Myyty i7-7800X 6c/12t 3,5GHz LGA2066 + Asrock Creator X299 (viallinen) *HKI

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 343
Myytävä tuote: i7-7800X 6c/12t 3,5GHz LGA2066 pelkkä prosessori + Asrock Creator X299 -emolevy pakkauksineen, joka myydään viallisena.
Intel® Core™ i7-7800X X-series Processor (8.25M Cache, up to 4.00 GHz) Product Specifications
ASRock > X299 Creator
Hinta: 195€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): täältä ja muualta n.vuosi sitten
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa:
Emolle löytyy lähes kaikki sälä paketteineen ja se sisältää about kaikki ominaisuudet maan ja taivaan väliltä, mutta sillä kaatuu ohjelmistot välillä jatkuvasti ja Windows muutama kerta tässä n. vuoden sisään. Edellisellä omistajalla oli samaa lievempänä eri prossulla, joten virhe emossa eikä prossussa. Emo näyttää fyysisesti virheettömältä. Tuntuu että olisi jokin mahdollinen BIOS asetus, koska ohjelmien kaatuilu satunnaista ja bootti yleensä auttaa vähäksi aikaa, esim. Edge selain toimii Firefoxia paremmin (välilehdet kaatuvat, muttei koko selain) ja koko höskä pysyy myös välillä vakaana koko päivän. Viimeisen pari kuukautta pysyi Civilizationiä pelatessa hyvin päällä, mutta taas kaataa. Windowsin loki antaa ohjelmistoille jonkin geneerisen herjan, johon suositellaan 4.5. Frameworkin tai Windowsin re-install. Mitä olen kokeillut: BIOS-päivitys eri versioihin, BIOS reset, eri muistit, näyttis eri sloteissa, prossun/muistien voltit manuaalisesti, Windows asennettu eri levylle (m2 ja SATA), eri Fast-boot vaihtoehtoja, muita BIOS-asetuksia, eri poweria, eri USB-laitteita/portteja.

Kirjoitan tätä kyseisellä setillä ja olen asentanut Windowsin muutaman kerran eri vaihtoehdoilla täysin ongelmitta, mutten mene emosta takuuseen. Jos löytyy tietoa että mikä tässä voisi olla, niin hudelkaa vaikka YV:nä ja minä kiitän:kippis:

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Helsinki 00590
Toimitustapa: nouto, postitus (smartti +5,9€)
Maksutapa: mobilepay, käteinen, tilisiirto


Kuva:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 676
Viestejä
4 292 753
Jäsenet
71 686
Uusin jäsen
Bliblop

Hinta.fi

Ylös Bottom