Io techin selailu ongelma

Liittynyt
11.09.2021
Viestejä
70
Io techin testipalkki kuvat muuttuu vihreäksi kosketuksesta puhelimella selaamalla. Käytössä iPhone puhelin. Tämä takia testitulokset ovat todella haastavat lukea, enkä ole saanut kuvaa muuttumaan normitilaan. Onko tähän ongelmaan joku ratkaisu?
Kiitos vastauksista jotka poistaa tämän ongelman.
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
683
Kuvakaappaus ongelmasta voineisi auttaa paikantamaan mahdollista ongelmaa. Tarkempi kuvaus käytettävästä laitteesta, käyttöjärjestelmä versiosta ja käytettävästä selaimesta ei myöskään haittaisi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.09.2021
Viestejä
70
iPhone 12 pro on käytössä ja uusin 16 sarjaa käyttöjärjestelmä. Näytäisi siltä että kun itse vieritän oikean käden peukalolla läheltä sivun oikeaa reunaa, niin osuessani testikuvan reunaan, niin silloin kuva maalailtu vihreäksi.
tässä esimerkki kuva.
IMG_1860.png
 
Liittynyt
13.08.2021
Viestejä
12
Ko. asiasta en mitään tiedä, mutta laitan tähän samaan lankaan lisäongelman. Eli, itse lueskelen näitä juttuja usein Ipad:lla (8. gen. ja täysin pivitetty) ja tietysti sen Safari-selaimella - ilmennyt "ongelma" on se, että usein sivu näkyy tietokoneversiona!
Tuossa näkymässä sivu muuttuu kovin pieneksi ja sivuun ilmestyy sivuvalikot. Päivitysnapilla näkymä palautuu/sivuvalikko poistuu.

En tiedä kummassa on vika/kömpelyys - veikkaan Safaria - toivottavasti poistuu tulevissa päivityksissä.
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
683
Hmm,

Safarilla ainakin, jos "pitkään" painaa kuvaa silloin kuva tulee valituksi, eli saa vihreän värin. Väri varmaankin tulee iotechin käyttämästä tyylitiedostosta. Valinnan jälkeen koodi jossain bugittaa, koska kuvan/kuvan laatikkon valintaa ei saa poistettua. Nopeasti jos painaa kuvaa tätä ongelmaa ei ole.

Ipadilla voi itse valita haluaako mobiili vai desktop näkymän (Aa-painike osoite palkissa), defaultina taitaa uudemmissa ipadeissa desktop viewin ladata. Jos muistan oikein, korkeammat tahot taisi poistaa joitakin näitä laite määritteiden tukia web selainten koodista. Eli webbi sivu rakenne pitäisi nykyisin scaalata laitteen kuvan leveyden/korkeuden suhteen => "samat" näkymät kaikille.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 016
Viestejä
4 210 300
Jäsenet
71 004
Uusin jäsen
ZappaX

Hinta.fi

Ylös Bottom