Myyty Infinity Kappa 6.2 (series II) Kaiuttimet (Kuopio)

Tuote: Infinity kappa 6.2 kaiuttimet
Hinta: 400e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): käytettynä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei
Muuta huomioitavaa: Hiljattain uusittu bassokartion reunukset niin ei ole ihan heti ongelmia.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Kuopio
Toimitustapa: Nouto koon takia
Maksutapa: käteinen

Myyn kun ei yksinkertasesti ole tilaa noille, aitoa tammiviilua ei mitään muovia, samat keskiäänet kun esim Kappa 9. Kokoisekseen soi melko muhkeasti. Erittäin harvoin tarjolla näitä alkuperäisiä made in usa kappa sarjalaisia muutenkin. Näissä siis Emit-R nauhadiskantti vaikka on pyöreä muodoltaan, helposti sekoittaa perus kalottidiskanttiin. Alkuperäiset piikit alla ja niitten suojat, sen takia kuvassa on levyt noitten alla niin ei jätä jälkiä lattiaan.
Etuverkot on, kuvauksen ajaksi vain otettu pois

Mulla verrokkina saman kokoluokan Hifi 45/3 rakennussarjakaiuttimet ja vaikee päättää kummatko on paremmat mutta nämä tosiaan vähän vaativammat akustiikan suhteen mutta kun olen näitä kuunnellut siinä hyvässa akustiikassa niin voisin melkein väittää että on paremmat kun 45/3 tosin mulla ei nyt ole mahdollisuutta pitää näitä semmosessa optimaalisessa huoneessa.

Omat kokemukset että näissä on toi basso todella siisti ja erotteleva, ei mene hirveen alas mutta se mihin menee niin on laadukasta bassoa, keskiääni myös siisti, riippuen musiikista jossain matskussa tulee ehkä liikaakin pintaan mutta ei häiritsevästi, diskantti on siisti sekin, ei käy missään tilanteessa korviin häiritsevästi....tämä siis keskiäänen ja diskantin säädöt keskiasennossa joita en nähnyt tarpeen säädellä kumpaakaan suuntaan mutta tarvittaessa noilla voi oikasta jotain huoneen korostumia.

20241204_000124.jpg

20241225_175809.jpg

20241225_175829.jpg

20241225_180031.jpg

20241225_180038.jpg

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
267 080
Jäsenet
75 990
Uusin jäsen