@Jager65
Jos on tarpeeksi SER-mies, niin on vähintään pari harjoitusprosessoria kotona, että on harjoittelua takana, ennenkuin tarvitsee i7:ja korkata. Sanotaan 7 prosessoria olen korkannut, enkä muistaa tarkkaa lukua, mutta nyt on kotona kolme korkattua ja pystyn nimeämään kaksi kaveria, joilla on minun korkkaamat, niin sen verran ainakin.
Minulla pitäisi noiden järjettömien terätodennäköisyyksien mukaan olla siis jo ainakin yksi viallinen yksilö. Ei ole. Sormiin tuli joskus haavoja, kun en tosiaan olen maailman paras käsistäni, mutta niitäkin oppii varomaan..
Viesteissäsi on niin moni asia väärin, että menisi taas koko ilta OT:sta väitellessä. Sanotaan vaan, että paras peliprosessori on korkattu+kellotettu i7-6700K/i7-7700K ja voit pistää vaikka 2000 euroa, mutta et saa tähän tarkoitukseen parempaa prosessoria. (Tai no, rahalla saa SiliconLotterystä valmiiksi binnattu ja delidattu i7-7700K, mutta se on vielä i7-7700K) En minä näitä korkkaile, koska se on kivaa, vaan siksi, että näin näistä saa parhaiten tehot irti.
@lehtv
Yksittäisten todennäköisyyksien laittaminen on vaikeaa, kun käyttäjän avuttomuudesta on paljon kiinni. Voi koettaa korkata jollain keittiöveitsellä ja tehdä vaan tuhoa tai käyttää autokorjaamon ruuvinpuristinta nopeasti ja voimalla. Tässä ihan mikä vaan deliddaus-työkalu voittaa, koska siinä on jo suunnitteluvaiheessa pyritty estämään käyttäjien virheet.
--
Minähän olen täällä ketjussa vain siksi, että 5 minuutissa ja 5 eurolla saa tuollaisen auki. Hirveä valitus, kuinka delid-työkalut on kalliita, ruuvipenkki on se ainoa oikea vaihtoehto ja oma rahatilanne ja naapurin kissa. Ei se ole kuin omasta asenteesta kiinni. Kannattaa lopettaa vaan lopettaa valitus ja ryhtyä toimeen.[/QUOT