Ostettu Intel 12th prossu, Z690 ITX emo, muistit, näytönohjain

Liittynyt
15.10.2022
Viestejä
662
Kuulostellaanpa mitä ylivuotista olisi tarjolla. Ei kiire, voidaan sopia kauppaa ja toimitus kun saat uudet tilalle tms.

- i9-12900K prossu, jos korkattu niin melkeinpä plussaa ja 100% toimintatakuu oltava. Uusi i9 maksaa sen vajaa 600€, olisiko 400€ hintaluokkaan tarjontaa? Edit. alustavasti olen 450€ yksilöstä hieronut kauppaa.

- Näytönohjain, luokkaa RTX 3070. Vesiblokillisesta plussaa. Louhintakäytössä olleet ei kiinnosta, ole rehellinen.

- Vesijäähykamoja kuten 2kpl 240mm jäähdytin, pumppu, vesisäiliö, tuuletinten ja pumpun ohjausautomattiikkaa, letkukamoja jne voisi myös tarjota. Blokki prossulle, emolle, ja näytönohjaimelle myös haussa.

- Mini-ITX -emo edelliselle kellotusmahdollisuuksin, esim Z690-I. Uusi 320€, näitä ei liikaa varmasti tarjolla kokoluokkaan ole, mutta kokeillaan. Edit. tilasin Jimmsiltä, kun alkoi varasto loppua.

- 32gb setti DDR5 -muistia edelliseen, tai toki DDR4 käy myös jos emon kanssa tarjoat. Edit. tilattu samalla emon kanssa.

- Modulaarista laadukasta virtalähdettä voi tarjota (NZXT H1 olisi tulossa komponenteille majapaikaksi mahdollisesti ulkoisen vesijäähyn kanssa). Edit. Jimmsin tarjouksesta löytyi 800W SFX-L malli sopivasti.

Tein tunnuksen vasta hiljattain, Muropaketissa tuli vuosikymmen vietettyä. En ole ihan varma pystynkö vastaamaan minulle lähetettyyn yksityisviestiin, uusia en kai vielä ainakaan pysty lähettämään.

Tuommoiseen tilapäisosoitteeseen voi rautaa tarjota myös nokka.taltat-0n miukumauku;) icloud.com.

Itse olen Tampereella, nouto onnistuu miten sovitaan +200km säteeltä etenkin isommasta paketista. Kaupat F2F etusijalla ja maksu käteinen / MobilePay / Siirto / Nordea / S-Pankki.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 906
Kuulostellaanpa mitä ylivuotista olisi tarjolla. Ei kiire, voidaan sopia kauppaa ja toimitus kun saat uudet tilalle tms.

- i7-12700K tai i9-12900K prossu, jos korkattu niin melkeinpä plussaa ja 100% toimintatakuu oltava. Uusi i9 maksaa sen vajaa 600€, olisiko 400€ hintaluokkaan tarjontaa?

- Mini-ITX -emo edelliselle kellotusmahdollisuuksin, esim Z690-I. Uusi 320€, näitä ei liikaa varmasti tarjolla kokoluokkaan ole, mutta kokeillaan.

- 32gb setti DDR5 -muistia edelliseen, tai toki DDR4 käy myös jos emon kanssa tarjoat.

- Näytönohjain, luokkaa RTX 3070. Vesiblokillisesta plussaa. 400€ hintaluokka, uusi 600€? Louhintakäytössä olleet ei kiinnosta, ole rehellinen.

- Modulaarista laadukasta virtalähdettä voi tarjota (NZXT H1 olisi tulossa komponenteille majapaikaksi mahdollisesti ulkoisen vesijäähyn kanssa).

- Vesijäähykamoja kuten 2kpl 240mm jäähdytin, pumppu, vesisäiliö, tuuletinten ja pumpun ohjausautomattiikkaa, letkukamoja jne voisi myös tarjota. Blokki prossulle, emolle, ja näytönohjaimelle myös haussa.

Tein tunnuksen vasta hiljattain, Muropaketissa tuli vuosikymmen vietettyä. En ole ihan varma pystynkö vastaamaan minulle lähetettyyn yksityisviestiin, uusia en kai vielä ainakaan pysty lähettämään.

Tuommoiseen tilapäisosoitteeseen voi rautaa tarjota myös nokka.taltat-0n miukumauku;) icloud.com.

Itse olen Tampereella, nouto onnistuu miten sovitaan +200km säteeltä etenkin isommasta paketista. Kaupat F2F etusijalla ja maksu käteinen / MobilePay / Siirto / Nordea / S-Pankki.
Jos saat muut osat raavittua kasaan voidaan prossusta ja muisteista hieroa kauppaa. 12900k tällä hetkellä myynnissä pyynti 500e, muistit ei ole täällä myynnissä, mutta niistäkin voi paketissa luopua g.skill 5400mhz 32gb. Ja Vantaalla sijaitsee.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
945
Mulla olis Kingston Fury Beast DDR5 5200MHz 32GB (2x16GB) kitti Tampereella. Vapautuu alkavan viikon alkupuoliskolla kun saan uudet muistikammat tilalle. 140€ voi noutaa ja maksu onnistuu mobilepaylla tai siirrolla.

Vinkkinä: Toiselta käyttäjältä tuli juuri myyntiosiolle 12700K myyntiin järkevällä hintapyynnöllä ja sijainti myös Tampereella.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.10.2022
Viestejä
662
Kiitos tarjouksista ja vinkeistäkin. i7 ja i9 hintaero näyttää jäävän 100€ luokkaan, joten kai sitä sitten mennään all the way ja i9 nyt sitten ensisijalla. Kuulostellaan.
 
Liittynyt
01.10.2022
Viestejä
9
Moro,

Täytyykö näyttis olla Nvidia vai käykö AMD?

6700xt olisi myynnissä ja ymmärtääkseni suorituskyky on suht lähellä 3070.

Pelattu alle 15h ja ei todellakaan louhintakäytössä ollut. Ostin heinäkuussa autopeliä varten mutta peli-into loppui lyhyeen, siksi myynnissä nyt. Kuitti löytyy ja takuuta 36kk ostopäivästä.

Ilmoitus löytyy myyntipuolelta, hinnassa on pelivaraa, ja voin postittaa kun maksu etukäteen ja postikulut ostajalle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 423
Viestejä
4 236 917
Jäsenet
71 209
Uusin jäsen
Liftari

Hinta.fi

Ylös Bottom