Ilmaistuotteita

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 034
Jos on 5G-liittymä niin 12kk, tarjouksen saa vain kerran per asiakastili. Telian asiakkaana myös kk-maksu halvempi 8,95 vs normaali 12,95 eur/kk
Eikä varsinaisesti saa edes kertaa. Aiemmin otin C More TV - tuotteen vastaavalla edulla sattumalta juuri sopivasti ennen kuin etua vähän parannettiin. Se oli siis täysin eri tarjous ja etu. Nyt ei sitten mennyt läpi ja lopputuloksena maksan sujuvasti molempia päällekkäin paskemman palvelun toimiessa. Ei ihan heti tunnissa tai päivässä jaksa alkaa selvittää toisten aiheuttamia solmuja, paska systeemi.

Nykyään ei oikein mikään asiointi mene kerralla putkeen vaan joutuu aina tekemään työtunteja päälle. Eikä tässä mitään ilmaista ole, kuitenkin kalleimman merkin kalleimman luokan liittymä pitää ottaa ja tässäkin huomasin jo tilausvaiheessa ettei luonnistu, mutta sentään alle vitosen kuussa 3kk ei-mainosversiosta oli tarjolla.
 
Liittynyt
31.08.2022
Viestejä
49
Mitä tulee Telian liittymäetuun Cmoren osalta, niin itse sain aikanaan tuon 12kk ilmaiseksi, sen jälkeen ei ole onnistunut edes 3kk ilmaiseksi. Mutta 3kk puoleen hintaan 4,47€/kk onnistunut jo 3x putkeen, kun antaa ensin yhden jakson päättyä rauhassa(muista kuitenkin irtisanoa viim. 2 vko ennen tarjoushinnan päättymistä). Olen tehnyt tilauksen sekä selaimen kautta, että oma telia sovelluksella. Molemmista etusivut tarjoaa minulle tuota 3kk -50% hintaa jostain syystä taukoamatta.
Pahoittelen jos kirjoutkseni ei vastaa täysin ketjua.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 796
Mitä tulee Telian liittymäetuun Cmoren osalta, niin itse sain aikanaan tuon 12kk ilmaiseksi, sen jälkeen ei ole onnistunut edes 3kk ilmaiseksi. Mutta 3kk puoleen hintaan 4,47€/kk onnistunut jo 3x putkeen, kun antaa ensin yhden jakson päättyä rauhassa. Olen tehnyt tilauksen sekä selaimen kautta, että oma telia sovelluksella. Molemmista etusivut tarjoaa minulle tuota 3kk -50% hintaa jostain syystä taukoamatta.
Pahoittelen jos kirjoutkseni ei vastaa täysin ketjua.
Joo, ei taida ilmaisjakson uusiksi saamiseksi auttaa muuta kuin katkaista asiakkuus ja aloittaa Telialla sitten uudelleen. Itsellä oli ensin pohjalla 4g liittymällä 12kk ilmaista cmorea, sitten operaattorivaihto ja taas 3kk ilmaiseksi, joka on nyt loppumassa. Meinasin kyllä aktivoida tuon 2kk ilmaiseksi viihde23 -koodilla nyt kun liittymäkin on siirtymässä Dna:lle
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
727
En saanut kyllä Telia Dotilla kuin kerran sen 3kk ilmaiseksi. Sekin oli oikeasti n. 2kk. Seuraavalla kerralla oli eri liittymä (eri numero) ja ilmoitti siitä ilmaisajasta, mutta olikin maksullinen kun sen otti. Sen sai kyllä peruttua (tämän kerran poikkeuksena suostui perumaan).
 
  • Tykkää
Reactions: J_O
Liittynyt
19.08.2022
Viestejä
25
Maista Rockstar uutuus Refresh Watermelon-Kiwi!
Anna puhelinnumerosi (muodossa +358401234567) ja saat viestillä Ärräkoodin, jolla voit noutaa uuden Rockstar Refresh Watermelon-Kiwi -juoman valitsemaltasi Ärrältä ilmaiseksi. Tämä uutuusmaku saatavilla ensin Ärrältä! Huom. vain 1 lunastus/henkilö. Huomioithan, että SMS-viestin tulo voi kestää operaattorien ruuhkista riippuen useiden minuuttien ajan. Alla olevasta valikosta näet kaikki kioskit, joilta tuote on vielä lunastettavissa. Jos kaupunkia/kioskia ei ole listalla, on jo sen kaikki koodit lunastettu.
 
Liittynyt
27.11.2020
Viestejä
65
Haluaisitko päästä maistamaan alkoholitonta Crisp olutta? Nyt jaossa 2760 Ärräkoodia, jolla voit noutaa tuotteen valitsemaltasi Ärrältä ilmaiseksi. Vain 1 lunastus/henkilö.



Ilmainen lehtilahja naistenpäivän kunniaksi. Etu voimassa 31.3. asti. Valittavissa:
Kodin Kuvalehti, ET-lehti, Gloria, Me Naiset ja Hyvä terveys.

 
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
871
Yv:llä ekalle ilmatteeks 2kk Viaplaytä, eipä ole ollut käyttöä.
  • Elisa Viihde Viaplay 2 kuukaudeksi maksutta
  • Saat etukoodin äitiyspakkauksen mukana
  • Etu koskee vain uusia asiakkaita eikä sitä voi yhdistää muihin tarjouksiin. Vain yksi koodi per asiakas.
  • 2 kuukauden jälkeen tilaus jatkuu hintaan 12,99 €/kk. Voit irtisanoa tilauksen milloin haluat.

Meni.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 882
Läjä Aomein ohjelmia ilmaiseksi: Backup with AOMEI | World Backup Day Giveaway

Seuraavat kuuluu pakettiin:
AOMEI Backupper Pro
AOMEI FoneTool Pro
AOMEI CBackup (Normaalistikin ilmainen)
AOMEI Cyber Backup Unlimited
AOMEI MyRecover Pro
AOMEI Data Recovery for iOS

Mitä hieman tutkin, niin pitäisi aktivoida ennen 2.4. ja toimii vuoden aktivoinnista. Poikkeuksena Cyber Backup, joka toimii aktivoinnista vain kuukauden.
"1. Please hurry up and activate before April 2, 2023, after that the code will not be able to activate anymore.
2. It is a 1-year code which entitles you to use it for free for one year."
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 122
Mulla sanoi, että Koodi R1NNCADQ8Q3C on voimassa, viimeistele tilauksesi painamalla tilaa-nappia.
En käyttänyt kun ei siellä ole mulle mitään kateltavaa.
1kk siis oli tyrkyllä tuolla koodilla.
 

mutsison

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.02.2023
Viestejä
65
Tuollaisen patukan kävin lunastamassa ilmaiseksi R-kioskilta. Hinta olisi ollut "normaalisti" jotain 3,25 euroa. Patukan paino 60 grammaa. Kilohinta "kohtuullinen" 3,25 euroa/0.06kg = 55,17 euroa kilolta.

Luultavasti en kuulu kyseisen patukan kohderyhmään kun tuollaista kilohintaa kauhistelen.
Onhan noi kaikki patukat yleensä kalliita, mutta tämä on kyllä jo aika helvetin kallis "normaalilla" hinnalla. Ei siis ihme että tyrkyttävät ilmaiseksi näitä.
 
Liittynyt
22.03.2018
Viestejä
146
Perkele kun näihin ei ikinä ehdi. Aina tunnin pari myöhässä. 0 saatu.
Tällä kertaa oli tosi lähellä, sivuhistorian mukaan kävin tässä ketjussa minuuttia ennen. :rolleyes:
Eiköhän ostamalla saa?? Juoksu patukkakin vaihtoehto jos suklaatia mieli halajaa. Minä en ota ilmaiseksi mitään vaikka saisin
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 781
Dying Light epicgamesilta.
Kannattaa hyödyntää. Siinä on peli, jonka kanssa voi esim.viikonlopun parissa säästää rahaa turhilta viihdykkeiltä ja esim. laihduttaa, kun ruokahalut unohtuu... Tunteja kertynyt Steamiin 83, joskin aloittelin aikoinaan jälleenpeluuta ja osa tunneista on sen lisäystä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 184
Dying Light epicgamesilta.
Kannattaa hyödyntää. Siinä on peli, jonka kanssa voi esim.viikonlopun parissa säästää rahaa turhilta viihdykkeiltä ja esim. laihduttaa, kun ruokahalut unohtuu... Tunteja kertynyt Steamiin 83, joskin aloittelin aikoinaan jälleenpeluuta ja osa tunneista on sen lisäystä.
Tuolta löytää paljon ilmaisia pelejä joka viikko, suosittelen kaikille...
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 054
Virtasen maalitehdas jakaa ilmaisia 0,45l maalipurkkeja. Ihan pätevän oloisia, vaikka firman ilmoituksessa epäilyttävää huumoria :)

Virtasen maalitehdas - ilmainen näyte

Ei ku maalailemaan vaa!
Kysyttyä tavaraa vissiin
Resource Limit Is Reached
The website is temporarily unable to service your request as it exceeded resource limit. Please try again later.
ja heti perään

Service Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Additionally, a 503 Service Unavailable error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
ja edelleen uutta virhettä :D
Insufficient Storage
The method could not be performed on the resource because the server is unable to store the representation needed to successfully complete the request. There is insufficient free space left in your storage allocation.

Additionally, a 507 Insufficient Storage error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 331
Jaa, tekkiläiset sitten kaatoi koko maalitehtaan sivut :D Eivät vissiin odottaneet näin kovaa kävijäryntäystä... Ei toki ole eka kerta kun joku tänne postattu linkki saa sivut kaatumaan tai tuotteet loppumaan minuuteissa.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Helvetin hyvää maalia onkin. Ite olen hakenut aika monta ilmaispurkkia (ja pistänyt kummilapset ja muut kynnellekykenevät myös virtasnäytetilaajiksi) :D. En edes ahneuttani, vaan oli muutama kohde, eikä mikään väri oikein ensin sopinut. Sanoivat kyllä maalikaupassa siskolle joka oli hakemassa mulle ties monettako purkkia, että ei taida olla ensimmäinen näyte :vihellys: Suosittelen kokeilemaan ainakin jos on jotain öljyllä maalattavaa tiedossa. Kuivuu kyllä kauan.

...on muuten tullut useampi tonni pistettyä virtasmaaleihin tuon näytehamstrauksen jälkeen, enkä varmasti ole ainoa.
 
Liittynyt
13.08.2021
Viestejä
399
"Huom! Virtasnäytteen voi tilata vain Suomessa sijaitseviin osoitteisiin. Virtasnäyte noudetaan valitulta jälleenmyyjältämme. Vain yksi ilmainen näyte / talous. Seuraavat virtasnäytteet maksavat 20€ kpl."


Yhen näytteen varmaan tilannut 2020 niin rohkeisko kokeilla hmm
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
1 225
"Huom! Virtasnäytteen voi tilata vain Suomessa sijaitseviin osoitteisiin. Virtasnäyte noudetaan valitulta jälleenmyyjältämme. Vain yksi ilmainen näyte / talous. Seuraavat virtasnäytteet maksavat 20€ kpl."


Yhen näytteen varmaan tilannut 2020 niin rohkeisko kokeilla hmm
Luin ensin että virtsanäytteen ja olin ihan että wtf :hmm:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 345
Viestejä
4 157 942
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom