Ilmoitukset ei näy useammasta seurannasta

jml

Mikäs on taas tullut kun jälleen ilmoitukset jääneet tulematta jo useamman päivän ajan vähintään muutamasta langasta?

Jos siis jää lanka vierailematta ilmoituksesta huolimatta, ei niistä langoista enää uusia ilmoituksia tule.

Olen päivittäin kaikki ilmootukset käynyt läpi joten ei oo siitä kii.

Laitoin uudelleen lankoja seurantaan. Persiistä tämmönen.

Viimeksi muokattu:
Mä kanssa erikseen huomasin katsoa, että mulla on tuon ilmaispeliketjun ilmoitukset jääneet, likemmäs kuukauden ajalta. Tiedän tän systeemin ja ajattelin että ehkä mulla on jossain tabissa se ketju auki ja sen takia ei ilmoituksia näy. Luultavasti kyse on siis omasta viasta.

Jos jostain ketjusta poistetaan viestejä esim moderoinnin seurauksena, niin monesti ei sen jälkeen tule ilmoituksia uusista viesteistä ennen kuin on käynyt siellä ketjussa itse.

Mikäs on taas tullut kun jälleen ilmoitukset jääneet tulematta jo useamman päivän ajan vähintään muutamasta langasta?

Olen päivittäin kaikki ilmootukset käynyt läpi joten ei oo siitä kii.

Ilmoitukset jotka koskee uusipostauksia ketjuun, niin ilmoitusten läpikäyminen ei riitä, vaan ne ketjut pitää aukaista alkaen siitä ilmoituksen aiheuttaneesta viestistä lähtien. En nyt väitä mikä se tarkkaan ottaen, mutta ilmoituksen aiheuttaneen ketjun vikan viestin avaaminen ei riitä.

Jos ilmoitukset tilattu osiosta, niin saattaa olla omat mutkat.

Mutta jos selaat seurattuja ketjuja (watched/threads) , niin jos siellä näkyy lukemattomia, niin niistä lukemattomista ei tule ilmoituksia.
(Lukemattomia, siis kotjun linkki korostettu, viestii että sitä että siellä lukematta)

Kello kuvakkeen numero katoaa jos sen kerran katsot, joten sen näytä kaikki voi kelailla ja teemasta riippuen arpoa onko mitään katsomatta, sieltä myös vanhenee, eli jos vanhentuneita katsomatta niin ei tule ilmoituksia ennenkuin jostain käy lukasemassa.

En tiedä mitä vaikuttaa jos ilmoituksen aiheuttanut myöhemmin mederoitu viesti (siirretty, poistettu jne)

Siis oliko tippunut seuranansta pois ? Jos tohtii kertoa mista ketjusta kyse, tulee mieleen että jos ketjuja isomman säädetty, yhdistetty, yms.

Jos vedät jonkin osion seuraantaan ja jostain ketjusta tulee ilmoitusu, niin itse ketju ei välttämättä ole ollut seurannassa, eikä ketju ole seurannassa jos ketjusta tulee jostain myystä syystä ilmoitus.

Statistiikka

Viestiketjuista
299 899
Jäsenet
81 716
Uusin jäsen
teewoan

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom