iHerb tilaukset ja tarjoukset (reffilinkit sallittu)

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
Promoavat jälleen Iherb Appiaan ja sen kunniaksi ensimmäisestä appitilauksesta saa 5 dollaria alennusta koodilla APPS2017

Lisäksi ylimääräinen -5 % alennus koodilla GAW303 tai oheisella linkillä. Alennukset koskevat kaikkia tilaajia, eikä vain ensitilaajia. :tup:

http://www.iherb.com/?rcode=gaw303
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
960
Tuleeko alle 35€ Global Mail tilaukset vielä ilman ongelmia ja lisämaksuja läpi?
 

Aihio Sekasorto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 264
No, iHerb ei tilatessa maininnut lisäkuluista, joten asia kuuluu heille. Muutoin paketti saa lähteä takaisin ja ostan sen uudestaan eri toimituksella.

Tänään tullut jo 5-6 viestiä puhelimeen DHLltä, joten melko isolta kusetukselta vaikuttaa kun noin kiihkeästi yritetään rahastaa.
Miten ratkaisit tämän? itselläni on jotakuinkin sama tilanne päällä nyt.
 

Aihio Sekasorto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 264
Ok, otin yhteyden iHerbin asiakaschattiin ja vaikka vika onkin DHL:ssä, niin lupasivat hyvittää 50 % tulleista ja veroista, jahka olen heille toimittanut kuitin maksusta. Eli ilmeisesti tuo 20 € kiristysmaksun pulittaminen DHL:lle siitä ilosta, että teen tullauksen itse, on edullisin vaihtoehto?
 

Aihio Sekasorto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 264
Ok, otin yhteyden iHerbin asiakaschattiin ja vaikka vika onkin DHL:ssä, niin lupasivat hyvittää 50 % tulleista ja veroista, jahka olen heille toimittanut kuitin maksusta. Eli ilmeisesti tuo 20 € kiristysmaksun pulittaminen DHL:lle siitä ilosta, että teen tullauksen itse, on edullisin vaihtoehto?
Sitten kun vain keksis miten noille näädille ilmoitetaan, että teen tullauksen itse. Noissa tekstiviesteissä linkit menee vain tuonne palveluun, jossa annetaan henkilötiedot ja samalla sitoudutaan siihen, että DHL hoitaa homman ja veloittaa siitä mitä ikinä veloittaakaan.
 

Aihio Sekasorto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 264
Heidän mukaansa heidän itse tekemä tullaus on halvin vaihtoehto. Mulla tuo ratkesi siten että sain heille rautalangasta väännettyä, ettei mun tilauksesta mene tullimaksuja tai alvia. Siten he tekivät tullauksen, mutta mun ei tarvinnut maksaa siitä.
Jos olisin sen siitä huolimatta itse halunnut tehdä, eli että he olisivat lähettäneet mulle tarvittavat tiedot, niin sitten se olisi ollut kallista.
Mun tapauksessa tuo tilauksen summa menee sen verran ylitse tullirajan, että tullimaksuilta ei voi välttyä. Olinkin niihin varautunut. Tämä DHL:n paskakiristys tuli yllätyksenä.

Mun olettamus vain on, että maksamalla noille siitä tullauksesta maksan enemmän kuin jos maksan tuon 20 € ja sitten hoidan tullauksen itse. Koska jos hoidan itse, kulut olisivat 20 € + tullit valtiolle. Mutta jos maksan noille tullauksesta, maksan sekä niiden tekemästä tullauksesta että vielä itse tullitkin.

Vissiin tarkoituksella tehty tuo niiden tekstiviesti niin sekavaksi, että useimmat tuumaavat, että no, tulee varmaan vaivattomammaksi tai halvemmaksi antaa firman hoitaa.
 

Aihio Sekasorto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 264
Niiden taksathan on että jos annat niiden hoitaa, se maksaa sen joku 20e ja jos itse hoidat niin se maksaa joku 40e tms. Noin päin. Eli tulee halvemmaksi antaa niiden hoitaa.
Tämä on ollut ilmeisesti se entinen hinta. Nykyinen on 20 €. Ainakin näin juuri puhelimessa sovittiin. Sanoin, että tullaan itse ja poika sanoi, että 20 €.
 

Aihio Sekasorto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 264
Olin jo tottunut tekemään tullauksia itse siitä saakka kun raja aleni muutama vuosi siihen olikos se nyt 22 €. Mutta tämä DHL:n kiristys tuli kyllä ikävänä yllätyksenä.

Kunpa iHerb saisi sumplittua takaisin tuon mahdollisuuden tullata jo ostaessa. Valikoima ja hinnasto tuolla kuitenkin on kohdallaan, joten ei mielellään kattelisi muualta.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
Uutta alennusta pukkaa! Koodilla AUGUST saa 6 % alennusta yli 40 dollarin tilauksesta. Koodi voimassa 15.08. asti.

Lisäksi ylimääräinen -5 % alennus koodilla GAW303 tai oheisella linkillä. Alennukset koskevat kaikkia tilaajia, eikä vain ensitilaajia. :wink:

http://www.iherb.com/?rcode=gaw303&pcode=AUGUST
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
Taas uutta kampanjaa Iherbissä.
Koodilla Aug25 saa 6 % alennusta yli 40 dollarin tilauksesta. Koodi voimassa 25.08. asti.

Lisäksi ylimääräinen -5 % alennus koodilla GAW303 tai oheisella linkillä. Alennukset koskevat kaikkia tilaajia, eikä vain ensitilaajia.

http://www.iherb.com/?rcode=gaw303&pcode=aug25
 

Aihio Sekasorto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 264
Sääli, että tullimaksut kumoavat tuon 6 % edun, vaikka sen 40 taalan edestä helposti kamaa löytyisikin.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
Sääli, että tullimaksut kumoavat tuon 6 % edun, vaikka sen 40 taalan edestä helposti kamaa löytyisikin.
Alennusta tulee yhteensä 11% eli pikkuisen alle arvonlisäveron (14%) verran. Ilman alennuksiakin omat ostokseni tulevat halvemmaksi kuin apteekista tai marketista ostaessa. Iherbin hinnat ovat tosiaan nousseet vuosien varrella mutta omiin tarpeisiin se on pysynyt kilpailukykyisenä.
 
Liittynyt
31.08.2017
Viestejä
14
Voiko joku selventää miten hommat nykyään oikeasti toimii? Ilmeisesti kannattaa ainakin tilata valitsemalla postitusvaihtoehdoksi: "Global Mail by DHL"? Mitä kustannuksia kyseisellä postitusvaihtoehdolla tulee tilauksen kokonaissumman ollessa alle tai yli 35 euroa? Tuleeko Omega-3-rasvahapot normaalisti läpi, vaikka DHA on yhä lääkeainelistalla?
 
Liittynyt
31.08.2017
Viestejä
3
Voiko joku selventää miten hommat nykyään oikeasti toimii? Ilmeisesti kannattaa ainakin tilata valitsemalla postitusvaihtoehdoksi: "Global Mail by DHL"? Mitä kustannuksia kyseisellä postitusvaihtoehdolla tulee tilauksen kokonaissumman ollessa alle tai yli 35 euroa? Tuleeko Omega-3-rasvahapot normaalisti läpi, vaikka DHA on yhä lääkeainelistalla?
Global mailliia tullu nyt ainakin 3 pakettia ihan normisti läheiseen R-Kioskiin. Olen aina kylläkin tilannut alle 35e ja juuri noita Omegoita, mutta hyvin ovat perille saapuneet.

DHL:ästä: Kuluttaja-asiamies päätti: DHL ei saa periä lisämaksua itsetullauksesta
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
904
Itse just tilasin kaksi shipping saver tuotetta ja global mail oli 0e. Eilen tuli paketti kotiin. Siis reilussa viikossa.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
Itse just tilasin kaksi shipping saver tuotetta ja global mail oli 0e. Eilen tuli paketti kotiin. Siis reilussa viikossa.
Joo, shipping saver-tuotteella sain 75 euron tilaukselle DHL Express -kuljetuksen hintaan 1.68 €. Katsotaan yrittääkö DHL periä tullausmaksuja.

"DHL lopettaa maksujen perimisen syyskuun alusta lähtien sellaisissa tilanteissa, joissa verkkokauppa ei ole ilmoittanut ennen ostosten maksamista DHL:n palvelumaksusta tai kun DHL ja kuluttaja eivät ole keskenään sopineet lisämaksusta." - Tivi
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
Joo, shipping saver-tuotteella sain 75 euron tilaukselle DHL Express -kuljetuksen hintaan 1.68 €. Katsotaan yrittääkö DHL periä tullausmaksuja.

"DHL lopettaa maksujen perimisen syyskuun alusta lähtien sellaisissa tilanteissa, joissa verkkokauppa ei ole ilmoittanut ennen ostosten maksamista DHL:n palvelumaksusta tai kun DHL ja kuluttaja eivät ole keskenään sopineet lisämaksusta." - Tivi
Tähän sellainen päivitys, että yrittivät periä lisäkuluja mutta näistä pystyi kieltäytyä ja pyytää tiedot itsetullausta varten. Pakko myöntää ettei heidän ohjeensa itsetullaukseen olleet täysin selkeimmästä päästä ja tullausprosessi oli hieman erilainen verrattuna perinteisen postipaketin tullaukseen. Jatkossa voi taas tilailla DHL:n toimittamia lähetyksiä myös Euroopan ulkopuolelta. :tup:
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
Koodilla GNEW10 saa 10 dollaria alennusta yli 40 dollarin tilauksesta. Koodi voimassa 01.11. asti. Alennus koskee vain uusia käyttäjätunnuksia.

Lisäksi ylimääräinen -5 % alennus koodilla GAW303 tai oheisella linkillä. Tämä alennus koskee kaikkia tilaajia, eikä vain ensitilaajia.

https://www.iherb.com/?rcode=GAW303&pcode=GNEW10
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
716
Minkä vahvusta D-vitamiinia jengi on tilannut tuolta? Olen itse syönyt 5000ui (125mg), iho ongelmien aikana säännöllisesti ja viime aikoina satunnaisesti. Onhan tuo aika tuhti annos ja D-vitskun liikasyönnistä on varoiteltu aiheuttavan jopa syöpää. Kävin terveystarkastuksessa vähän aikaa sitten ja pyysin vielä erikseen mittauksen, niin ei näkynyt mitään hälyttävää.
 

jos

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
563
Minkä vahvusta D-vitamiinia jengi on tilannut tuolta? Olen itse syönyt 5000ui (125mg), iho ongelmien aikana säännöllisesti ja viime aikoina satunnaisesti. Onhan tuo aika tuhti annos ja D-vitskun liikasyönnistä on varoiteltu aiheuttavan jopa syöpää. Kävin terveystarkastuksessa vähän aikaa sitten ja pyysin vielä erikseen mittauksen, niin ei näkynyt mitään hälyttävää.
2000IU (50mcg) olen itse käyttänyt noin 6-7 vuotta alkusyksystä loppukevääseen. Kannattaa mittauttaa ne D-vitamiiniarvot verestä, niin tietää käyttääkö sopivasti. A, D, E ja K2 -vitamiinit toimivat yhdessä, joten yhtä näistä ei mielestäni kannata syödä suurena annoksena, huolehtimatta että saa tarpeeksi myös näitä muita. A ja E -vitamiinit olisi ehkä hyvä saada ruokavaliosta, mutta K2-vitamiinin kohdalla se voi olla vaikeaa, ellei esim. natto maistu.

Edit: tai sulta se arvo olikin jo mitattu?
 
Viimeksi muokattu:

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
Iherbissä nyt ilmaiset postikulut yli 40 dollarin tilauksille. Tarjous voimassa 8.11. asti.

Lisäksi ylimääräinen -5 % alennus koodilla GAW303 tai oheisella linkillä. Tämä alennus koskee kaikkia tilaajia, eikä vain ensitilaajia.

https://www.iherb.com/?rcode=GAW303
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
960
Dear iHerb Customer,
Enjoy free Global Air Mail shipping method for orders over $40 now until Wednesday, November 8th at 10:00 a.m. PST.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
Iherbissä nyt tämän viikonlopun ajan -15% alennus Now Foodsin tuotteista koodilla SUPERNOW

Lisäksi ylimääräinen -10 % alennus koodilla GAW303 tai oheisella linkillä. Tämä alennus koskee kaikkia tilaajia, eikä vain ensitilaajia. Tämä alennus on voimassa 20.11.2017 - 30.11.2017, jonka jälkeen koodilla saa -5% alennusta.

https://www.iherb.com/?rcode=GAW303&pcode=SUPERNOW
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 298
Olen 25v mies ja pitäisi löytää joku hyvä kombo multivitamiinia ja kalaöljyä jota alkaisi säännöllisesti tilaamaan. Osaako joku ehdottaa "parhaita"? Ei ole monipuolisin ruokavalio niin voisi tehdä ihan hyvää täydentää noilla. Huomenna tarkoitus laittaa tilaus samalla kuin muuta tilailee. Monivitamiinissa arvostaisin sitä että yksi tabletti päivässä riittää ja ettei ne olisi ihan hervottoman kokoisia tai hajuisia.

EDIT: Eikä sellaisia mitkä sisältää kiellettyjä aineita.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
904
Tästä aidosti hyvä tarjous. 10% ale kahden päivän ajan ilman ostorajaa uusille ja vanhoille asiakkaille!

Koodilla APO109 kassalla tai alta löytyvällä koodilla. Nyt kannattaa napata D-vitamiinit ja muut lisäravinteet kaappiin tai miksei pukinkin konttiin!


This week only, iHerb is offering one of our most generous discounts ever: 20% extra savings to share between you and everyone you know!

Simply ask them to use your unique Rewards code [APO109] at the checkout page or send them the following link:

https://www.iherb.com/?rcode=APO109

They will save 10% off their iHerb order starting now and until Thursday, November 30th, at 10:00 am PST.

And for every order you successfully refer, you will get a Rewards credit equal to 10% of the value of each order, with no limit to the amount of credit you can receive!

This is truly the most unique and highest discount offer we have ever had and is a great opportunity to introduce iHerb’s high quality products and great value to others.


Ja saiskos vielä mobiiliapista lisäksi 5% ekasta tilauksesta, kokeile! Koodilla APPS2017.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
Olen 25v mies ja pitäisi löytää joku hyvä kombo multivitamiinia ja kalaöljyä jota alkaisi säännöllisesti tilaamaan. Osaako joku ehdottaa "parhaita"? Ei ole monipuolisin ruokavalio niin voisi tehdä ihan hyvää täydentää noilla. Huomenna tarkoitus laittaa tilaus samalla kuin muuta tilailee. Monivitamiinissa arvostaisin sitä että yksi tabletti päivässä riittää ja ettei ne olisi ihan hervottoman kokoisia tai hajuisia.

EDIT: Eikä sellaisia mitkä sisältää kiellettyjä aineita.
En nyt tiedä parhaista mutta itse olen syönyt Opti-Menin multivitamiineja viimeiset pari kuukautta. Purkin annostus on luonnollisesti useampi tabletti päivässä mutta kun katsoo ravintosisältöä niin uskon vähemmänkin riittävän. Varsinkin virtsan väristä huomaa suoraan jos sattuu ottamaan kaksi tuollaista. Tuo 150 tabletin purkki on nyt alennuksessa hintaan €17.18 joka tuntuu aika hyvältä hinnalta.

Optimum Nutrition, Opti-Men, 150 Tablets €17.18

Toinen vaihtoehto on sitten Now Foodsin ADAM jota söin vuosikausia sitten. Hinnat aika samat ja sisällöt myös.

Now Foods, ADAM, Superior Men's Multi, 180 Softgels €26.21
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 298
En nyt tiedä parhaista mutta itse olen syönyt Opti-Menin multivitamiineja viimeiset pari kuukautta. Purkin annostus on luonnollisesti useampi tabletti päivässä mutta kun katsoo ravintosisältöä niin uskon vähemmänkin riittävän. Varsinkin virtsan väristä huomaa suoraan jos sattuu ottamaan kaksi tuollaista. Tuo 150 tabletin purkki on nyt alennuksessa hintaan €17.18 joka tuntuu aika hyvältä hinnalta.

Optimum Nutrition, Opti-Men, 150 Tablets €17.18

Toinen vaihtoehto on sitten Now Foodsin ADAM jota söin vuosikausia sitten. Hinnat aika samat ja sisällöt myös.

Now Foods, ADAM, Superior Men's Multi, 180 Softgels €26.21
Eikös tuo Inositol kuulu edelleen kiellettyjen aineiden listalle vaikka riski jäädä kiinni pieni onkin?
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
Eikös tuo Inositol kuulu edelleen kiellettyjen aineiden listalle vaikka riski jäädä kiinni pieni onkin?
Saattaa jopa kuulua ja listahan on pitkä kuin nälkävuosi. Jokaiseen tullaukseen olen lähettänyt Iherbin tilausvahvistuksen ja ei ainakaan vielä ole tullut mitään valitusta. Inositolia taitaa löytyä melkein kaikista multivitamiineista ja itse olen yrittänyt olla tarkempi sen kanssa etten tilaa tuotetta jonka nimessä on kiellettyä ainetta (Gaba, 5-HTP, DMAE jne.)
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
Iherb on tosissaan ryhdistäytynyt näiden alennuskoodien kanssa ja taas pukkaa alennusta.

Starting now until Monday, December 11th, at 10:00 a.m. PST , iHerb is offering a combined 10% discount for you to share with your referrals. This discount applies to any order over $60 USD!

Simply share the link below. It contains both your unique Rewards code GAW303 and the 6% off discount code HOLIDAY6 within it:

https://www.iherb.com/c/?pcode=HOLIDAY6&rcode=GAW303
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
Lisää alennuskoodeja ja tarjouksia Iherbiin.

1) Kaikille yli 40 dollarin tilauksille ilmainen DHL Global Mail -kuljetus.

2) 5% alennusta kaikista yli 60 dollarin tilauksista koodilla DEC5OFF

3) 5% lisäalennusta kaikista tilauksista ja ilman dollarirajaa koodilla GAW303

4) Jos et ole vielä kokeillut iherbin mobiiliappia, niin ensimmäisestä tilauksesta voi vielä saada 5% alennusta koodilla APPS2017

Molemmat alennuskoodit voi aktivoida klikkaamalla oheista linkkiä tai syöttämällä ne käsin ostoskorissa.
https://www.iherb.com/?pcode=DEC5OFF&rcode=GAW303

Tarjoukset päättyvät 31. joulukuuta klo 10.00 (Pacific Standard Time UTC−8:00).
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
904
Tilasin pitkästä aikaa toissailtana pikkupaketin. DHL:n toimitus oli melkein sama, kuin global shipping, joten valittiin se. On tarve saada paketti vielä ennen joulua. Tilatessa toimitusaika-arvio oli 15.-19.12. Nyt kun pakettin on tulossa, arvio on sama. Tuli tänään aamulla DHL:ltä tekstari ja meili, että allekirjoitettava lähetys on saapumassa. Saa nähdä miten hoitavat tulliselvitykset yms. koska on yli 22e mutta alle 35e. Alvin pitäisi olla 14%.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
Tilasin pitkästä aikaa toissailtana pikkupaketin. DHL:n toimitus oli melkein sama, kuin global shipping, joten valittiin se. On tarve saada paketti vielä ennen joulua. Tilatessa toimitusaika-arvio oli 15.-19.12. Nyt kun pakettin on tulossa, arvio on sama. Tuli tänään aamulla DHL:ltä tekstari ja meili, että allekirjoitettava lähetys on saapumassa. Saa nähdä miten hoitavat tulliselvitykset yms. koska on yli 22e mutta alle 35e. Alvin pitäisi olla 14%.
Kannattaa hoitaa se tullaus itse tai muuten taitavat vieläkin veloittaa siitä 20 euroa.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
904
Kyllä kyllä, voikohan sen tehdä jo etukäteen, kun tietää tuon seurantanumeronkin?
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
Kyllä kyllä, voikohan sen tehdä jo etukäteen, kun tietää tuon seurantanumeronkin?
Jos se on tulossa DHL Expressillä eli kuriirilla niin pelkkä seurantanumero ei riitä. Muistaakseni sen lisäksi sinun täytyy tietää varaston tunnus, rahtikirjan viite ja passituksen MRN-numero. Tullausprosessikin menee vähän erilailla kuin postitullauksen kanssa.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
904
Niin se taisi ollakin, edellisestä iherb/dhl:stä jo sen verran aikaa, että pitää palautella mieliin.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
904
Nyt on kyllä myönnettävä, että maanantaina illalla tehty tilaus tavoitti määräpään aika nätisti. Eilen olisi ollut noudettavissa toimipaikasta. Oli siis tulossa kotiin, mutta kun ketään ei ollut kotona, sovin aspan kanssa jättämisestä paikalliseen DHL On Demand Delivery toimipaikkaan. Ja tämä hoito tuli vielä ilman tulliselvitteyä, aina jotain uutta.



Ilmeisesti koodi APO109 piti toimitusajan pienenä :vihellys:

Tommonen kasa tuli tilattua: https://iherb.co/39X5PZdN

Shipping €11.04
Total Weight: 2.95 lbs (1.34 kg)

Tuo Himalajan pieni huulirasva oli shipping saver, muut eivät.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
Iherbissä taas uusia alennuskoodeja ja alennuksia.

1) Kaikille yli 40 dollarin tilauksille ilmainen DHL Global Mail -kuljetus.

2) 10 % alennusta 10% iHerb Brands -kategorian tuotteista, kun tilauksen arvo on yli 40 dollaria ja käytät koodia IHBBRANDS10

3) 5% lisäalennusta kaikista tilauksista ja ilman dollarirajaa koodilla GAW303

4) Jos et ole vielä kokeillut iherbin mobiiliappia, niin ensimmäisestä tilauksesta voi vielä saada 5% alennusta koodilla APPS2017

Alennuskoodit voi aktivoida klikkaamalla oheista linkkiä tai syöttämällä ne käsin ostoskorissa.
https://www.iherb.com/?rcode=GAW303&?pcode=IHBBRANDS10
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 655
Viestejä
4 187 568
Jäsenet
70 776
Uusin jäsen
Fancy

Hinta.fi

Ylös Bottom