Ilmaistuotteita

Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
164
Niille, jotka missasivat Ruutu+:n Varta-koodit: VÄRE21 ja INSINÖÖRILIITTORUUTU22 vaikuttaisivat toimivan myös vanhaan tiliin, mutta ei olemassa olevaan tilaukseen. Molemmilla 1kk/0€ mainoksellista Ruutu+:a. Ei ole tietoa, ovatko kertakäyttöisiä, en ole muistaakseni käyttänyt aiemmin noista kumpaakaan.

Itse testasin VÄRE21-koodia vanhaan tiliin, kun Varta-koodit meni ohi. Eikä Giganttiruutukaan enää toimi :(
 
Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
231
Niille, jotka missasivat Ruutu+:n Varta-koodit: VÄRE21 ja INSINÖÖRILIITTORUUTU22 vaikuttaisivat toimivan myös vanhaan tiliin, mutta ei olemassa olevaan tilaukseen. Molemmilla 1kk/0€ mainoksellista Ruutu+:a. Ei ole tietoa, ovatko kertakäyttöisiä, en ole muistaakseni käyttänyt aiemmin noista kumpaakaan.

Itse testasin VÄRE21-koodia vanhaan tiliin, kun Varta-koodit meni ohi. Eikä Giganttiruutukaan enää toimi :(
Nyt oli niin täydellinen ajoitus kuin vain olla voi. Katoin just Areenasta Shetlandsaarten murhat -sarjan kuutoskauden loppuun ja tuli halu nähdä aiemmatkin kaudet. Ne on Ruutu+:ssa. :geek:

Kiitos! :thumbsup:
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 481
Niille, jotka missasivat Ruutu+:n Varta-koodit: VÄRE21 ja INSINÖÖRILIITTORUUTU22 vaikuttaisivat toimivan myös vanhaan tiliin, mutta ei olemassa olevaan tilaukseen. Molemmilla 1kk/0€ mainoksellista Ruutu+:a. Ei ole tietoa, ovatko kertakäyttöisiä, en ole muistaakseni käyttänyt aiemmin noista kumpaakaan.

Itse testasin VÄRE21-koodia vanhaan tiliin, kun Varta-koodit meni ohi. Eikä Giganttiruutukaan enää toimi :(
väre21 toimi ensimmäinen kerran jo viime vuoden joulukuussa, mutta välillä ei ole toiminut. insinööriliittoruutu22 on taas uusi koodi mikä on toiminnassa.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Tämmöinen tuli sähköpostiin.

Vielä ehdit tarttua vapputarjoukseen! Tilaa nyt Ruutu+ ja katso koko kesä sarjoja ja leffoja puoleen hintaan – ilman mainoksia.

Käytä alennuskoodia RUUTUVAPPU2022
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
Kestää ehkä 10 sekuntia testata koodi itse selaimen Incognito-/yksityistilassa ennen kuin postaa ketjuun perusteettomia oletuksia niiden toimivuudesta.

Aiemmin mainitut koodit eivät enää toimi. Toimivista ilmaiskoodeista Ruutuun en tiedä.
Toki myös ”ei kerjäämistä/ilmaistuotteiden perään kyselemistä” on aina voimassa.

Tier sähköpotkulautavuokraus 2*20 min ilmaiseksi molemmilla koodeilla uusille rekisteröityville käyttäjätileille koodeilla 2TIER ja 2XTIER.
(Voi kuulemma exploittaa käyttämällä koodit peräkkäin, jolloin saa 40 min ajoa, tästä ei omaa kokemusta.)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
176
Wing-sovelluksella ilmainen Fazerin sininen suklaalevy ja 0.33 l kivennäisvesi Vuosaaren ympäristössä.

Ohjeet: Home
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
534
Viimeistään 21.5 kryptolompakkotilin avaajille 15€ wolt lahjakortti joka toimitetaan sähköpostiin 22.5

 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
758
Viimeistään 21.5 kryptolompakkotilin avaajille 15€ wolt lahjakortti joka toimitetaan sähköpostiin 22.5

Riittääkö tuossa pelkän tilin tekeminen vai pitääkö täyttää henkilötiedot ja tunnistautua?
Edit: näköjään pitää tunnistautua.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
534
Riittääkö tuossa pelkän tilin tekeminen vai pitääkö täyttää henkilötiedot ja tunnistautua?
Edit: näköjään pitää tunnistautua.

Juu pitää tunnistautua, mutta sen voi hoitaa verkkopankkitunnuksilla.

Firmasta sen verran, että on Suomalainen firma joka on finanssivalvonnan sääntelyn alaisena Suomessa, joten mikään höpöhöpöpulju ei ole kyseessä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
152
Liekö kukaan saanut tuota pizzapäivä-koodia, itse rekisteröidyin coinmotionille, mutta hiljaista on sähköpostissa?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 884
Nyt näköjään tipahti koodi spostiin.

Edit:
Lisätty Wolttiin. Näyttäisi olevan voimassa vuoden eli ei ole kiirettä käytellä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
152
Juu koodi tuli, juuri kun olin foodoralta tilaamassa. Vaihdoin pizzan sitten nepalilaiseen ruokaan, jumalauta että on hinnat nousseet vuodessa. Sama setti kuin vuosi sitten, nyt pelkästään ruokien osalta yli 26 % kalliimpaa, toki wolt sitten myös nostanut kuljetusmaksuja ja lisännyt "palvelu"maksunkin tuossa välissä. Ei ilman tuota koodia olisi kyllä tullut tilattua. Sori OT.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
534
Juu koodi tuli, juuri kun olin foodoralta tilaamassa. Vaihdoin pizzan sitten nepalilaiseen ruokaan, jumalauta että on hinnat nousseet vuodessa. Sama setti kuin vuosi sitten, nyt pelkästään ruokien osalta yli 26 % kalliimpaa, toki wolt sitten myös nostanut kuljetusmaksuja ja lisännyt "palvelu"maksunkin tuossa välissä. Ei ilman tuota koodia olisi kyllä tullut tilattua. Sori OT.
Tuo koodi on onneksi voimassa myös noutotilauksiin jos on mahdollista käydä itse hakemassa, huomiona siis muille.
 
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
361
Tuliko kaikille koodi? Ei mulle tullut mitään. Ja tunnistauduin verkkopankkitunnuksilla kyllä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 884
Tuliko kaikille koodi? Ei mulle tullut mitään. Ja tunnistauduin verkkopankkitunnuksilla kyllä.
Voi olla, että lähettelevät noita monessa erässä tämän päivän ajan.

Tuliko sulle kuitenkin tämä sposti Coinmotionista kun tunnistauduit: "Tunnistautumisesi Coinmotioniin on hyväksytty"

Ja toki piti eiliseen mennessä tuo rekisteröityminen ja tunnistautuminen tehdä: " Täytä asiakastietolomake vahvistaaksesi tilisi. Tilin rekisteröinti ja vahvistaminen Coinmotionissa on ilmaista. Muista suorittaa prosessi loppuun ennen 21.5. klo 23.59. "
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Mainitsen myös huvikseen Wolt-ensikertalaisille, jollainen itsekin olen, että syöttämällä rekisteröityessä kutsukoodin FIKSUGOOGLAA saa 6 € lisää krediittejä, jotka tosin vanhenee 2 viikon päästä ellet käytä.

Tuo Coinmotionin 15 € sen sijaan vanhenee vasta vuoden päästä.

e: tilasin yhteensä 21 euron krediiteilläni pakastepizzan ja aika monta karkkipussia Wolt Marketista; senttiä vaille tasan 21 € eli ei tarvinnut maksaa mitään. :joy:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
361
Voi olla, että lähettelevät noita monessa erässä tämän päivän ajan.

Tuliko sulle kuitenkin tämä sposti Coinmotionista kun tunnistauduit: "Tunnistautumisesi Coinmotioniin on hyväksytty"

Ja toki piti eiliseen mennessä tuo rekisteröityminen ja tunnistautuminen tehdä: " Täytä asiakastietolomake vahvistaaksesi tilisi. Tilin rekisteröinti ja vahvistaminen Coinmotionissa on ilmaista. Muista suorittaa prosessi loppuun ennen 21.5. klo 23.59. "
Tuli kyllä kyseinen viesti, pitänee odotella sit vielä.

E: Ei tullu koodia...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Mainitsen myös huvikseen Wolt-ensikertalaisille, jollainen itsekin olen, että syöttämällä rekisteröityessä kutsukoodin FIKSUGOOGLAA saa 6 € lisää krediittejä, jotka tosin vanhenee 2 viikon päästä ellet käytä.
Ja jos ei käytä sitä 6€ koodia kahteen viikkoon niin sieltä tulee 9€ koodi sähköpostiin ja siinä ei mainita koodin vanhenemis aikaa ollenkaan.

Jos en ole ymmärtänyt väärin ja systeemimme ovat oikeassa, olet ladannut Woltin muutama viikko sitten, muttet ole vielä kokeillut meitä. Siksi laitan tässä koodin, jolla saat peräti 9 € alennusta ensimmäisestä kuljetustilauksestasi!​

Edit. tarkistin nyt mailit niin sieltä tuli ensin sen kahden viikon jälkeen 8€ koodi ja jos sitäkään ei käyttänyt viikkoon ni sitten tuli tuo 9€ koodi. Eli kolmen viikon päästä vasta saa tuon 9€ koodin.
Saa nähdä nostaako ne vielä koodin arvoa jos en seuraavaan viikkoon vieläkään tilaa ensikertalaisena mitään :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
999
Kuten tuossa aiemmin oli tietoa, "Lunasta etusi koodilla SUPERRUUTU2022 viimeistään 31.5.2022..."
Toki, mutta ihan siinä samaisessa viestissä mainittiin myös;

...tosin moni muukin noista ilmaiskoodeista toiminut kuukausiakin myöhemmin.
On siis mielestäni ihan OK, että joku tulee ja vahvistaa että tämän koodin kanssa näin ei ollut vaan sen voimassaolo todellakin loppui juuri silloin kun pitikin. Eipähän tarvitse kaikkien kokeilla turhaan.
 
Liittynyt
12.04.2022
Viestejä
699
Toki, mutta ihan siinä samaisessa viestissä mainittiin myös;



On siis mielestäni ihan OK, että joku tulee ja vahvistaa että tämän koodin kanssa näin ei ollut vaan sen voimassaolo todellakin loppui juuri silloin kun pitikin. Eipähän tarvitse kaikkien kokeilla turhaan.
Kyllä sitä nyt pitää vielä kerran kopasta, eikä uskoa kaikkea mitä nettiin on kirjootettu :psmoke:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 358
Viestejä
4 158 284
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom