Myyty i5-8500, - Helsinki

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
860
(Edit 2.11.2023. Ei kannata tarjota alle 80% hintapyynnöstä. Se menee liian matalaksi. Tämä ei ole lupaus myydä minkäänlaisella alennuksella.)

Tuote:

MSI Z390-A PRO socketissa oli 5 pinniä taipunut ylöspäin. Sain Melkein suoristettua, mutta näkyy selvästi valon heijastumisena eri tavalla. En uskalla yrittää enempää. Nykyisissä socketeissa pinnit ovat liian ohuita ja katkeavat helposti. Takuuta olisi ollut 11.2.2024 saakka. Mukaan laatikko ja 2 sata-johtoa. 25€ Myyty

i5-8500 45€
2x8GB Patriot DDR3733 35Myyty noutajalle 32 eurolla. Olisi maksanut 35€, mutta oli asiallinen niin päätin antaa 3 euron alennuksen.


Hinta
:
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Torista alkuvuonna
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa: Lukee kuvauksessa.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Helsinki 00530

Toimitustapa: Nouto, postitus
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto, mobilepay


Kuva:20231030_215023.jpg20231030_215040.jpg20231030_215037.jpg








20230603_153807.jpg
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.04.2023
Viestejä
152
tarjotaan rameista 15e + kirjepostit koska ei käsittääkseni paljoa uutena maksa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
545
Toimiiko noi osat pakettina, tai lähinnä emon toiminta? Paljo olis koko läjä postitettuna?

Edit. En näköjään osannut lukea otsikkoa, eli emo toimii.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
860
tarjotaan rameista 15e + kirjepostit koska ei käsittääkseni paljoa uutena maksa.
Ramit 18€+ xs paketti
Korotan tarjousta rameista 20e + postit

Yli 54 euroa näyttää maksavan suunnilleen vastaava muistipari uutena.
Tuotehaku: 3733 mhz | Hinta.fi


Jengi luulee saavansa tavaraa polkuhinnalla. Ei tee mieli antaa kenellekään minkäänlaisia alennuksia, kun tarjoukset ovat tuota tasoa.
Yksityisviestillä hintapyynnön tarjonneelle myin noudolla 32 eurolla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
860
i5-8500 vielä myynnissä. Muistit ja emolevy myyty.

Saakait sitä tuotteesta tarjota. :D
Sillä riskillä, että vastaus voi olla aika tympeä. Pidätkö myyjiä aivan hölmöinä? Ehkä osa onkin. Ei kiinnosta olla kohtelias sellaiselle, joka aliarvioi myyjää ja koittaa lypsää häneltä rahanarvoista tavaraa hillittömään alihintaan. Toisinsanoen myyjä menettäisi rahaa ostajan hyväksi.

Puolen hinnan tarjoajat putoavat automaattisesti epätoivottujen kaupankävijöiden luokkaan. Trokarit tarjoavat usein puolta hintaa ja jopa sen alle. Monesti vielä valehtelevat myyjälle tavaran arvoa alaspäin. Olen nähnyt sitä ainakin 100 kertaa.


Jo 1/3 hintapyynnöstä on tinkaaminen härskiä. Puolen hinnan tarjoaminen vastenmielistä.

Minä sentään Myyn ehjää tavaraa hyvillä palautteella. En pahastuisi, vaikka huijarit laajentaisivat toimintaansa ja "myisivät" nykyistäkin enemmän rikkinäistä/olematonta tavaraa halvalla. Liikaa tinkaavien pitäisi saada ilmeisesti näpeilleen massiivisella mittakaavalla.
 
Liittynyt
24.04.2023
Viestejä
152
i5-8500 vielä myynnissä. Muistit ja emolevy myyty.



Sillä riskillä, että vastaus voi olla aika tympeä. Pidätkö myyjiä aivan hölmöinä? Ehkä osa onkin. Ei kiinnosta olla kohtelias sellaiselle, joka aliarvioi myyjää ja koittaa lypsää häneltä rahanarvoista tavaraa hillittömään alihintaan. Toisinsanoen myyjä menettäisi rahaa ostajan hyväksi.

Puolen hinnan tarjoajat putoavat automaattisesti epätoivottujen kaupankävijöiden luokkaan. Trokarit tarjoavat usein puolta hintaa ja jopa sen alle. Monesti vielä valehtelevat myyjälle tavaran arvoa alaspäin. Olen nähnyt sitä ainakin 100 kertaa.


Jo 1/3 hintapyynnöstä on tinkaaminen härskiä. Puolen hinnan tarjoaminen vastenmielistä.

Minä sentään Myyn ehjää tavaraa hyvillä palautteella. En pahastuisi, vaikka huijarit laajentaisivat toimintaansa ja "myisivät" nykyistäkin enemmän rikkinäistä/olematonta tavaraa halvalla. Liikaa tinkaavien pitäisi saada ilmeisesti näpeilleen massiivisella mittakaavalla.
Ei ansaitse kyllä kenenkään tulla huijatuksi ainakaan omasta mielestä. Huijarit eivät yleensä omaa laiskuuttaan jaksa töissä käydä ja rahat käyttää huumeisiin, Itse en ainakaan kannusta rikollisten huumeiden oston rahoittamista. Ja saahan sitä nyt tuotteesta tarjota sitähän minä tarjousta laittaessa odotin että laitat minulle vastatarjouksen mutta et vastannut mitään ja sitten laitoit julkisen vihaviestin tulille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
860
Ei ansaitse kyllä kenenkään tulla huijatuksi ainakaan omasta mielestä. Huijarit eivät yleensä omaa laiskuuttaan jaksa töissä käydä ja rahat käyttää huumeisiin, Itse en ainakaan kannusta rikollisten huumeiden oston rahoittamista. Ja saahan sitä nyt tuotteesta tarjota sitähän minä tarjousta laittaessa odotin että laitat minulle vastatarjouksen mutta et vastannut mitään ja sitten laitoit julkisen vihaviestin tulille.
Puolta hintaa tarjoavien kanssa ei kannata edes neuvotella. Sekin on tullut nähtyä tarpeeksi usein.
 
Liittynyt
24.04.2023
Viestejä
152
Puolta hintaa tarjoavien kanssa ei kannata edes neuvotella. Sekin on tullut nähtyä tarpeeksi usein.
Sinä yleistät nyt niitä jotka on puolet tarjonnut ja vertaat niitä minuun ilman mitään tietoa siitä miten minun kanssa kauppojen tekeminen olisi onnistunut. Ja haluan vielä lisätä että etkö sinä juuri nostanut omaa ilmoitustasi ilman että odotit 72h kun laitoit viestiin ensimmäisenä että "i5-8500 vielä myynnissä. Muistit ja emolevy myyty." Vaikka olet jo ilmoitukseesi muokannut että ne on myyty ja vielä laittanut viestin jossa kerrotaan muistien menneen kaupaksi ??
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
860
Sinä yleistät nyt niitä jotka on puolet tarjonnut ja vertaat niitä minuun ilman mitään tietoa siitä miten minun kanssa kauppojen tekeminen olisi onnistunut. Ja haluan vielä lisätä että etkö sinä juuri nostanut omaa ilmoitustasi ilman että odotit 72h kun laitoit viestiin ensimmäisenä että "i5-8500 vielä myynnissä. Muistit ja emolevy myyty." Vaikka olet jo ilmoitukseesi muokannut että ne on myyty ja vielä laittanut viestin jossa kerrotaan muistien menneen kaupaksi ??

Poskettomasti tinkaavia olen alkanut yksinkertaisesti inhoamaan.
Sinulla on pelkkiä ostoja täällä. Sekin antaa jonkinlaista viitettä.


Muutin hetki sitten myydyksi, koska ei kiinnosta myydä 8500:aa enää myydä sitä täällä. Pyysin moderaattoreita lukitsemaan ketjun.
 
Liittynyt
24.04.2023
Viestejä
152
Sinulla on pelkkiä ostoja täällä. Sekin antaa jonkinlaista viitettä.

Muutin hetki sitten myydyksi, koska ei kiinnosta myydä 8500:aa enää myydä sitä täällä. Pyysin moderaattoreita lukitsemaan ketjun.
Syy miksi minulla on pelkkää osto historiaa täällä on se että en ole vielä myynyt mitään :D Ja onhan mulla yksi myynti ilmoitus johon on tullut tarjouksia enkä minä ole alikanttiin tarjonneille laittanut mitään vihaviestiä vaan joko kieltäytynyt tai laittanut vastatarjouksen. Ja on kyllä ihme että prosessorin myymiseen täällä meni mielenkiinto heti sääntöjen rikkomisen jälkeen :D Ja moderaattori ei tosijaan voi käsittääkseni lukita ketjuja tai poistaa niitä tai ei ainakaan tee niin koska täällä on tapana laittaa vaan ilmoitus myydyksi jos sitä ei enää myy. Hyvää syksyn jatkoa vaan sinne ja voisit ensikerralla jättää turhan vihaviestin lähettämättä tuotteesta tarjonneille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
860
Syy miksi minulla on pelkkää osto historiaa täällä on se että en ole vielä myynyt mitään :D Ja onhan mulla yksi myynti ilmoitus johon on tullut tarjouksia enkä minä ole alikanttiin tarjonneille laittanut mitään vihaviestiä vaan joko kieltäytynyt tai laittanut vastatarjouksen. Ja on kyllä ihme että prosessorin myymiseen täällä meni mielenkiinto heti sääntöjen rikkomisen jälkeen :D Ja moderaattori ei tosijaan voi käsittääkseni lukita ketjuja tai poistaa niitä tai ei ainakaan tee niin koska täällä on tapana laittaa vaan ilmoitus myydyksi jos sitä ei enää myy. Hyvää syksyn jatkoa vaan sinne ja voisit ensikerralla jättää turhan vihaviestin lähettämättä tuotteesta tarjonneille.

" tarjotaan rameista 15e + kirjepostit koska ei käsittääkseni paljoa uutena maksa." <-----Ei kannattaisi kirjoittaa tuolla tavalla. Erittäin läpinäkyvää. 54€ uutena vs hintapyyntini 35€ vs tarjouksesi 15€. Ei noin! :shand:

Myyn mielummin siellä, missä ihmisillä löytyy kohtuullisesti maksuhalukkuutta. Siksi päätin laittaa myytäväksi muuta kautta.
 
Liittynyt
24.04.2023
Viestejä
152
" tarjotaan rameista 15e + kirjepostit koska ei käsittääkseni paljoa uutena maksa." <-----Ei kannattaisi kirjoittaa tuolla tavalla. Erittäin läpinäkyvää. 54€ uutena vs hintapyyntini 35€ vs tarjouksesi 15€. Ei noin! :shand:

Myyn mielummin siellä, missä ihmisillä löytyy kohtuullisesti maksuhalukkuutta. Siksi päätin laittaa myytäväksi muuta kautta.
Koko pointti minun viestissä oli se että eivät ole uutena kun sen 54e niin tuo 35e on aika paljon omasta mielestä. Aloitin tinkimisen hinnalla 15e kun ajattelin että päästäisiin vääntämään kauppaa noista rameista. Jos olisit viestiin asiallisesti vastannut niin oitaisiin voitu neuvoitella joku hinta niille joka käy molemmille tai sitten jättää kaupat tekemättä jos ei tulla hinnasta yhteisymmärrykseen. En ymmärrä miksi sulla meni tarjouksesta herne nenään varsinkin kun tarjoaminen on osa yksityistä kaupankäyntiä ja sulla ei myöskään lukenut missään ilmoituksessasi että tuotteista ei jostain syystä saisi tarjota. En myöskään ymmärrä mihin tuo " Myyn mielummin siellä, missä ihmisillä löytyy kohtuullisesti maksuhalukkuutta. Siksi päätin laittaa myytäväksi muuta kautta. " perustuu varsinkin kun tuntuu että täällä tuotteet menee aika äkkiä kaupaksi ja reiluilla hinnoilla kun selaa eri osioita. En myöskään ymmärrä mitä tarkoitat "alennuksilla" niin kuin tämä olisi joku verkkokauppa ja millä matikalla olet laskenut että tarjoukseni on "80% alennus hintapyynnöstä" ??
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 465
Viestejä
4 334 927
Jäsenet
72 221
Uusin jäsen
jepsjuu

Hinta.fi

Ylös Bottom