Myyty i7 8700k

dimze

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
08.11.2017
Viestejä
81
Myytävä tuote: i7 8700k
Hinta: 280e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Gigantti 12/17, On voimassa
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä
Muuta huomioitavaa: Ei ole kellotettu, käytetty vain vakiona.


Sijainti: Kokkola
Toimitustapa: Nouto, Posti
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto (op)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
106
Mainitsen nyt vaan tähän että ite olisin jo kaupat tehnyt mutta peruuntui kun en saanut kuvaa nimilapulla.. mitään vääryyttä ei ehtinyt käydä eikä myyjä mitenkään epärehellisesti käyttäytynyt mutta kannattaa ehkä postilla ostaessa muistaa normaali varovaisuus..
 

dimze

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
08.11.2017
Viestejä
81
Mainitsen nyt vaan tähän että ite olisin jo kaupat tehnyt mutta peruuntui kun en saanut kuvaa nimilapulla.. mitään vääryyttä ei ehtinyt käydä eikä myyjä mitenkään epärehellisesti käyttäytynyt mutta kannattaa ehkä postilla ostaessa muistaa normaali varovaisuus..
Aivan, aloit vaatimaan kuvaa yms kun kaikki oli jo valmiiksi sovittu, ja sanoin, että kuvaa en tällä hetkellä voi ottaa kun prosessori on vielä toistaiseksi kiinni koneessa.

Tätäkin, olisit voinut pyytää ennen kun mitään tarjouksia ja "kiitos kaupoista" viestejä aloit laittamaan, niin kenellekään ei olisi tullut paha mieli, ja koko asialta oltaisiin vältytty.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
106
Aivan, aloit vaatimaan kuvaa yms kun kaikki oli jo valmiiksi sovittu, ja sanoin, että kuvaa en tällä hetkellä voi ottaa kun prosessori on vielä toistaiseksi kiinni koneessa.

Tätäkin, olisit voinut pyytää ennen kun mitään tarjouksia ja "kiitos kaupoista" viestejä aloit laittamaan, niin kenellekään ei olisi tullut paha mieli, ja koko asialta oltaisiin vältytty.
Vastasin sulle että laita toki kuva kun olet purkanut niin siirrän rahat, johon sanoit ettei sinua kiinnosta enää mitään tässä vaiheessa todistella.. mutta eipä tässä sen kummempia tapahtunut, eiköhän tuo jollekkin kelpaa tuolla hintaa mutta minä nyt passaan kun ei ole mahdollista noutaa
 

dimze

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
08.11.2017
Viestejä
81
Vastasin sulle että laita toki kuva kun olet purkanut niin siirrän rahat, johon sanoit ettei sinua kiinnosta enää mitään tässä vaiheessa todistella.. mutta eipä tässä sen kummempia tapahtunut, eiköhän tuo jollekkin kelpaa tuolla hintaa mutta minä nyt passaan kun ei ole mahdollista noutaa
Näin vastasit, ja myös minä vastasin näin, koska tilanne alkoi tympimään. Olisin voinut esim kuitin laittaa sähköpostilla, ottaa kuvan tietokoneen specseistä joka todistaa, että se sielä on (tästä ei toki kumpikaan mitään puhunut), mutta ei minua huvita alkaa irroittelemaan ns turhan takia, vaikka toki uskonkin että kuvan jälkeen olisit varmaan maksun suorittanut jossain vaiheessa.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
266
280€ sis. postit? Milloinka tuo on siis ostettu? 12/18 ei ehkä ihan täsmää :)
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
246 171
Viestejä
4 301 459
Jäsenet
71 796
Uusin jäsen
Anomalia

Hinta.fi

Ylös Bottom