Myydään i7-8700/GTX 1070/16gig/1Tt SSD kone.

Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
330
Tuote: Itse kasattu PC
Hinta: 420€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Täältä ja Torista, coolerin hain kaupasta pari päivää sitten.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Coolerista joo, muista ei.
Muuta huomioitavaa: Käytettyä, mutta kymmeniä tunteja mulla testissä tässä kokoonpanossa pyörinyttä rautaa. Lukittu prossu, mutta power limiteillä ja all-core boostilla on hivenen leikitty biossissa. Voin jättää as-is, tai laittaa täysin tehdasasetuksille, ostaja päättää.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Turun seutu
Toimitustapa: Nouto Orikedolta, tai Raision Kuloisista, lasipaneelien ja alkuperäisen pahvilaatikon puuttumisen takia en mielellään lähde postittamaan tätä. Bensarahoja vastaan voin myös kuskailla lähiseudulle.
Maksutapa: Mobile Pay tai käteinen


Kolink Observatory RGB-koteloon kasattu kone, jossa komponentit ovat:

-Intel i7-8700 6c/12t-prossu
*uusi Jonsbo CR-1000 EVO cooleri
-Asus ROG Strix Z390-F gaming emo
-2 × 8 gig 2666MHz DDR4
- Gigabyte GTX 1070 mitx 8gig
-Intel 660p 1Tt m.2 nvme SSD
-InWin 650W Poweri (+20€ niin voin vaihtaa Corsair TX750W-malliin tuon, mutta IMO se menisi vielä enemmän overkillin puolelle)
-Kolink RF-kakellinen ARGB-kontrolleri joka ohjaa kotelon omaa RGB-hubia ja CPU-tuulettimien valaistusta. Kotelossa on myös nappi josta saa vaihdettua kotelotuulettimien valaistusta.

Jonsbon alkuperäinen, musta tuuletin on korvattu kuvissa näkyvillä kahdella RGB-renkaallisella Arcticin tuulettimella. Tuo savulasi tekee aika vahvan kaksipuolisen peilin vaikutelman koteloon. Vasta kun huone on erittäin hämärä, näkee lasista läpi muutakin kuin nuo RGB:t. Vaikutelma on vähän erilainen kuin kirkaslasisen kyljen kanssa. Itse diggaan kyllä tästä lookista enemmän.

Käyttiksenä on tuore, päivitetty ja aktivoitu Windows 11 Home. Lisenssitarra on kotelon takapuolella.
 

Liitteet

Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 758
Viestejä
4 296 752
Jäsenet
71 698
Uusin jäsen
Emilios

Hinta.fi

Ylös Bottom