Myyty i7-6700 (ei-K) [KOKKOLA]

Liittynyt
10.09.2019
Viestejä
46
Tuote: Intel i7-6700 (ei-K) prossu
Hinta: 42€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Työpaikan pöytäkoneesta. 4 vuotta sitten.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei ja ei.
Muuta huomioitavaa: Mukavan vähävirtainen prossu, jolla vielä pelailee PUBGia ym. kohtuullisesti. En muista onko mulla ollut tässä joskus ylikellotuksia, mutta viimeiaikoina ainakaan ei ja lämmöt huidellut peleissä 60 paikkeilla.

Huom! Irrotettu koneesta, jossa satunnaisia boottiongelmia (valot syttyy, mutta kuvaa ei tule). Usean uudellen bootin jälkeen aina lähtenyt kuitenkin käyntiin ja silloin kone toimii täysin normaalisti. Emolevyssä prossukannasta puuttuu yksi tinni integroidun näytönohjaimen virransyötöstä. Johtunee siitä. Vaihdoin uuteen prossuun (7700K), ja sen jälkeen boottiongelmat jatkuu, joten tämä prossu on varmasti täysin kunnossa. Mikäli ostaja kuitenkin kokee prossun kanssa haasteita, lupaan ostaa prossun täyteen hintaan takaisin.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Kokkola
Toimitustapa: Nouto ja postitus
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto, mobilepay, pivo/siirto


Kuva: DSC_7801~2.JPG
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 024
Mulla on yks kone jossa tais olla joku 6400 tai 7400 prosessori jota oon yrittäny roikuttaa mukana baldurs gate 3 moninpelissä ja se tarvis lisää puhtia. Pitää tarkistaa yhteensopivuus vielä emon kanssa mutta olisin tuosta kyllä kiinnostunut ja noudolla hakisin.
 
Liittynyt
10.09.2019
Viestejä
46
Juu nouto etusijalla, ja päivän tai pari päivää voin odotella jos noutokauppa hp:llä toteutuu. Muuten menee @peapurek :lle.
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 024
Emolevy näyttäis olevan H110M-DGS R3.0 ja ainakin alustavasti googlen mukaan olisi yhteensopiva. Luulisin että tuo 6700 kuitenki toisi lisätehoja vrt 7400
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 447
Viestejä
4 199 779
Jäsenet
70 907
Uusin jäsen
Deut

Hinta.fi

Ylös Bottom