Kyllä ne ihan selvästi erillään toisista ovat, mutta missään vaiheessa en ole siltikään oppinut erottamaan niitä mm. pelatessa niin hyvin toisistaan, että ne olisivat nopeissa tilanteissa käytettäviä muuten kuin juuri niiden reunimmaisten osalta. Tai jos tarkalleen asiaa ajattelen, niin kyllä mulla ne kaikki 3 alarivin painiketta on aktiivisessa käytössä, mutta ylärivi ei sitten niinkään. Lisäksi nuo painikkeet ovat sivuprofiililtaan kolmion muotoisia ja painallus tehdään siitä kolmion kärjestä, joka on sekin omiaan sekoittamaan. Eikä siinä vielä kaikki, sillä reunimmaistan painikkeiden päässä on ainakin G602:ssa muovinen koristejatko, joka tuntuu about samalta sormelle, mutta ei ole painike. Voi olla, että sopii toisille paremmin, eli kannattaa käydä itse testaamassa. Tämä on minulla jo toinen G602, josta voi päätellä, että ei tuo ongelma kovinkaan suuri ole.Auts, Mulla on G700s ja siinä noi ovat loistavat. Olen haaveillut siitä missä on 12 nappia, mutta en tiedä miten hyvin ne erottaisi toisistaan. Tuo 6 olisi hyvä kompromissi, kun nuo neljä on hieman naftisti. Pakko kait se on käydä liikkees kokeilees, jos vaan olisi liikkeitä nykyään missä kokeilla. Pakko kait se on tilata ja palauttaa sitten kun on kokeillut.
EDIT: Kuvan perusteella napit on jaoteltu kolmeen osaan ja välis on aika leveä rako, joten luulisi että erottaisi.