Intelin Game On -ajurit Arc- ja Xe -näytönohjaimille (2025)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaotik
  • Aloitettu Aloitettu

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
23 794
intel-arc-xe-game-on-drivers-20240126.jpg

Intel on julkaissut uudet ajurit näytönohjaimilleen ja integroiduille grafiikkaohjaimilleen. Intel Graphics Driver 32.0.101.6972 -ajurit ovat saatavilla Windows 10- ja 11 -käyttöjärjestelmille ja ne tukevat yhtiön Arc-näytönohjaimia sekä Xe-arkkitehtuureihin perustuvia integroituja grafiikkaohjaimia. Voit tutustua ajureiden kaikkiin muutoksiin niiden julkaisutiedotteessa (PDF).

Intel Graphics Driver 32.0.101.6972 -ajureiden uudet ominaisuudet ja optimoinnit:

  • Game On -tuki Killing Floor 3:lle
  • Game On -tuki Valorantin Unreal Engine 5 -päivitykselle
  • Game On -tuki WUCHANG: Fallen Feathersille
  • Suorituskykyparannuksia Arc B -sarjan näytönohjaimilla Rematch-pelissä (DX12)
    • Jopa 12 % parempi suorituskyky 1440p-resoluutiollta Ultra-asetuksin
    • Jopa 9 % parempi suorituskyky 1080p-resoluutiolla Ultra-asetuksin
Korjatut ongelmat

  • Arc B-sarjan näytönohjaimilla
    • Returnalin kaatumisongelmat säteenseuranta käytössä (DX12)
    • Fragpunkin mustaksi korruptoituvat tekstuurit (DX11)
    • Microsoft Flight Simulator 2024:n kaatuilut Free Flight -tilassa (DX12)
  • Arc A-sarjan näytönohjaimilla
    • Returnalin kaatumisongelmat säteenseuranta käytössä (DX12)
  • Core Ultra 2 -prosessoreiden integroiduilla Arc-grafiikkaohjaimilla
    • PugetBench for Photoshopin virheet testirutiinin aikana
    • Topaz Video AI:n odotettua heikompi suorituskyky
Tiedossa olevat ongelmat:

  • Arc B -sarjan näytönohjaimilla
    • Fortniten kaatuilu ”Performance – Lower Graphical Fidelity” -renderöintiasetuksella (DX12)
    • Grafiikan korruptoituminen tietyissä tilanteissa usean sovelluksen samanaikaisen toiminnan yhteydessä
    • Tekstuurien vilkkuminen PEAKissa (DX12)
    • Broken Arrowin odotettua heikompi suorituskyky grafiikka-asetusten vaihtamisen jälkeen (DX11)
    • Naraka Bladepoint saattaa jäätyä kesken pelin, jos Graphics Enhancement -asetus on asetettu Intel XeSS -tilaan (DX11)
    • Call of Duty: Black Ops 6:ssa saattaa esiintyä grafiikan korruptoitumista vesialueilla (DX12)
    • Call of Duty: Warzone 2.0:ssa saattaa esiintyä grafiikan korruptoitumista vesialueilla (DX12)
    • PugetBench for Davinci Resolve Studio V19 saattaa kaatua kesken testin
  • Arc A -sarjan näytönohjaimilla
    • Broken Arrowin odotettua heikompi suorituskyky grafiikka-asetusten vaihtamisen jälkeen (DX11)
    • Marvel’s Spider-Man 2 saattaa kaatua, kun sekä säteenseuranta että XeSS ovat käytössä
    • PugetBench for Davinci Resolve Studio V19 saattaa kaatua kesken testin
  • Core Ultra Series 1:n Arc GPU:lla
    • PugetBench for Davinci Resolve Studio V19:ssä voi esiintyä virheitä Extended-asetuksella
  • Core Ultra Series 2:n Arc GPU:lla
    • Fortniten kaatuilu ”Performance – Lower Graphical Fidelity” -renderöintiasetuksella (DX12)
    • Call of Duty: Black Ops 6:ssa saattaa esiintyä grafiikan korruptoitumista vesialueilla (DX12)
    • PugetBench for Davinci Resolve Studio V19:ssä voi esiintyä virheitä Extended-asetuksella
    • Adobe Premiere Pro saattaa kaatua audio enhancement -ominaisuuksia käytettäessä
Lataa Intelin ajurit täältä
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
282 853
Viestejä
4 857 943
Jäsenet
78 478
Uusin jäsen
anttith

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom