Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
1600 AF harkinnut jo jonkun aikaa, Proshopilla oli demo tuote 70e pintaan mutta en kerennyt napata, normaalisti ~110e. Nyt sitten tämä melkein vastaava vielä uutena tuohon hintaan, lompakko kiittää budjettikonetta kasatessa. Yksiä parhaista foorumin ketjuista kyllä nämä :)

Hyvä tarjous on tosiaan..
Varmaan varastontyhjennystä, kun on noin puolet normaalihinnasta.
Tuli kanssa laitettua tilaukseen, on sen verta messevä diili, katotaan tuleeko perille...

Tilaus vahvistettu ja jälkitoimituksessa....yeheah

Viimeksi muokattu:
Amazon.es ja löytyy, ei toki mitään järkeä vs toi Bosch hinnan puolesta. Muutenkin tuntuu et Makitojen hinnat nousseet Amazonissa.

Katsos tuolta olisi löytynyt. Suomesta katsoin Makitan omat sivut läpi ja myös Kärkkäisen sivuilla kävin pyörähtämässä ja kummassaan ei tuollaista konetta ollut tarjolla. No tuo Bosch varmasti ajaa asiansa paremmin kuin hyvin omassa käytössä. Nyt kuitenkin tulossa isohko terassiprojekti niin kahdelle koneelle tulee varmaan käyttöä.

Olikos täällä jossain kerrottu alekoodi Autodudeen, jolla sai ilmaiset postit ?

Kohta ei oo teho-osastoilla tilaa koronapotilaille kun io-jonnet innostuu :)

Laitoin tilaukseen, tällä kertaa järkevämmin eli Paypal + Mastercard turvana.
Vaikuttavat tosi käteviltä :D

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Lagasko mulla toi dustinhomen sivu vai antoko vaan maksaa klarnalla, josta tuli 3€ lisämaksu?
Sain itse ainakin maksettua visalla

Eikös tämän kanssa menisi hyvin noi aiemmin linkatut, vieläkin amazonissa tarjouksessa olevat muistit? Sitten vielä ”hyvä ja halpa” emolevy, niin on kyllä edullinen päivityspaketti.

Ei vaan uskalla tilata noita muisteja vielä, ennen kuin näkee että prossu lähtee liikkeelle.

Sain itse ainakin maksettua visalla

Eikös tämän kanssa menisi hyvin noi aiemmin linkatut, vieläkin amazonissa tarjouksessa olevat muistit? Sitten vielä ”hyvä ja halpa” emolevy, niin on kyllä edullinen päivityspaketti.

Ei vaan uskalla tilata noita muisteja vielä, ennen kuin näkee että prossu lähtee liikkeelle.
Itse vedän ainakin samoilla seteillä, kummatkin tilattuna ja odottelen saapumista. Emoksi ite meinasin Asrockin Pro4:sta ellei jotain lankkua ilmaannu alennukseen parin viikon sisään. (Muistien toimitus menee ainakin melkein 2 viikon päähän).

Olikos täällä jossain kerrottu alekoodi Autodudeen, jolla sai ilmaiset postit ?
Joo laitoin sen sillo tonne "Hyviin tarjouksiin" mutta ylläpito poisti sen, syynä: ref-linkki. Siinä ei musta ollu mitään referralia ? :zoom: Sen koodin saa multa yksityisviestillä, koska täällä on normi alennuskoodit kiellettyjä?

Joo laitoin sen sillo tonne "Hyviin tarjouksiin" mutta ylläpito poisti sen, syynä: ref-linkki. Siinä ei musta ollu mitään referralia ? :zoom: Sen koodin saa multa yksityisviestillä, koska täällä on normi alennuskoodit kiellettyjä?
Laitoin sen uusiksi siihen tarjoukseen!

Itse vedän ainakin samoilla seteillä, kummatkin tilattuna ja odottelen saapumista. Emoksi ite meinasin Asrockin Pro4:sta ellei jotain lankkua ilmaannu alennukseen parin viikon sisään. (Muistien toimitus menee ainakin melkein 2 viikon päähän).
Minkä hintainen setti tulisi noin suunnilleen, jos ihan peruskäyttöön tuosta Ryzenistä ja muistista rakentaisi koneen? Jos 13v. vanhan koneen päivittäisiä...

Tuote: Autoshampoo Gyeon Q²M Bathe+
Hinta: 17,95€ / litra tai 8,80€ / 400ml + postit
Kauppa: Autodude
Voimassa: 2000kpl erä
Linkki
Yksi parhaista autonpesuaineista tällä hetkellä -60% alella.

Edit. joku laittoi ilmaiset postit tähän, mutta nyt viesti on hävinnyt. Tuosta uudelleen: FBDcSqAexaIT ja
tuonne
Edit2. pikkupullon hinta tippui myös. 11,95€
Edit3. pikkupullon hintaa pudotettiin lisää. 8,80€
Kiitoksia tästä, sai halvalla kesän pesut. :syes:

Minkä hintainen setti tulisi noin suunnilleen, jos ihan peruskäyttöön tuosta Ryzenistä ja muistista rakentaisi koneen? Jos 13v. vanhan koneen päivittäisiä...

Muistit joku vajaa 70€ amazonista, prossu ~80€, emo ~80€ = yhteensä about 230€. Muistutuksena niin tuossa prosessorissa ei ole integroitua näytönohjainta.

EasyAcc 20000mah virtapankit puoleen hintaan eli alle 20e Amazoneissa. USB-C ja taskulamppu niistä löytyy.

Mitään takuuta ei ole, etteikö tilauksia peruttaisi hintavirheeseen vedoten. Eli kannattaa rauhassa odottaa ja katsoa tuleeko ylipäätään koko prossua. Laitoin itsekin arvan vetämään, koska tutulle pitäisi saada kesäkuun puoliväliin mennessä kasattua kone.

Enkö vaan osaa, mutta itse en olemassa olevaan tiliin tuota pysty lisään. Uusille käyttäjille toki onnistuu varmaan.

Siellähän se alhaalla pienellä präntillä lukee. "Kuukausimaksua aletaan veloittaa tarjousjakson jälkeen. Tarjous ei koske käyttäjiä, jotka ovat jo kokeilleet Premiumia. "

Enkö vaan osaa, mutta itse en olemassa olevaan tiliin tuota pysty lisään. Uusille käyttäjille toki onnistuu varmaan.
Tarjous ei koske käyttäjiä, jotka ovat jo kokeilleet Premiumia. "
Hmm, oliko Lassivv:lla Premium ennestään aktiivisena tms. jonka vuoksi ei sitten toimisi? Itse sain aktivoitua vanhalle tilille jolla käyttänyt Premiumia vain silloin kun ollut tarjouksessa (eli kokeiltu monesti, muttei juuri nyt ollut aktiivisena ennen tätä)

Ihan hyvin toimi kyllä vanhalla käyttäjätunnuksella, millä on aiemminkin Premiumia kokeiltu ja maksettu.

"Ei saatavilla käyttäjille, jotka lopettivat Premium-tilauksensa 14.4.2020 jälkeen. Tarjous päättyy 30.6.2020. "

Siinäpä se vastaus :s spotifyn touhu kyll siit ihmeellistä ett ikinä en oo nähny premiumin tilaajille aleja :s

Mitä ihmeellistä tuossa sinänsä on? Harvinaisempaa on nähdä tuollaisissa kuukausimaksullisissa palveluissa tarjouksia mitkä koskisivat myös nykyisiä asiakkaita. Tarkoituksena kuitenkin houkutella noiden avulla uusia asiakkaita.

On siellä joskus ollut tarjous, että premium vuodeksi 99€ tms. Ei tosin pitkään aikaan mitään..

Juu ei kaikista harrastuksista kaikki välttämättä ole asiantuntijoita tietotekniikkafoorumilla :D kiitos tarjouksesta, piti tarttua kans.

Gyeon Q²M Bathe+ on autonhoitoharrastajien keskuudessa tunnettu autoshampoo, joka ensimmäisenä autoshampoona maailmassa sisältää kestopinnoitteistakin tuttua SiO₂ -sidosta. Q²M Bathe+ on turvallinen kaikilla auton ulkoisilla pinnoilla. Se muodostaa hylkivän, näkymättömän suojakalvon myös muoville, kumille ja lasille maalipinnan lisäksi.
Hienoa että jollain on tietoa. Itsekin tuli tilattua kun hyvältä näytti videossa mutta mitään en aineista ymmärrä. Osaisitko/joku muu sanoa, pitääkö tuokin pestä tuulilasista liuttimella kuten perussuihkuvahat, koska tekevät pyyhkiöjöiden käydessä lasiin harmautta?

Toukokuussa ja Marraskuussa tulee aina noi spotifyn 9,99€/3kk. Niillä menty monta vuotta. Oikeestaan aika hyvä kun freen aikaan tulee käytettyä randomitoistoa ja löytää uutta aina. Ja premiumin aikaan voi kuunnella puhki ne löydetyt. Ja sit taas uusiks

Toukokuussa ja Marraskuussa tulee aina noi spotifyn 9,99€/3kk. Niillä menty monta vuotta. Oikeestaan aika hyvä kun freen aikaan tulee käytettyä randomitoistoa ja löytää uutta aina. Ja premiumin aikaan voi kuunnella puhki ne löydetyt. Ja sit taas uusiks
uusille on aiemmin ollu 0,99/3kk, nyt kokonaan ilmainen. tuota on tullu käytettyä mutta alkaa jo uudet luottokorttinumerot loppuun kun maksun yhteydessä sen aina tarkistaa, ettei samaan ole aiemmin käytetty

Itse tein uuden tilin ja maksoin paypalin kautta kortilla, jota olin käyttänyt pari kuukautta sitten suoraan spotifyn sivuilla. Sain 3kk/0€.

Tuosta oisit saanu halvemmalla Mäntysuopaliuos 1 l
Jos tuota mäntysuopaa laimentaa ohjeen mukaan 1/2 dl / 10 l (Kodin pintojen puhdistus: ) , tulee yhden pesun hinnaksi 10 senttiä, jos taas 1 dl / 10 litraa (Mattojen pesu) niin 20 senttiä. Kumpi suhde sitten toimii paremmin auton pesemiseen, niin siitä en tiedä. Ja muunnetaan vielä 15 litran ämpäriksi niin helpompi vertailla
eli 15senttiä tai 30 senttiä.

Gyeon Bathe+laimennussuhde on 15-20 ml ainetta / 15 l lämmintä vettä.
Eli 27 senttiä tai 36 senttiä.

Sanoisin että suht hyvä hintalaatu kun ei häviä edes hinnassa juurikaan mäntysuovalle per pesukerta. Kaupanpäälle saa vielä 6 viikoksi vettä hylkivän pinnan.

Jos tulee vastaan taas hyviä muistikorttitarjouksia, niin muistakaa linkata tarjousketjuun! Tarvetta olisi.

^Vanha sanonta menee, et jos lika ei lähe mäntysoofalla, niin kohde pitää polttaaa.

Oletteko nähneet että ovat myyneet tuota kalliimmalla, lisäksi usein tuppaa tietynlaiset tarjoukset jäämään pitemmäksi aikaa joillakin.
Ainakin kun googleen laittoi tuotteen nimen, löytyi muissa kaupoissa olevan myynnissä normaaliin hintaan eli vaikuttaisi olevan ihan oikeasti hyvä tarjous.

Hienoa että jollain on tietoa. Itsekin tuli tilattua kun hyvältä näytti videossa mutta mitään en aineista ymmärrä. Osaisitko/joku muu sanoa, pitääkö tuokin pestä tuulilasista liuttimella kuten perussuihkuvahat, koska tekevät pyyhkiöjöiden käydessä lasiin harmautta?

En ainakaan itse ole huomannut mitenkään erityistä harmautta pyyhkijöitä käytettäessä, vaikka en laseja erikseen jälkeenpäin putsannut.

Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
284 123
Jäsenet
78 752
Uusin jäsen
AllanT

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom