä DUSK on ollut enemmän minun mieleeni, vaikka alkuperäinen odotus oli juuri toistepäin, kun Ion Fury muistuttaa enemmän Dukea ja Dusk Quakea, ja näistä nimenomaan enemmän Duke on se minun juttuni.

Tässä on myös samat ongelmat kuin muissa Steamista saatavilla olevissa Build-peleissä (Duke, Shadow Warrior), että vsync-asetukset eivät toimi sitten tippaakaan, vaan tekevät pelistä tökkivän pökäleen. Jotta kuva ei repeile ja se tuntuu sulavalta, saa sitten säätää pelin framerate-asetuksia ja Nvidian asetuksia kunnes löytyy joku sopiva yhdistelmä. Shadow Warriorissa tämä taisi olla fast sync + riittävän kova fps, tässä toiminut 180fps ja offsetiksi -1 fps (eli peli pyörii 179fps 60hz näytöllä).
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
736
Ostin myös nyt joulun tullen. Pari ensimmäistä tuntia pelattu, viimeksi taisin pelata ensimmäisen chapterin areenataistelun läpi.

Pum pum tuntuu pirun hyvältä... mutta nämä tasot eivät ole jotenkin vakuuttaneet vielä yhtään. Kaikki on jotenkin pimeää, harmaata, metallista, vaikeaselkoista, mieleenpainumatonta. Tähän menessä DUSK on ollut enemmän minun mieleeni, vaikka alkuperäinen odotus oli juuri toistepäin, kun Ion Fury muistuttaa enemmän Dukea ja Dusk Quakea, ja näistä nimenomaan enemmän Duke on se minun juttuni.

Tässä on myös samat ongelmat kuin muissa Steamista saatavilla olevissa Build-peleissä (Duke, Shadow Warrior), että vsync-asetukset eivät toimi sitten tippaakaan, vaan tekevät pelistä tökkivän pökäleen. Jotta kuva ei repeile ja se tuntuu sulavalta, saa sitten säätää pelin framerate-asetuksia ja Nvidian asetuksia kunnes löytyy joku sopiva yhdistelmä. Shadow Warriorissa tämä taisi olla fast sync + riittävän kova fps, tässä toiminut 180fps ja offsetiksi -1 fps (eli peli pyörii 179fps 60hz näytöllä).
Duskia itse myös katsellut, pitää varmaan ostella seuraavaksi se. Pelasin Black Mesan juuri läpi ennen tätä ja voi pojat miten hyvä sekin oli.

Itse tuskailin myös ennen 60Hz näytöllä juuri saman ongelman kanssa, että miten pelistä saa sulavan sekä repeilyn pois. Rupesin yksinpeleissä käyttämään V-synciä ja cappasin Rivaturnerilla FSP:n 0.5 fsp alle virkistystaajuuden. Pelit oli sulavia ja repeilyä ei tapahtunut eikä input lagi hiirelle ollut ihan niin paha mitä suoraan v-sync päällä. Ei tuo täydellinen ollut ja kyllä vaan 144hz gsync/freesync näyttö on hintansa väärtti, suosittelen :tup:

Minulla on nyt tämä näyttö
Asus VG249Q 23,8&quote; TUF pelinäyttö (musta) - Näytöt
ja ihan paras mitä ollut

Tässä välissä ollut kuitenkin

32" 1440p/60Hz IPS - ei pysty, ei gsync/freesync jatkuvaa kamppailua repeilyn, sulavuuden sekä inputlagin kanssa
27" 1080p/144Hz TN - muuten hyvä, mutta värit haaleat ja musta oli harmaata. 27" myös hieman suttuinen kuva 1080p resolla
32" 1440p/144Hz VA - muuten hyvä, mutta VA ghosting oli minulle ihan liika ja gamma hieman alhainen + GTX 1080 loppuu oikeasti jerkku uusimmissa peleissä +100fps pelaamiseen

Nykyinen 24" 1080p/144Hz IPS - Värit hyvät, musta hyvä ja gamma oikea 2.2. 1ms inputlagi ja ghostausta ei ole. 24" 1080p on juuri hyvä koko ja kuva on terävä eikä myöskään tarvitse jäätävää rautaa, että saa pelit pyörimään lähemmäksi 100fps. Immersio ei myöskään kärsinyt vaikka tiputti näytön koon 32" -> 24". Näyttö lähemmäksi ja ei tarvi päätä kääntää kun näkee jatkuvasti kaiken ruudulta, todella hyvä FPS:n pelailuun.

 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 103
Viestejä
4 191 361
Jäsenet
70 864
Uusin jäsen
Joonas123

Hinta.fi

Ylös Bottom