• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

• TechBBS-foorumin Piparkakkutalokisa 2024 -äänestys käynnissä! Käy äänestämässä 22 osallistujan joukosta kolme mielestäsi hienointa kilpailutyötä ja osallistu arvontaan! Linkki äänestykseen >>>

Pelit Ilmaiset (-100 %) pelit (myös Amazon Prime Gaming)

Aina ei ole laiskuudesta kyse, puhelimella jos on asennettu näitä pelikauppojen sovelluksia niin selaimella klikatessa mobiilisovellus avautuu eikä pysty linkittämään kun mitään osoitteita näy tai jaa nappeja.

Mulle kyllä kelpaa ilmaiset pelit vaikka linkki puuttuisi. Laiskuudesta mistä lie syytellään, kyllä mä sen 10 sekuntia voin googletukseen käyttää ilmaisen pelin takia.

Kiitoksia kaikille ilmaispelien jakajille joka tapauksessa :)

Aina ei ole laiskuudesta kyse, puhelimella jos on asennettu näitä pelikauppojen sovelluksia niin selaimella klikatessa mobiilisovellus avautuu eikä pysty linkittämään kun mitään osoitteita näy tai jaa nappeja.
Epicillä ei tosin taida edes olla varsinaista mobiilisovellusta, jolla voisi selata kauppaa, vaan sen kautta voi ainoastaan pelata muutamaa peliä.

Mulle kyllä kelpaa ilmaiset pelit vaikka linkki puuttuisi. Laiskuudesta mistä lie syytellään, kyllä mä sen 10 sekuntia voin googletukseen käyttää ilmaisen pelin takia.

Kiitoksia kaikille ilmaispelien jakajille joka tapauksessa :)
Toisaalta Epicin tapauksessa se viesti linkin kera tulee noin satavarmasti vaikka ensimmäinen ei sitä viestiä kirjoittaisikaan. Eli jos ei jaksa tai pysty linkittämään voi hyvillä mielin jättää viestin kirjoittamatta tietäen että joku sen tänne linkkaa kuitenkin.

Statistiikka

Viestiketjuista
263 615
Jäsenet
75 251
Uusin jäsen
Gerry

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom