Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan hauska rölö, spedeily Mutta milloin datanomi ja C++ on kuuluneet samaan lauseeseen? Ja ylipäätään miksi kukaan 17v nuori haluaisi oppia C++:aa?hei olen datanomi alalle opiskeleva 17v nuorimies haluaisin oppia C++ mistä löytyy hyviä tutoriaalje. tai saa koodin pätkiä tännekin laitaa.
Ihan hauska rölö, spedeily Mutta milloin datanomi ja C++ on kuuluneet samaan lauseeseen?
Omat datanomituttuni aikoinaan tuskaili lähinnä Visual Basicin kanssa. Itse en datanomi -koulua ole käynyt, mutta en nyt usko että siellä keskityttäisiin kieleen, jonka käyttö nykyisin olisi pääasiassa lähellä rautaa, kuten laiteajurit.Miksei?
90 -luvulla ei tainnut oikein olla muita kuin C ja Pascal joita Suomessa käytettiin.Niinpä! Itse kun opiskelin datanomiksi 90-luvulla niin ihan C:llä tehtiin linkitettyjä listoja eikä millään oliokielellä!
hei olen datanomi alalle opiskeleva 17v nuorimies haluaisin oppia C++ mistä löytyy hyviä tutoriaalje. tai saa koodin pätkiä tännekin laitaa.
kyllä.Itse ohjelmointia(Full Stack Developer) opiskelemassa parhaillaan työnohessa.
Kannattaa tutustua Learn to Code - for Free | Codecademy sekä MOOC.fi
Tarjoaako opiskelupaikka teille käyttöön esim. O365 työkalut ja Visual Studion?
kokemusta löytyy html-5 koodailustaLöytyykö AP:llä kokemusta muusta ohjelmoinnista aikaisemmin? Jos ei, C++ saattaa olla melkoinen miina, ja hommaa kannattaisi lähteä pyörittelemään ehkä vähän eri kantilta.
Alotteilisin itse latailemalla Visual Studion Community-version, joka on ilmainen. Saat koodailtua C++:n lisäksi .NET-tarjonnan ja nykyään myös melkein mitä tahansa muutakin kieltä (Python/JS/Ruby jne.)
90 -luvulla ei tainnut oikein olla muita kuin C ja Pascal joita Suomessa käytettiin.
hei olen datanomi alalle opiskeleva 17v nuorimies haluaisin oppia C++ mistä löytyy hyviä tutoriaalje. tai saa koodin pätkiä tännekin laitaa.