Myyty I5 4670k, Z87-A, 16Gb, noctua jäähy (TRE)

Liittynyt
10.08.2019
Viestejä
111
Myytävä tuote: Intel I5 4670k, emolevy Asus Z87-A, RAM 4x4Gb Kingston hyperX
Hinta: 130€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Facebook 2020
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei
Muuta huomioitavaa:

HUOM! Katso myös myynnissä oleva i5 7500 setti (sis. cpu, emo, ram, cooler). :)

Myydään myös muualla (tori.fi).

Hinta ilman noctuaa 130e. Noctuan kanssa 140e.


Tuote on käytetty, mutta täysin toimiva. Toimivuuden saa testata halutessaan kaupanteon yhteydessä kotonani.

Noctuan tornijäähyssä yksi noctuan tuuletin. Mukaan saa toisen tuulettimmen ja kiinnikkeet, jotta tornijäähyn molemmille puolille tulee tuuletin. Toinen tuuletin ei ole noctua ja se pitää vähän ääntä. Ehkä laakereiden voitelu auttaisi?


Sijainti: Tampere
Toimitustapa: Nouto etusijalla. Postitusta voidaan harkita, jos ei mee paikallisesti kaupaksi.
Maksutapa: Käteinen


Kuva: Kuvia saa lisää ja vaikka videotakin, jos on tosiostaja kyseessä.
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.08.2019
Viestejä
111
@SakuH1r Jos pystyt maksamaan paypalilla minulle tai tilisiirtona isäni tilille, niin sopii.

Huolestuttaa nimittäin tukien puolesta.
 
Liittynyt
25.01.2020
Viestejä
2 159
Mitä tarkoitat "huolestuttaa tukien puolesta", minua vain epäilyttää toisen tilille maksaminen. Taidan tämän takia jättää väliin kun on ollut minua vastassa huijareita jotka vähän samalla tavalla tekevät.
Tähän varmaan hyvä syy on ja en syytä sinua mistään.
edit. perustelujen takia pidän 110+postit tarjoukseni
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.08.2019
Viestejä
111
Ymmärrän kyllä. Itsekin olen tarkka kaupanteossa ja tämän vuoksi ensisijainen kauppatapa onkin nouto.

Paypall -tilini olisi tietysti ihan omani. Eli onnistuu myös maksu omalle tilille.

Syynä on se, että jos tililläni on ylijäämää, niin tukiani leikataan.

Tuleville ostoa miettiville henkilöille, tai jos aiemman tarjouksen tehnyt kaveri muuttaa mieltään vastaukseni jälkeen:

Voin lähettää tuotteesta lisäkuvia henkkareiden kanssa. Voimme myös soittaa videopuhelun jossa laitetta voidaan ihmetellä etänä. Myös postiennakko onnistuu, jos ostaja maksaa postukulut kaksinkertaisena etukäteen.

Kaikista helpointa tietysti olisi, jos ostaja pääsisi noutamaan tuotteen.
 
Liittynyt
10.08.2019
Viestejä
111
@SakuH1r Vastasinkin jo yv, mutta vastaan vielä tännekin.

Kiitos luottamuksesta. Valitettavasti kerkesin jo sopimaan kaupat huomiselle. Ilmoitan, jos ostaja tekee ohikkaat.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 245
Viestejä
4 299 705
Jäsenet
71 826
Uusin jäsen
cnasse

Hinta.fi

Ylös Bottom