Salaisuudet on kyllä sellaisia, että tulee toope olo kun videoita kattoo
Toisaalta olen kyllä muutenki aika toope kun pelaan kolmiulotteisia pelejä.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tuli pelailtua tämä läpi, 24h meni ekaan kertaan, kai täytyy toinenkin kerta vielä pelata niin että löytää kaikki salakätköt. Ekalla kerralla löytyi ilman apuja 33% kätköistä. Osa on kyllä aika ovelasti kätketty.![]()
Ostin myös nyt joulun tullen. Pari ensimmäistä tuntia pelattu, viimeksi taisin pelata ensimmäisen chapterin areenataistelun läpi.
Pum pum tuntuu pirun hyvältä... mutta nämä tasot eivät ole jotenkin vakuuttaneet vielä yhtään. Kaikki on jotenkin pimeää, harmaata, metallista, vaikeaselkoista, mieleenpainumatonta. Tähän menessä DUSK on ollut enemmän minun mieleeni, vaikka alkuperäinen odotus oli juuri toistepäin, kun Ion Fury muistuttaa enemmän Dukea ja Dusk Quakea, ja näistä nimenomaan enemmän Duke on se minun juttuni.
Tässä on myös samat ongelmat kuin muissa Steamista saatavilla olevissa Build-peleissä (Duke, Shadow Warrior), että vsync-asetukset eivät toimi sitten tippaakaan, vaan tekevät pelistä tökkivän pökäleen. Jotta kuva ei repeile ja se tuntuu sulavalta, saa sitten säätää pelin framerate-asetuksia ja Nvidian asetuksia kunnes löytyy joku sopiva yhdistelmä. Shadow Warriorissa tämä taisi olla fast sync + riittävän kova fps, tässä toiminut 180fps ja offsetiksi -1 fps (eli peli pyörii 179fps 60hz näytöllä).