Intel vapauttaa Thunderbolt 3:n muille valmistajille rojaltivapaana

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Lukittavista sata-kaapeleista tuli mieleen, että jossain emoissa ne liitinklusterit on suunniteltu niin että ne lukitukset menee vastakkain :btooth: Tunge siinä sitten jotain jäätelötikkua sinne väliin että saat unlockattua niitä.
Noita kun rupeat repimään niin voi käydä niin että lähtee se liitin irti siitä emosta se sata kaapelin kanssa.Noi aiheuttaa myös rikkinäisiä sata kaapeleita kun se lukitus ei aukea ja revit niitä.. :D
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Jaa. Voisin kuvitella että se ei siitä murru. Enkä edes kuvittele, vaan se ei murru. Kuten ei ole murtunut yksikään ainoakaan USB liitin tähän mennessä mistään laitteestani mitä olen omistanut.

Mutta tämä keskustelu on loputon suo. Joillakin näköjään vehkeet hajoaa sitten jatkuvasti. Mulla ei.
Riipuu aika paljon millainen johto se on.Jos toi yleistyy niin ihan varmasti tulee vastaan made in china laatua olevia johtoja eri laitteiden mukana yms.Itse katsoisin että parempi vaan että näyttö käyttää eri piiriä kuin joku hiiri/näppis ettei näyttö kuse jos joku muu laite kusee( :) ).Näyttöjä ei kuitenkaan irroitella juuri koskaan kun taas noita muita voidaan irroitella päivittäin.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
525
Ainakin R-sarjan Thinkpadeista on parillakin tutulla ja isälläni hajonnut usb-portit. Ja siis USB-A. En kyllä pöytäkoneisiin haluaisi tuota "ainoaksi" liittimeksi, vaikka varsin mahtava kaapeli onkin. Läppärikäytössä taas erinomainen monikäyttöisyytensä ansiosta.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
105
Ainakin R-sarjan Thinkpadeista on parillakin tutulla ja isälläni hajonnut usb-portit. Ja siis USB-A. En kyllä pöytäkoneisiin haluaisi tuota "ainoaksi" liittimeksi, vaikka varsin mahtava kaapeli onkin. Läppärikäytössä taas erinomainen monikäyttöisyytensä ansiosta.
Lenovolla on vastaavaa ongelmaa ollut myös T-sarjan koneiden kanssa. Olikohan T400 vai T410 joita töissä meni useampikin kollegoilta vaihtoon kun niistä hajosi USB-liitäntä ja päätti koneen toiminnan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 988
Viestejä
4 208 986
Jäsenet
70 999
Uusin jäsen
f1-fani1983

Hinta.fi

Ylös Bottom