Ilmaistuotteita

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 203
Itselle ainakin ihan hyvin toimii, pistin vielä kuukausi sitten voimassa olleen tilauksen sähköpostin siihen ja äsken tuli sähköpostiin linkki mitä klikkaamalla saisi ilmaisen kuukauden aktivoitua.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Itselle ainakin ihan hyvin toimii, pistin vielä kuukausi sitten voimassa olleen tilauksen sähköpostin siihen ja äsken tuli sähköpostiin linkki mitä klikkaamalla saisi ilmaisen kuukauden aktivoitua.
Niin se teki itsellänikin mutta sähköpostin linkkiä painamalla ei sit enää toiminutkaan.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 054
Rekkasin vain yhden dokkarin takia, Heaven's Gate: The Cult of Cults, eikä sitä edes ole tuolla. Löytyy näköjään vain HBO Max kanavalta. Poistin välittömästi.
Pakko mainita että kiitos että mainitsit tuon dokkarin koska en tiennyt sen olemassaolosta. Heaven's Gatesta olen tiennyt vuosien ajan ja kiinnostava tapaus, ja dokkarin aion nyt ilman muuta katsoa.
 
Liittynyt
27.11.2020
Viestejä
65
Ruutu+ & Yogaia 1kk 0e
koodi: YOGAIAETU21
* voimassa 28.2 asti

Cmore 1kk 0e
koodi: JOULUSINKUT
* uusille & voimasss 6.1 asti

Supla+ 1kk 0e
koodi: GIGANTTISUPLA

Nextory 2kk 0e
koodi: LIBEROKERHO

Lehtilahja
1 lehti 0e
tilaa.sanoma.fi/joululahjalehti2020
koodi: MXJOSP6BGOZJ

* voimassa 15.1

Sitten ei ilmainen, mutta vinkkinä; kun ostaa 1e xbox game passin, nii saa kaupan päälle Disney+ 1kk kokeilun.

Edit. poistin käytetyt viaplay ja hbo koodit.
Edit.2 vaihdoin suplan koodin ja lisäsin lehtilahjan
 
Viimeksi muokattu:

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 054
Olin pannut muistutuksen käyttää nämä tarjoukset tänään, koska molemmat umpeutuu vuoden lopussa. Niinpä muistutuksena muillekin:

Dplay+ (ei sisällä urheilua eikä tv-kanavia) 1 kk 0 € koodilla DISCOVERYPLUS
Ilmeisesti toimii vanhoillekin tunnuksille. Voi peruuttaa heti ja jatkuu kuukauden.

Spotify Premium 3 kk 0 €, suoraan etusivulta: Listening is everything
Vain uusille tai riittävän kauan sitten viimeksi tilanneille tunnuksille. Mulla esim ei toiminut yhdelle vanhalle tunnukselle mutta toiselle toimi. Tilauksen voi peruuttaa heti ja jatkuu 3 kk.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
158
Olin pannut muistutuksen käyttää nämä tarjoukset tänään, koska molemmat umpeutuu vuoden lopussa. Niinpä muistutuksena muillekin:

Dplay+ (ei sisällä urheilua eikä tv-kanavia) 1 kk 0 € koodilla DISCOVERYPLUS
Ilmeisesti toimii vanhoillekin tunnuksille. Voi peruuttaa heti ja jatkuu kuukauden.

Spotify Premium 3 kk 0 €, suoraan etusivulta: Listening is everything
Vain uusille tai riittävän kauan sitten viimeksi tilanneille tunnuksille. Mulla esim ei toiminut yhdelle vanhalle tunnukselle mutta toiselle toimi. Tilauksen voi peruuttaa heti ja jatkuu 3 kk.
Joo, reilu neljävuotta ei ilmeisesti ole vielä tarpeeksi kauan viimeisimmästä tilauksesta. Mulla toisessa tilissä ollut premium kesällä 2016 ja toisessa kesällä 2017.
Kummallekkin tilille tarjoaa vain 9,99€/3kk.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 054
Joo, reilu neljävuotta ei ilmeisesti ole vielä tarpeeksi kauan viimeisimmästä tilauksesta. Mulla toisessa tilissä ollut premium kesällä 2016 ja toisessa kesällä 2017.
Kummallekkin tilille tarjoaa vain 9,99€/3kk.
Jees, kokeilisin uudella tilillä sitten.

Minulla näkyikin menneen joku reilut 7 vuotta edellisestä tilauksesta tuolla vanhalla tilillä johon ilmaistarjous toimi. :joy:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 210
Olin pannut muistutuksen käyttää nämä tarjoukset tänään, koska molemmat umpeutuu vuoden lopussa. Niinpä muistutuksena muillekin:

Spotify Premium 3 kk 0 €, suoraan etusivulta: Listening is everything
Vain uusille tai riittävän kauan sitten viimeksi tilanneille tunnuksille. Mulla esim ei toiminut yhdelle vanhalle tunnukselle mutta toiselle toimi. Tilauksen voi peruuttaa heti ja jatkuu 3 kk.
Näyttäisi tarkistavan luottokortin numerosta tuon, sillä vaikka loin täysin uuden tilin en onnistunut ilmaista premiumia saamaan :(
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
Viaplay 2kk 0e
Edit. kertiskoodi käytetty.

HBO nordic 2kk 0e
Edit. kertiskoodi käytetty.

Ruutu+ & Yogaia 1kk 0e
koodi: YOGAIAETU21
* voimassa 28.2 asti

Cmore 1kk 0e
koodi: JOULUSINKUT
* uusille & voimasss 6.1 asti

Sit ei ilmainen, mutta vinkkaampa tähän väliin, että jos ostaa xbox gamepass ultimaten 3kk 1e, niin saa kaupan päälle 30pvä Disney+ kokeilun

Supla+ 1kk 0e
koodi: omg!2020

Nextory 2kk 0e
koodi: LIBEROKERHO
Nextory ei toimi ainakaan minulla.

E: Toimi sittenkin. Olin väärällä sivulla syöttämässä koodia (kaiketi lahjakorttia tms.).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
133
Olin pannut muistutuksen käyttää nämä tarjoukset tänään, koska molemmat umpeutuu vuoden lopussa. Niinpä muistutuksena muillekin:

Dplay+ (ei sisällä urheilua eikä tv-kanavia) 1 kk 0 € koodilla DISCOVERYPLUS
Ilmeisesti toimii vanhoillekin tunnuksille. Voi peruuttaa heti ja jatkuu kuukauden.

Spotify Premium 3 kk 0 €, suoraan etusivulta: Listening is everything
Vain uusille tai riittävän kauan sitten viimeksi tilanneille tunnuksille. Mulla esim ei toiminut yhdelle vanhalle tunnukselle mutta toiselle toimi. Tilauksen voi peruuttaa heti ja jatkuu 3 kk.
Ei toiminut Spotify hommeli vaikka viime keväänä loppui edellinen, mutta otin 3kk 9,99€.
Eteenpäin tuokin.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
386
Ruutu+ & Yogaia 1kk 0e
koodi: YOGAIAETU21
* voimassa 28.2 asti

Cmore 1kk 0e
koodi: JOULUSINKUT
* uusille & voimasss 6.1 asti

Supla+ 1kk 0e
koodi: GIGANTTISUPLA

Nextory 2kk 0e
koodi: LIBEROKERHO

Lehtilahja
1 lehti 0e
tilaa.sanoma.fi/joululahjalehti2020
koodi: MXJOSP6BGOZJ

* voimassa 15.1

Sitten ei ilmainen, mutta vinkkinä; kun ostaa 1e xbox game passin, nii saa kaupan päälle Disney+ 1kk kokeilun.

Edit. poistin käytetyt viaplay ja hbo koodit.
Edit.2 vaihdoin suplan koodin ja lisäsin lehtilahjan
Nextory ei toimi
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
643
Ruutu+ & Yogaia 1kk 0e
koodi: YOGAIAETU21
* voimassa 28.2 asti

Cmore 1kk 0e
koodi: JOULUSINKUT
* uusille & voimasss 6.1 asti

Supla+ 1kk 0e
koodi: GIGANTTISUPLA

Nextory 2kk 0e
koodi: LIBEROKERHO

Lehtilahja
1 lehti 0e
tilaa.sanoma.fi/joululahjalehti2020
koodi: MXJOSP6BGOZJ

* voimassa 15.1

Sitten ei ilmainen, mutta vinkkinä; kun ostaa 1e xbox game passin, nii saa kaupan päälle Disney+ 1kk kokeilun.

Edit. poistin käytetyt viaplay ja hbo koodit.
Edit.2 vaihdoin suplan koodin ja lisäsin lehtilahjan
Kiitoksia.
 
Liittynyt
24.03.2020
Viestejä
4
Hyvin toimi. Juuri 5min sitten aktivoin 2kk hopeajakson. Kampanjakoodi, käytä sähköpostia ja sinne olemassaolevat (joskin tauolla olleet) tunnukset ja salasana. Ei ongelmaa.

Kiitos koodista!
Juuri äsken onnistuin itsekin tekemään uusilla tunnuksilla 3.3.2021 asti ilmaisen Nextory-tilin tuolla koodilla.
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
146
Hyvin toimi. Juuri 5min sitten aktivoin 2kk hopeajakson. Kampanjakoodi, käytä sähköpostia ja sinne olemassaolevat (joskin tauolla olleet) tunnukset ja salasana. Ei ongelmaa.

Kiitos koodista!
Minulla ei toimi tuolla yllä olevalla tavalla, oli kirjautunut vanhoilla tunnuksilla sisään tai en. Antaa vain tuon yllä mainitun viestin "Antamasi kampanjakoodi ei ole voimassa" .
 
Liittynyt
03.03.2018
Viestejä
1 200
Minulla ei toimi tuolla yllä olevalla tavalla, oli kirjautunut vanhoilla tunnuksilla sisään tai en. Antaa vain tuon yllä mainitun viestin "Antamasi kampanjakoodi ei ole voimassa" .
Liekö fonttikoolla merkitystä? Minä naputtelin kaiken siihen isolla, kuten ohjeessa oli.
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
88
Ei toimi edes uudella tilillä
Liekö fonttikoolla merkitystä? Minä naputtelin kaiken siihen isolla, kuten ohjeessa oli.
Mä en saanut kanssa millään toimimaan, googlailin sitten tän 6 viikon koodin joka toimi mullekin

 
Liittynyt
27.11.2020
Viestejä
65
Nextory kampanjakoodeja mäki löysin pari lissää:

hmwinter (65pvän)
libero
(60pvän)
lukuaikaa60
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
724
Itselläni nyt joku ilmainen kuukausi menossa ja sitä ei ainakaan voi.
Vähän epämääräistä, että onko nuo 60 päivän yms. "koejaksoja" vai ei. Taitaa ne kaikki koodit olla.
No pitänee ottaa varman päälle ja laittaa kalenteriin muistutus.

"Tilauksesi on aktiivinen maksetun kauden loppuun. Mikäli irtisanot tilauksesi koejakson aikana, sulkeutuu tilisi välittömästi."
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
Toimiiko mikään Nextoryn 60/65 päivän koodi enää? Testailin:
- LIBEROKERHO
- libero
- lukuaikaa60
- LUKUAIKAA60
- hmwinter

ja ainakaan itsellä nämä eivät toimi.

E: Toisella koneella incognitossa onnistui. HMWINTER --> 65 päivää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 089
Nextoryn ”HMWINTER” 65 päivää toimii vielä, pystyikö tuon lopettamaan heti, että tilaus jatkuu ilmaisjakson ajan?
Ei uskalla painaa ”Ei kiitos, haluan lopettaa” nappia vaikka vahvistuksen, vahvistuksen vahvistus tulee varmaan vielä perässä.
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
88
Nextoryn ”HMWINTER” 65 päivää toimii vielä, pystyikö tuon lopettamaan heti, että tilaus jatkuu ilmaisjakson ajan?
Ei uskalla painaa ”Ei kiitos, haluan lopettaa” nappia vaikka vahvistuksen, vahvistuksen vahvistus tulee varmaan vielä perässä.
Nextory loppuu heti kun hyväksyy lopetuksen, eli ei jatku ilmaisjakson loppuun
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
87
Liekö uusille tilaajille tms, itse sain herjan ”Asiakastiliin ei valitettavasti voi tehdä uutta tilausta.”
..eipä ehdoissa lue kuin: "Näytetilausten määrä on rajoitettu yhteen näytetilaukseen 3 kk:n sisällä tilaajataloutta kohden. Etu koskee vain talouksia, joihin ei vielä tule Helsingin Sanomia. "
 
Liittynyt
19.08.2019
Viestejä
213
Allavsoft ilmaiseksi tästä linkistä. Softalla pystyy siis latailemaan videoita netistä. Näyttäisi toimivan muutamalla kokeilulla oikein hyvin.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
80
Toi saittihan on täynnä ns tarpeellisia ohjelmia ;)
Eihän noita ollut kuin 63 sivua :D
Mutta kokeilin tuota mainittua downloaderia. Avast huusi kurkku suorana jostain malwaresta... Otin kuitenkin riskin ja kyllähän tuo latasi yhden Youtube-videon jota en ole äänen kanssa saanut aiemmin talteen (muut palvelut pakottaa tallentaan .webm-muodossa ja .mp4:ssa tallentaessa ei ole ääntä mukana). Eli jos nimissäni kirjoitellaan jatkossa sekoja niin sovitaan niin että joku kaappasi koneeni kun tämän asensin virustutkan varoituksesta huolimatta.
 

Timo 2

Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
11 792
Eihän noita ollut kuin 63 sivua :D
Mutta kokeilin tuota mainittua downloaderia. Avast huusi kurkku suorana jostain malwaresta... Otin kuitenkin riskin ja kyllähän tuo latasi yhden Youtube-videon jota en ole äänen kanssa saanut aiemmin talteen (muut palvelut pakottaa tallentaan .webm-muodossa ja .mp4:ssa tallentaessa ei ole ääntä mukana). Eli jos nimissäni kirjoitellaan jatkossa sekoja niin sovitaan niin että joku kaappasi koneeni kun tämän asensin virustutkan varoituksesta huolimatta.
Eikö youtubedownloader toimi?
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
80
No kuka jaksaa jotain command line hässäköitä jos tarjolla on softa jossa GUI ;).
Tuo command line hässäkkä teki täsmälleen samanlaisen tuloksen kuvalaadullisesti kuin tuo toinen softa, tiedostokoko huomattavasti kuitenkin pienempi (879mb vs. 176mb) sekä ei tuossa hirveästi tarvinut naputella: näppäilin "youtube-dl" sen perään liitin ctrl+v:lla urlin.

EDIT: Joo, nyt tajusin winkin sinulta :) Mutta tosiaan, tuo Timo 2:n muistuttama lataaja toimi enemmän kuin hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 565
Viestejä
4 166 550
Jäsenet
70 423
Uusin jäsen
ngocminh247

Hinta.fi

Ylös Bottom