Minkälaisella innostuksella yleensä harrastatte asioita tai mietiskelette niihin liittyviä juttuja? Itsellä pyörii mielessä käytännössä lähes koko ajan kitaransoittoon liittyviä asioita. Tätä on nyt jatkunut noin yhdeksän kuukautta. Sitä ennen olin erittäin innostunut kestävyysurheilusta ja vaikka en ollutkaan koko ajan lenkillä, niin kiinnosti lueskella asiasta netistä ja kirjoista lähes koko ajan. Tätä edelti muutamat nettisivuprojektit ja sitä ennen kuntosalihommat. Osa näistä on myös toistunut menneisyydessä useita kertoja "ykköskohteena".
Minulla ei ole diagnosoitu aspergeria tai mitään vastaavaa ja pidän sitä hyvin epätodennäköisenä. Aloin kuitenkin pohtia toimiiko muillakin kiinnostuksen kohteet niin, että on ajoittain jokin yksi asia joka pyörii paljon mielessä ja mihin tykkää panostaa paljon aikaa. Vaimon mielestä ei ole normaalia ajatella koko ajan kitaroita.
Minulla ei ole diagnosoitu aspergeria tai mitään vastaavaa ja pidän sitä hyvin epätodennäköisenä. Aloin kuitenkin pohtia toimiiko muillakin kiinnostuksen kohteet niin, että on ajoittain jokin yksi asia joka pyörii paljon mielessä ja mihin tykkää panostaa paljon aikaa. Vaimon mielestä ei ole normaalia ajatella koko ajan kitaroita.