MYYTY
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hynixia olisi tarjolla. hmt41gu6mfr8c-pb 11-12-11Täällä kans kiinnostusta 8gb kammoista jos löytyy 1600mhz. 2kpl ostan pois.
Ok,Mulle kelpaisi 4x8GB:n kampaa & 1x 4770 prossu.
Näistä hp sis. Postit
Mulle myös näitä 2x8Gb HP + postit.M378B1G73QH0-CK0 - Samsung 1x 8GB DDR3-1600 UDIMM PC3-12800U Dual Rank x8 Module
Tänne 4x8gb hp+postit
Samsungit meni, Hynixia ja micronia sekä yksi 32gb RAMAXEL settiä on vielä.4*Samsung 1x 8GB DDR3-1600 UDIMM PC3-12800U Dual Rank x8 Module + noudolla.
Mulle passaa myös hynixiä 2x8Gb HP+postit.Samsungit meni, Hynixia ja micronia sekä yksi 32gb RAMAXEL settiä on vielä.
Micron DDR3 1600MHz 8GB (MT16JTF1G64AZ-1G6E1) 16x8gb
Hynixia kaksi 16 gb settiä.
Hynixin 32gb setti käy hyvin.Samsungit meni, Hynixia ja micronia sekä yksi 32gb RAMAXEL settiä on vielä.
Micron DDR3 1600MHz 8GB (MT16JTF1G64AZ-1G6E1) 16x8gb
Hynixia kaksi 16 gb settiä.
Micronia vielä 12x8gb samalla steppingillä. Laitan YV.HP+postit 4x8GB 1600 MHz, jos vielä löytyy.
Samsungia löytyy 2x8 setti2x8gb micronit,jos vielä jäljellä.
Kelpaa nekin.Samsungia löytyy 2x8 setti
rmr5040me68faf-1600 Ramaxel setti olisi vieläNoudolla 4x8GB micronit 1600 Mhz , jos saatavilla laita YV
Laitan YVKelpaa nekin.
rmr5040me68faf-1600 Ramaxel setti olisi vieläHP+postit 4x8GB 1600 MHz, jos vielä löytyy.
rmr5040me68faf-1600 Ramaxel setti olisi vielä
hynixiä on kanssa mutta ovat eri patchia?
Micronia vielä 12x8gb samalla steppingillä. Laitan YV.
4GB 2rx8 pc3-10600u-9-11-b1 (3 kpl)
Hynixit kelpaa, kun näyttää olevan 1600mhz. Jatketaan yv.Hynixia olisi tarjolla. hmt41gu6mfr8c-pb 11-12-11
Moi, valitettavasti kaikki muistit ja tuon mallin prossut ovat menneet.Löytyykö viä i7-3770? Tai muisteja 4gb 1333 kampoja?
Moi, laitoin YV:n takaisin.1kpl i7 4790 kiinnostelisi postitettuna. YV.
Moi, 72€ sis.pk:t1x i7 4790 postitettuna kiinnostais, yv.
Moi, laitoin YV:n. Sinä ja nimimerkki @Gramer olette nyt tarjonneet hp:n samoista muisteista. Ratkaisenko asian kellonajalla vai miten? @Gramer tarjosi siis kaikista muisteista ja itselle tämä tarjous helpoin hyväksyä. Voin myös noudattaa ketjua eli 4GB 2rx8 pc3-10600u-9-11-b1 (2 kpl) menee @ppe ja loput @GramerOlen yrittänyt vastata tuohon yksityisviestiisi 4GB muistikammoista mutta et ole vastannut siihen. Tarjosin kuitenkin hintapyyntösi joten en ymmärrä miksi et vastaa?
Muistit on kaikki valitettavasti myyty.2*8gb kitti 1600mhz muistia kelpais tännekin jos semmosia enää löytyy. nouto onnistuu.
Moi, laitoin YV:n. Sinä ja nimimerkki @Gramer olette nyt tarjonneet hp:n samoista muisteista. Ratkaisenko asian kellonajalla vai miten? @Gramer tarjosi siis kaikista muisteista ja itselle tämä tarjous helpoin hyväksyä. Voin myös noudattaa ketjua eli 4GB 2rx8 pc3-10600u-9-11-b1 (2 kpl) menee @ppe ja loput @Gramer
Tein viesitiini muokkauksen, jossa lisäsin että voisin ostaa myös 3770 prosessoreja mikäli niitä sattui olemaan vielä, sillä en halunnut spämmiä ketjua täyteen tekemällä enää toista viestiä asiasta.Hei,
joo vähän hankala tilanne toki varsinkin kun @Gramer :n tarjous on muokattu tosiaan sen jälkeen kun omani olen tehnyt. Foorumin sääntöjen mukaanhan tuote on myytävä sille joka ensimmäisenä hintapyynnön tarjosi ja ensimmäinen tarjous on pystyttävä tarvittaessa todentamaan ylläpidon jäsenelle.
Minä voin todentaa että 8.1.2021 kello 13:19 tarjouduin ostamaan kaikki 4GB ja suuremmat muistikammat. Mutta en tiedä mitä Gramerin tarjouksessa on lukenut ennen tuota kello 13.26 muokkausta.
Minulle sopii kyllä myös että ostan vaikka puolet ja Gramer puolet noista jos hänelle sopii se. Mutta tosiaan jos on kiistaa niin pitäydyn kyllä alkuperäisessä tarjouksessani.
Tein viesitiini muokkauksen, jossa lisäsin että voisin ostaa myös 3770 prosessoreja mikäli niitä sattui olemaan vielä, sillä en halunnut spämmiä ketjua täyteen tekemällä enää toista viestiä asiasta.
Muisteista tarjosin saman tien kaikista tuon HP:n. Mennään ketjun mukaan eli ostelet ne pyytämäsi 2x4gb kampaa, toki puolestani voi vaikka ketjun aloittaja päättää miten nyt parhaaksi näkee, mutta mielestäni ne pari kampaa, joista HP:n olet aiemmin tarjonnut ilman muuta sinulle kuuluvat.
En kohtuullisesta kompromissista tiedä, mutta tehdään niin, että voidaan vaikka puolittaa nuo. Täten päästään nyt helpoimmalla eikä tarvitse muitakaan työllistää asian suhteen sen enempää.Jos muokkaukset pystytään näkemään niin voidaan toki tarkistaa.
Mutta en ole tarjonnut kahdesta muistikammasta erikseen mitään vaan se on samassa tarjouksessa missä tarjouduin ostamaan kaikki 4GB ja suuremmat muistikammat. Mainitsin vain siinä nuo kaksi (itse asiassa kolme mutta myyjä sanoi löytäneensä vain kaksi) muistikampaa ensin koska ne oli ne mitä myynti-ilmoituksessa oli myytävänä. En tietenkään voi tarjoutua ostamaan explisiittisesti muistikampoja joiden olemassaolosta minulla ei ole tietoa. Eli jos "mennään ketjun mukaan" ja "ne pari kampaa, joista HP:n olet aiemmin tarjonnut ilman muuta sinulle kuuluvat" niin kuin sanoit niin sen tarjoukseni mukaan voin ostaa kaikki yli 4GB kammat hintapyynnöllä.
Mutta tosiaan minulle kyllä käy sekin että ostetaan kumpikin puolet muisteista niin saisi kumpikin jotain sitten. Ei ehkä kummallekaan optimaalinen tilanne mutta mielestäni kohtuullinen kompromissi jos se sinulle ja myyjälle käy.
Viimeinen kappale varattu sinulle. Laitan YV.Jos noita i7 4790 prossuja on vielä, niin tarjotaan tuo yllä mainittu 72e posteineen