Myyty i9-9900K *Hyvinkää*

Liittynyt
27.07.2017
Viestejä
1 027
Myytävä tuote: i9-9900K P0
Hinta: 390€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Saksasta Ebayn kautta yksityiseltä kauppiaalta
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Edellisen myyjän mukaan takuu Intelille 24.07.2022 asti, eli takuuasiat suoraan Intelin supportin kautta, prossun sarjanumero tulee mukaan jos tämä takuuasioita jollain tapaa edesauttaisi

Muuta huomioitavaa:
Edellinen omistaja kauppasi prossua binnattuna 5.1 GHz asti, ja tämä yksilö olisi tullut mulle puhtaasti ylikellottelumielessä ja sen jälkeen custom loopin rakenteluun. Omassa testissä NH-U12A -jäähyllä prossu kuitenkin vaati ainakin 1.33v Vcore @ 5.0 GHz, ja selvää oli, ettei prossu ollut niin binnattu kuin myyjä esitti. Vakiona prossun VID oli kuitenkin sopivan alhainen, taisi olla 1.17-1.2v -tasoa P95, eli vakiona kulki oikein nätisti.

Tästä jollekin siis normiajeluihin edukkaasti 9900K, en oikein viitsi enempää pyytää, vaikka takkiin tulee rahallisesti aika reippasti. Mulla on näitä i9 -prossuja kaksi, joten tämä myyntiin. Hintaan kuuluu pelkkä prossu.

Sijainti: Hyvinkää
Toimitustapa: Posti/nouto/toimitus lähialueille
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto, mobilepay
 
Viimeksi muokattu:
Tulin tänne vain kertomaan, että inteliltä löytyy mainitsemaasi tarkoitusta varten uusia 9. sukupolven i9 malleja, i9-9900KS jotka on binnattu just ylikellotusmielessä.
 
Tulin tänne vain kertomaan, että inteliltä löytyy mainitsemaasi tarkoitusta varten uusia 9. sukupolven i9 malleja, i9-9900KS jotka on binnattu just ylikellotusmielessä.
Niin, P0 revikan 9900K:t olivat vielä niitä, joita ei nypitty KS-malliksi (R0 revikan 9900Ksta ei enää löydy hyvin kulkevia), ja KS-malleistakin löytyy vaihtelua siinä millaisella jännitteellä kulkee. Mulle on aivan sama, onko se 9900K vai 9900KS jos ilmoitettu jännite 5.0 GHz:lle on vaikkapa 1.2v, kun se on sama prossu. Toisekseen, KS-malli on sen 100€ kalliimpi, joten alkuerän 9900K binnattuna, kolmen vuoden takuulla ja 200€ halvemmalla KS:ään verrattuna olis ollut aika win-win.

Toisin kuitenkin kävi, mut sellaista se on käytetyn tavaran kanssa, ja ylikellotusprossu jäi omalta kohdalta saamatta. Prossu kuitenkin löysi tiensä hyvään kotiin.

Mutta siis, kiitos vinkistä.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
256 208
Viestejä
4 452 911
Jäsenet
73 674
Uusin jäsen
Eemeli77

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom