• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Intersport -20% Plussakortilla.

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 515
Prkl. Juuri viikko sitten jotain tilailin. Kai se pitää vaan lisää jotain.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 515
Onneksi harvemmin noista muuta ottaa. Tekniikka yms kuitenkin oikeista liikkeistä.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 824
Maanantaina kävin lenkkarit ostamassa Intersportista kun oli 99,90 euroa. Tiistaina hinta oli noussut 149 euroon. Nyt -20% alella hinnaksi tulisi 120 euroa. Hyvä nostaa hintoja ennen alennuksia.
Selvää säästöä :rofl2:
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 028
Oman mutun mukaan Intersport ei ole ollut oikein ikinä se halvin vaihtoehto vaikka kuinka olisi alet päällä kun ovh:t on niin kauheat. Toivottavasti olen väärässä ja tuolla on jotain oikeasti halvalla kilpailijoihin nähden.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
239
Oman mutun mukaan Intersport ei ole ollut oikein ikinä se halvin vaihtoehto vaikka kuinka olisi alet päällä kun ovh:t on niin kauheat. Toivottavasti olen väärässä ja tuolla on jotain oikeasti halvalla kilpailijoihin nähden.
Omat lenkkarini kävin tuolta kuukausi takaperin ostamassa ja sain heittämällä parasta palvelua mitä olen koskaan saannut. Oma myyjäni osasi kertoa kaiken maan ja taivaan väliltä lenkkareista ja saatiin sieltä valittua sopivat jalkineet.

Toki pienen hintavertailun perusteella kieltämättä hieman kalliimpi kuin muut putiikit mutta sanoisin varsinkin lenkkarien ostamisessa voin mielusti pullittaa sen erotuksen jos saa kerralla oikeat. Esimerkiksi stadiumista en omia kenkiäni lähtisi ostamaan, kyseisen puljun aspat ei ehkä ole itseäni sytyttänyt.
 
  • Tykkää
Reactions: |le

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 028
Omat lenkkarini kävin tuolta kuukausi takaperin ostamassa ja sain heittämällä parasta palvelua mitä olen koskaan saannut. Oma myyjäni osasi kertoa kaiken maan ja taivaan väliltä lenkkareista ja saatiin sieltä valittua sopivat jalkineet.

Toki pienen hintavertailun perusteella kieltämättä hieman kalliimpi kuin muut putiikit mutta sanoisin varsinkin lenkkarien ostamisessa voin mielusti pullittaa sen erotuksen jos saa kerralla oikeat. Esimerkiksi stadiumista en omia kenkiäni lähtisi ostamaan, kyseisen puljun aspat ei ehkä ole itseäni sytyttänyt.
Hyvä palvelu tuntuu kyllä olevan nykyään sen verran harvinaista, että samoin olisin toiminut itsekin :) Noissa tilanteissa toivoo, että se kyseinen myyjä saisikin jotain proviikkaa ansaitusti.
 
Liittynyt
08.03.2017
Viestejä
588
Omat lenkkarini kävin tuolta kuukausi takaperin ostamassa ja sain heittämällä parasta palvelua mitä olen koskaan saannut. Oma myyjäni osasi kertoa kaiken maan ja taivaan väliltä lenkkareista ja saatiin sieltä valittua sopivat jalkineet.

Toki pienen hintavertailun perusteella kieltämättä hieman kalliimpi kuin muut putiikit mutta sanoisin varsinkin lenkkarien ostamisessa voin mielusti pullittaa sen erotuksen jos saa kerralla oikeat. Esimerkiksi stadiumista en omia kenkiäni lähtisi ostamaan, kyseisen puljun aspat ei ehkä ole itseäni sytyttänyt.
Itsekin yllätyin positiivisesti viimeeksi, kun kävin Intersportissa. Kauppoja ei kyllä syntynyt, kun ei löytynyt oikeaa kokoa, mutta muuten kaveri vaikutti tietävältä. Stadiumissa ärsyttää jo se, että oletuksena kengät on muutamaa esillä olevaa kenkää lukuun ottamatta varastossa, niin pitää myyjältä kysyä jos haluaa jotain sovittaa.
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
804
Maanantaina kävin lenkkarit ostamassa Intersportista kun oli 99,90 euroa. Tiistaina hinta oli noussut 149 euroon. Nyt -20% alella hinnaksi tulisi 120 euroa. Hyvä nostaa hintoja ennen alennuksia.
Onneksi hintatemppuilu näkyy nyt heti, kun kaupat velvoitetaan näyttämään 30 päivän alin hinta. Eikä voi suoraan yleistää, että kaikkien tuotteiden hinta olisi noussut ennen ale-kampanjaa. Lisäksi kivijaloissa voi olla eri hinta kuin netissä.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
518
Omat lenkkarini kävin tuolta kuukausi takaperin ostamassa ja sain heittämällä parasta palvelua mitä olen koskaan saannut. Oma myyjäni osasi kertoa kaiken maan ja taivaan väliltä lenkkareista ja saatiin sieltä valittua sopivat jalkineet.

Toki pienen hintavertailun perusteella kieltämättä hieman kalliimpi kuin muut putiikit mutta sanoisin varsinkin lenkkarien ostamisessa voin mielusti pullittaa sen erotuksen jos saa kerralla oikeat. Esimerkiksi stadiumista en omia kenkiäni lähtisi ostamaan, kyseisen puljun aspat ei ehkä ole itseäni sytyttänyt.
Viimeksi juoksukenkiä ostaessa tiesin kyllä mitä haen, mutta Stadiumissa jouduin itse menemään koneelle näyttämään mitä mallia etsin, kun myyjä ei tiennyt onko heillä niitä. Intersportissa kävin toki ensimmäisenä, mutta heillä ei ollut oikeaa kokoa. Lopuksi XXL oli ainoa mistä löytyi kyseistä kenkää oikeassa koossa, mutta siellä nyt ei kenkäosastolla edes ollut ketään keneltä pyytää apua.
 
Viimeksi muokattu:

Telaketju88

Tukijäsen
Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
750
Intersport on siinä mielessä hyvä kaupoa, että sieltä löytyy vaatteita. XXL meni jo vuosia sitten boikottiin,koska tavara ei vaihdu. Samat kamat myynnissä vuodesta toiseen
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 092
Viestejä
4 225 336
Jäsenet
71 182
Uusin jäsen
SuperKilppari

Hinta.fi

Ylös Bottom