Ja eikös aikanaan Lounea omistanut osan Jimmsiä ja sit taas kaisanet on osa lounean omistajia, eli sitäkin kautta etäinen sidos jimmsiin. (Ja toki lounea myös osa finnettiä)
Mielenkiintoista, tuon Kaisenetin Jimms kytköksen olen tiennyt mutta enpä tiennyt mistä tuollainen erikoisuus on syntynyt kerta Jimms ei ole alkanut toimimaan "tukkuna" millekään muulle putiikille, eikä ne Jimmsin aikoinaan pari muuta liikettä ollut lähelläkään tuollapäin.
Tosiaan 20% tarjous Jimmsin jo alennetuista(tietyt tuotteet) hinnoista oli aika hulppea, plus osa noista cashback kampanjoista voi hyvin toimia myös tuota kautta. Itse katselin vähän EEB kokoisia MSI koteloita tuolta mutta edes alennuksella niitä ei oikein voinut perustella itselleen.
@HneryK
Näitä kannattaa sitten hiukan kytätä alennusten toivossa.. itse ostin powerin outletista vastaavaan prossun 162,50€ postikuluineen. Eli lähettävät myös jos ei paikanpäälle pääse hakemaan, ottaa vain yhteyttä suoraan liikkeeseen, esimerkiksi skanssi@power.fi
Tosiaan noi edellisen linkkaamat prossut ovat tuolla olleen ainakin puoli vuotta, juuri noilla hinnoilla, luultavasti yli vuoden mutta en voi vannoa. Sen takia ne on siellä, ne ovat liian kalliita. Alkukeväästä Skanssissa ja keskustan powereissa oli myös 9600K prossuja, nekin olivat siellä pitkään mutta ehkä joskus kesällä lopulta menivät johonkin hintaan, en tiedä kun en niitä juuri katsellut. Hyviä tai huonoja emoja tuolla ei juuri ole ollut.
Jos löytää tuolta Powerin outletista jotain kiinnostavaa mutta hieman liian kallista, niin se kannattaa laittaa ylös ja seurata. Välillä noi outlet tuotteet on erikseen tarjouksessa, ja välillä jos se "emätuote" on tarjouksessa niin se automaattisesti alentaa sitä outlet -tuotetta myös. Tällä tavoin itse kyttäsin yhtä ATX koteloa kuukausia, muistaakseni sen normaali outlet hinta oli jotain 50e tai 60e. Kunnes eräänä viikonloppuna kesäkuussa se oli alle 40 euroa ja kävin hakemassa sen pois.