Terve kaikille!
Olen tässä miettinyt pitkään tuosta omasta peliläpyttimestä (y740 )siirtoa pöytäversioon mutta neuvoa oisi kiva saada ihmisiltä ketkä näistä tietää jotain.
Lähinnä jonkinlaisia ehdotuksia, jos saisi
hintahaarukka noin 2000-2500
Kotelolla ei väliä mutta en kiistele jos on erikoisempi
-Prossu
ajatuksena joko intelin tai sitten nämä uudet amd prosessorit mitkä tulevat nytten kuukauden päästä tai itse asiassa alle, minkä myötä luultavasti intelin prossujen hinnat tippuvat.
-Prossujäähdytys
Ylikellotus (ehkä) mutta sen saa tehdä joku kuka händlää
-emolevy
Silläkään ei niin väliä
-virtalähde on varmaa 750w tai 850 riippunee tarpeesta
Jtn jouluvaloja en laita
-näytönohjain
rtx 3080 tästä ei kiistellä, vaikka amd nyt lupaako suuria uuden näytönohjaimen osalta.
Ram muisti
No se nyt on vähintää se 16gb 3200-3600
Sitten lisätuulettimista en ole varma mutta tulee varmaan pari kappaletta jos tarve
ja tosiaan ei välttämättä tuohon 8k pelaamiseen vaan 4k pelaamista.
Asiallista vitt... kettuilua saa ja pitää laittaa mutta tietyissä rajoissa kumminkin, kertokaa mielipiteenne
Olen tässä miettinyt pitkään tuosta omasta peliläpyttimestä (y740 )siirtoa pöytäversioon mutta neuvoa oisi kiva saada ihmisiltä ketkä näistä tietää jotain.
Lähinnä jonkinlaisia ehdotuksia, jos saisi
hintahaarukka noin 2000-2500
Kotelolla ei väliä mutta en kiistele jos on erikoisempi
-Prossu
ajatuksena joko intelin tai sitten nämä uudet amd prosessorit mitkä tulevat nytten kuukauden päästä tai itse asiassa alle, minkä myötä luultavasti intelin prossujen hinnat tippuvat.
-Prossujäähdytys
Ylikellotus (ehkä) mutta sen saa tehdä joku kuka händlää
-emolevy
Silläkään ei niin väliä
-virtalähde on varmaa 750w tai 850 riippunee tarpeesta
Jtn jouluvaloja en laita
-näytönohjain
rtx 3080 tästä ei kiistellä, vaikka amd nyt lupaako suuria uuden näytönohjaimen osalta.
Ram muisti
No se nyt on vähintää se 16gb 3200-3600
Sitten lisätuulettimista en ole varma mutta tulee varmaan pari kappaletta jos tarve
ja tosiaan ei välttämättä tuohon 8k pelaamiseen vaan 4k pelaamista.
Asiallista vitt... kettuilua saa ja pitää laittaa mutta tietyissä rajoissa kumminkin, kertokaa mielipiteenne