Myyty Intel 6 core prossu, Seinäjoki

Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 788
Myytävä tuote: Intel Xeon X5675
Hinta: 25e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 2011?
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:
6 core, 12 thread, vastaa i7 prossuja varmaan aikalailla kaikilta ominaisuuksilta (virtualisointi jne ominaisuudet, sekä multimediakäskyt) paitsi että Xeonissa ei ole näyttistä integroituna joten erillinen PCI-E 16x näytönohjain on pakollinen ja jos ton laittaa emolevyyn missä on näyttisliitännät (onko sellaisia tähän kantaan?) niin näyttisliitännät eivät toimi Xeonilla vaan pitäisi olla normaali core-i7

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Seinäjoki
Toimitustapa: nouto, posti
Maksutapa: käteinen, tilisiirto


Kuva:
 
Liittynyt
01.05.2019
Viestejä
675
Kiinasta saa noin 15€ näitä samoja niin tarjoan 15€ plus kirje postit
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 788
Kiinasta saa noin 15€ näitä samoja niin tarjoan 15€ plus kirje postit
harkitsen asiaa, onhan siinä oma vaivansa näitä hankkia Kiinasta myös.. :)
en ihan vielä lupaa että se lähtee tolla mutta katsellaan tilanteen kehittymistä
 
Liittynyt
01.05.2019
Viestejä
675
20 euroo sis kirjeen kulut, oli ne mitä oli (laittaisin normi kirjeeseen ton prossun ja ne punnitsee kirjeen postissa ja postimerkki tulee sen mukaan), ei ole seurantakoodia

kelpaako jommalle kummalle noin?
Itse kerkesin jo valitettavasti tilata toisen prossun
 
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
523
Tarjotaan 15 € + XXS-paketin postikulut. Ja jos sulla on jotain muutakin serriä, niin voidaan kattoa niitäkin.
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 788
Tarjotaan 15 € + XXS-paketin postikulut. Ja jos sulla on jotain muutakin serriä, niin voidaan kattoa niitäkin.
No katotaas viikonloppuna mitä kaikkea löytyy sen jälkeen kun oon lähettänyt postissa pois semmoset mitä tahan mennessä oon sopinut myyväni pois.

Sulla on varmaa sitte tolle sopiva emolevy jo?
 
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
523
No katotaas viikonloppuna mitä kaikkea löytyy sen jälkeen kun oon lähettänyt postissa pois semmoset mitä tahan mennessä oon sopinut myyväni pois.

Sulla on varmaa sitte tolle sopiva emolevy jo?
Jep, palataan sitten asiaan jos Levottomatjalat ei tätä ota. Lankkuja multa löytyy. :thumbsup:
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 788
Prossu on siis mulla käytössä eli taatusti toimiva. Emolevy vaan on HP:n paketti workstation ja ei se kauheen mieluisa laitos ole vaikka prossu on hyvä. Pakko käyttää HP virtalähdettäkin nii ei voi vaihtaa virtalähdettä toiseen kun muut kuin HP:t ei toimi (ellei tee jotain muutoksia kaapeleiden järjestyksiin?)
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 658
Viestejä
4 337 550
Jäsenet
72 254
Uusin jäsen
Jussuf

Hinta.fi

Ylös Bottom