io-tech.fi BBS on avattu

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 592
Tulee tukijäsenyyttä pidettyä tulilla, koska teette pirusti sellasta sisältöä mikä itteä kiinnostaa ja mikäs sen mukavampaa, kun suomeksi lukea niitä. Niin toi 12.4e/v on pikku summa siitä. Jatkakaa samaa malliin ja onnea techin porukalle!
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 529
Uskomatonta, että viisi vuotta on jo mennyt?... Lähes, sillä minä liityin 20.10.2016 ja se tapahtui jossakin muropaketin kommentissa, että Sampsa lopettaa ja säie olemassa. Täytyi sitten etsiä se jäähyväis-hölötys ja vasta sitten rupesin nuuskimaan, että missähän se uusi paikka on. Missään ei siinä sivustossa ollut mitään mainintaa.
Sen verran pelasin rehdisti, että en itse käynyt MuroBBS:ssä mainostamassa sanallakaan uutta sivustoa.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 625
Sen verran pelasin rehdisti, että en itse käynyt MuroBBS:ssä mainostamassa sanallakaan uutta sivustoa.
Minäkin muistaakseni kuulin tästä ensimmäisenä joltain räbäsankarilta joka palasi Muroon haukkumaan sitä ja kehumaan tätä. Ja ko. henkilö taisi saada permabanaanin Muron modeilta siitä hyvästä.
 

Lassivv

Tukijäsen
Team H2O
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
2 784
Luultavasti niin kauan kun Sampsa ja porukka pitää sivustoa ja foorumia yllä niin vaikea uskoa että kukaan nousisi Suomessa ohi tai edes rinnalle. Tukijäsenyyttä itse myös pitänyt yllä sen aikaa kun jäsenenä pyörinyt, 12.40€ todella pieni summa vuodessa tukea foorumia. Ei se varmaan mahtavan iso määrä tukea foorumille ole mitä näistä tulee, mutta taisi tästä Kokkonen tai Sampsa kauan sitten kirjoitella että tukijäsenyydet auttoivat varsinkin alkupuolella sivuston taivalta todella merkittävästi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 837
Onnea viisi vuotiaalle iO-Techille! :schampagne: Ja onneksi tuli varmaankin silloisesta räbästä linkki bongattua. :thumbsup: Tosin vasta seuraavana päivänä.. feels bad man. :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Onneks olkoon Sampsa ja muu ylläpidon väki. On ollut mukavat 5 vuotta täällä. 19.10.2016 tuli liityttyä tälle uudelle foorumille. Taisi juurikin joku tulla haukkumaan muroa paskaksi ja aloin ihmettelemään, että mikä homma kun kaikki jättää muron. Ehdottomasti paras foorumi jota tulee seurattua. Kontentti myös mitä tuotatte on priima laatua. Ei tule mikään muu suomlainen foorumi nousemaan lähellekkään Sysop mestariteosta. :sysop:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
136
Kieltämättä alkuun oli vähän ristiriitaset fiilikset myös että tuleeko tästä mitään mutta ei mennyt kauaakaan kun huomasin että enpä enää käynytkään muron puolella mitä tuli vuosia aktiivisesti tehtyä vaan suoraan näppis vei aina io-techille. Tykännyt kyllä aivan järkyttävästi miten tää on kasvanut ja kehittynyt, sekä kokoajan mun mielestä hyvään suuntaan. Tosin näin eläkeläisenä huomaa ettei jaksa ihan mahottomia enää kirjotella foorumille :D
Aika kyllä menny nopeesti jos siitäkin on viis vuotta, piti ihan väijyä omaa profiilia niin näköjään oon ollu heti ekojen joukossa ryntäämässä foorumille :o
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 529
20221017_211328.png


Eilen 6 vuotta TechBBS-foorumin avaamisesta. Vajaa 60000 rekisteröitynyttä käyttäjää ja nykyään viestejä kirjoitetaan päivittäin noin 4000-6500 kpl.

Kiitos kaikille :kippis:
 
Viimeksi muokattu:

Lassivv

Tukijäsen
Team H2O
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
2 784
Onnea koko techbbs tiimille ja toivottavasti kontentti ja foorumi jatkuu hamaan tulevaisuuteen. Harmi etten itse huomannut mistään hypätä mukaan heti avajaisista lähtien :)
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 592
Huikeeta, jatkakaa samaan malliin. :thumbsup: Taidan avata oluen tämän merkkipaalun juhlistamiseksi.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 156
Kiitokset koko tiimille ja tietysti muille käyttäjille. Jatketaan samaan malliin :love:
 

Mstk

Aina pitää säätää...
Tukijäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
779
Kippis!
:kippis:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 362
Viestejä
4 158 459
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom