• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Intel Core i7-12700K -suoritin 425,14 € Amazon.de (myyjä ja lähettäjä (USA) Server Source Technology)

Liittynyt
29.03.2019
Viestejä
188
Tuote: Intel Core i7-12700K
Tarjoushinta: 425,14 € (ilmaiset postit, eikä veroeroa)
Normaalihinta: 454,90 €
Kauppa: Amazon.de (myyjä ja lähettäjä (USAlainen) Server Source Technology)
Voimassa: ?
Linkki: Intel Core i7-12700K 12. Generation Desktop Prozessor BX8071512700K: Amazon.de: Computer & Zubehör
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: myyjänä ja lähettäjänä (USAlainen) Server Source Technology, EI itse Amazon.de. Kaupan arvosteluista yksi suomennos: "Tavarat roikkuivat tullissa 2 viikkoa puuttuvien tuontipaperien vuoksi. Myyjä perustelee viivästystä joulun toimitusmäärillä"
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.03.2019
Viestejä
188
Itse valitsisin tuon 5€ enemmän maksavan amazonin oman. Takuu toimii paremmin ja saat varmasti perille tuotteen.
Siihen tulee veroero loppuhinta 447,02 €, joilloin Suomesta saa hieman halvemmalla. Itse kuitenkin päätin olla tilaamatta, arvosteluiden mukaan joillakin ollut tilauksia tuolta 2 viikkoa jumissa tullissa puuttuvien papereiden takia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 736
ja siittä kylkeen asiakaspalautus emolevy Proshopista. Tuolla oli parikin noita mutta se parempi näköjään meni, tää oli halvempi.

Niissä Proshopin BF tarjousemoissa on palautusaikaa tammikuun joten noita voi tulla enemmänkin, toki niiden hinta on korkeampi, se tarjousmalli oli tuon wifi versio. Mainitaan vielä toisin kuin Jimms, Verkkokauppa ja Gigantti, Proshoppiin palauttaminen maksaa jotain 5-10 euroa.

hmm ei tuo nyt kauhean hyvänhintainen oikeastaan ole, eikö just buildzoid suositellut MSI:n vastaavaa, lähinnä sillä perusteella että siinä oli diagnostiikkaledit ja tuossa ei. Muutoin noi Primetkin on ihan OK.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 197
Viestejä
4 211 081
Jäsenet
71 026
Uusin jäsen
misterhyde1204

Hinta.fi

Ylös Bottom