Myyty Intel Core i7-7700K + Asus Z270F Gaming (Myyty), NH-U12S (Myyty), Define R5 [Pieksämäki]

Myytävä tuote: Intel Core i7-7700K & Asus Z270F Gaming MYYTY
Hinta: 280€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms 5/2017
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Löytyy, takuu umpeutumassa.
Muuta huomioitavaa: Poistettu toimivina päivityksen tieltä joulukuussa, olleet käyttämättöminä säilössä. Prosessoria ei ole korkattu.

Myytävä tuote: Noctua NH-U12S MYYTY
Hinta: 35€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms 1/2018
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Löytyy, takuu voimassa 1/2024.
Muuta huomioitavaa: Isomman coolerin tilalta poistettu käytöstä, mukana tuleva Noctuan ruskea tuuletin lähes käyttämätön.

Myytävä tuote: Fractal Design Define R5 Blackout Kotelo pois myynnistä, laitetaan myyntiin uudelleen myöhemmin omaan kategoriaansa..
Hinta: 75€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms 3/2018
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Löytyy, ei takuuta enää.
Muuta huomioitavaa: Kotelopäivityksen takia poistettu käytöstä. Sisältää 3kpl mustia Fractalin 140mm GP-14 -tuulettimia ja tarvikelaatikon ruuveineen. Kaksi "etukylkeä", yksi ikkunalla ja toinen ilman, molemmat mukaan.

Prosessoria ja emolevyä ei myydä erillään. Loppusetin ostajalle pakettihinta 320€ noudettuna!
Näistä enää kotelo jäljellä!

Sijainti: Pieksämäki
Toimitustapa: Nouto tai Posti. Ostaja maksaa postituskulut
Maksutapa: Käteinen tai tilisiirto

Kuvat:
IMG_20200528_104027.jpgIMG_20200528_104139.jpgIMG_20200416_153023.jpg

Viimeksi muokattu:
Voisin ostaa tuon Noctua NH-U12S prosessorijäähdytyksen, jos on yhteensopiva Asus Z97-AR + Intel i7 4790k kokoonpanossa?

Itse olen pudonnut rautapuolen kelkasta jo aikapäiviä sitten, joten siksi varmistelen ennen ostamista.

Prossu ja emolevy 200e noudettuna ensi viikolla
ja jos toimivuus takuun saa

Viimeksi muokattu:
Voisin ostaa tuon Noctua NH-U12S prosessorijäähdytyksen, jos on yhteensopiva Asus Z97-AR + Intel i7 4790k kokoonpanossa?

Itse olen pudonnut rautapuolen kelkasta jo aikapäiviä sitten, joten siksi varmistelen ennen ostamista.
Nopeimmin tieto löytyy aina valmistajan sivuilta, mutta kyllä, NH-U12S sopii kaikkiin LGA115x-kantoihin. :smile:

Prossu ja emolevy 200e noudettuna ensi viikolla
ja jos toimivuus takuun saa
Toimivuustakuun saa tietysti, mutta tuohon tarjoukseen joudut jokusen kympin laittamaan lisää ennen kuin siirrytään yv:hen. :tup:

Nopeimmin tieto löytyy aina valmistajan sivuilta, mutta kyllä, NH-U12S sopii kaikkiin LGA115x-kantoihin. :smile:
Maksoin tänään emolevystä, prossusta sekä muisteista ja nyt on vielä tarve jäähylle, että pääsee sitten jossain vaiheessa kasauspuuhiin :)

Lyödäänkö kaupat lukkoon ja jatketaanko yksityisviestillä?

Statistiikka

Viestiketjuista
258 590
Jäsenet
74 262
Uusin jäsen
ambigrammi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom