Internet Nopeus ja ping

Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 915
Mobiili on mobiili eli jos haluat tasaista pingiä, ainoastaan kiinteä tarjoaa sitä
 
Liittynyt
28.05.2019
Viestejä
1 582
Meillä pätkii välillä netti niin olen ajatellut että alkaisin Pelata puhelimen netillä.
Kuinka suuri ping mulle tulis jos pelaisin puhelimen netillä?
Tärkeää olisi mobiilissa, että olet ainoa käyttäjä, etkä jaa yhteyttä muiden kanssa talossa, jotta pingit pysyvät edes jotenkin kurissa pelattessa.
 
Liittynyt
20.04.2017
Viestejä
2 658
Muutenkin nuo puhelimen hotspotit on tarkoitettu vaan tilapäistä käyttöä varten. Joillain luureilla voi toimia esimerkiksi piuhan kautta hyvin mutta en langattomana käyttäis itse pidempään. Lämpenee aika rajusti moni puhelin jos hotspot jää pidemmäksi aikaa päälle ja on datankäyttö rajumpaa.
 
Liittynyt
31.07.2019
Viestejä
1 549
Niin onko siellä siis joku kiinteä adsl tai muu yhteys? Yhteyden ei kuulu pätkiä, varsinkaan kiinteän yhteyden.
Jos pätkintää tapahtuu, niin heti yhteys operaattoriin vian selvittämiseksi, onko kyseessä omat verkkolaitteet vai operaattorin ongelma.
Luonnollisesti tehtävä vikailmoitus jos vika operaattorin puolella.
 
Liittynyt
03.05.2018
Viestejä
3 188
Meillä pätkii välillä netti niin olen ajatellut että alkaisin Pelata puhelimen netillä.
Kuinka suuri ping mulle tulis jos pelaisin puhelimen netillä?
Mobiilin laitteen kanssa tehty speedtest.net sivun testi ilman että esim WiFi päällä.
Testin tulos riippuu tällöin useasta asiasta, tässä mielestäni oleellisimmat
- mobiilin päätelaitteen käyttämä taajuus (puhelin)
- mobiiliverkon tuon taajuuden käyttäjämäärät
- puhelimen suorituskyky ajaa selaimella testiä HTML5 yli.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 173
Viestejä
4 214 491
Jäsenet
71 010
Uusin jäsen
vembula

Hinta.fi

Ylös Bottom