Myydään Intel i5-8400t 35w *tku*

Tuote: i5-8400t 35w cpu
Hinta: 40?
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:
Toimivasta allinone koneesta nypitty. 35w / 6-ydin. HTPC / mitx settiin oiva kivi

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):Turku/parainen
Toimitustapa:kaikki
Maksutapa:kaikki

Voin myös ostaa ko prosulle toimivan emon mieluiten mitx koossa niin voin räpeltää itse tuosta jotain

PXL_20250818_193406306.MACRO_FOCUS.jpg

Viimeksi muokattu:
Mulla olis Turussa tollanen Optiplex 3070MFF-barebone johon tuollainen 35W kivi olisi omiaan. Miinuksena tuuletin oli hirttänyt kiinni ja purin sen pois. Sopivia pienia 4pin blower-tyylisiä tuulareita ei vaan löydy kovin helpolla. Virtalähteestä en ole varma löytyykö, mutta aika tavallinen 19V läppärin poweri tuohon käy.

Mulla olis Turussa tollanen Optiplex 3070MFF-barebone johon tuollainen 35W kivi olisi omiaan. Miinuksena tuuletin oli hirttänyt kiinni ja purin sen pois. Sopivia pienia 4pin blower-tyylisiä tuulareita ei vaan löydy kovin helpolla. Virtalähteestä en ole varma löytyykö, mutta aika tavallinen 19V läppärin poweri tuohon käy.

Tossa on toi Dellin pienempi piikkipäinen(sisällä piikki jossa tieto laturin wateista) virtalähde. Mulla on itsellä niitä isompia ainakin, adapterilla muuntuu pienempipäiseksi. Tuulettimen pystynee modaamaan jostain muustakin blowermallisesta jos vaan liitin olisi tallessa(ei ole?) periaatteessa tossa ois hyvä räpellyskone/HTPC/moonlight striimausjuttuihin

Statistiikka

Viestiketjuista
284 823
Jäsenet
78 884
Uusin jäsen
Yarowskij

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom