Myyty Inno3D GeForce GTX 1080 / Turku

JJB

Liittynyt
14.03.2021
Viestejä
9
Myytävä tuote: Inno3D GeForce GTX 1080 8GB
Hinta: 400€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 2019 siirtynyt minulle, olen kortin toinen omistaja.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei ja ei
Muuta huomioitavaa:
Toimiva pelikäytössä ollut kortti. Lämpötahnat vaihdettu noin viikko sitten.

Ei mikään lippulaiva malli mutta omaan käyttöön ollut juuri sopiva.

Mielellään nouto, tähän ei ole mitään pakettia.
Myynnissä myös Tori.fi

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Turku
Toimitustapa:
Nouto
Maksutapa: MobilePay, käteinen, tilisiirto.


Kuva:
B63F9400-7968-45A4-A2DF-510A1F15A778.jpeg
 

JJB

Liittynyt
14.03.2021
Viestejä
9
olet kyllä ihme sälli, kaupat oli lyötynä lukkoon ja minä jo matkalla . Sä perut kaupat kun tuli korkeempi tarjous
Pahoittelut! Hyväksyin korkeamman tarjouksen. En tiennyt että nouto tapahtuu 3h ajomatkan päästä.

Sanon saman mitä sanoin Tori chätissä missä kauppaa hierottiin, jos tarjouksesi olisi kattanut HP:n en sitä enään peruisi. 70€:n vaje jätti toivomisen varaa.

Jos taloudellista tappiota aiheutui ajamisesta, heitä viestiä niin korvataan.
 
Liittynyt
05.04.2021
Viestejä
53
Pahoittelut! Hyväksyin korkeamman tarjouksen. En tiennyt että nouto tapahtuu 3h ajomatkan päästä.

Sanon saman mitä sanoin Tori chätissä missä kauppaa hierottiin, jos tarjouksesi olisi kattanut HP:n en sitä enään peruisi. 70€:n vaje jätti toivomisen varaa.

Jos taloudellista tappiota aiheutui ajamisesta, heitä viestiä niin korvataan.
itse ehdotit 360€ hintaa jos tänään haen ja sovittiin haku klo 18.00. eikö toi ole mielestäsi lyöty kaupat lukkoon?
 

JJB

Liittynyt
14.03.2021
Viestejä
9
itse ehdotit 360€ hintaa jos tänään haen ja sovittiin haku klo 18.00. eikö toi ole mielestäsi lyöty kaupat lukkoon?
Käsi ylhäällä virheen merkiksi. Olisin ehkä kunnioittanut sovittua tapaamista jos tarjoukset tapahtunut foorumilla eikä Torissa.

Jos jokin jää hampaankoloon laita mulle YV (ei Torissa).
 
Liittynyt
05.04.2021
Viestejä
53
Käsi ylhäällä virheen merkiksi. Olisin ehkä kunnioittanut sovittua tapaamista jos tarjoukset tapahtunut foorumilla eikä Torissa.

Jos jokin jää hampaankoloon laita mulle YV (ei Torissa).
mulle itselleni on iha se ja sama missä kaupat sovitaan, niistä pidetään aina kiinni. Ei ole sulle muuta sanottavaa,
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
249 033
Viestejä
4 344 062
Jäsenet
72 346
Uusin jäsen
Timppa#

Hinta.fi

Ylös Bottom