Uusi kone 4090:n ympärille rakennettuna on aivan loistava. Itse kone käy myös suhteellisen hiljaisena ja viileänä. MUTTA "työhuone" on tämän kannalta ihan katastrofi. Koppa aika suuri ja nippa nappa mahtuu pöydän alle. Tämän takia se on pari senttiä seinästä ja toinen puoli on kiinteää hyllyä vasten. Ilma ei siis juurikaan pääse kiertämään tuossa kopan ulkopuolella.
Olen miettinyt miten tuon ratkaista ja ulkoisen "oikeat" tuulettimet tuppaavat olemaan turhan äänekkäitä että sellaista voisi käyttää tuossa tilassa järkevästi. Kopan ja pöydän välissä on about 20 cm tilaa korkeuden puolesta joten tuohon koneen takalaitaan voisi viritellä pienen ulkoisen fanin jonka ei tarvitsi olla hurja tehokas, kunhan olisi hijlainen.
Osaisikohan kukaan neuvoa hiljaista USB:llä tietokoneesta virrat ottavaa fania? Tilasin tällaisen Jimmsiltä, mutta se on suht äänekäs malli (tehoiltaan kyllä riittävä):
Olen miettinyt miten tuon ratkaista ja ulkoisen "oikeat" tuulettimet tuppaavat olemaan turhan äänekkäitä että sellaista voisi käyttää tuossa tilassa järkevästi. Kopan ja pöydän välissä on about 20 cm tilaa korkeuden puolesta joten tuohon koneen takalaitaan voisi viritellä pienen ulkoisen fanin jonka ei tarvitsi olla hurja tehokas, kunhan olisi hijlainen.
Osaisikohan kukaan neuvoa hiljaista USB:llä tietokoneesta virrat ottavaa fania? Tilasin tällaisen Jimmsiltä, mutta se on suht äänekäs malli (tehoiltaan kyllä riittävä):
Kolink Aero, USB-tuuletin, tummansininen - 13,90€
Aero USB-tuuletin tarjoaa viilennystä juuri sinne missä sitä eniten tarvitaan. Taistelu viileyden puolesta ei ole enää hävitty tai
www.jimms.fi