Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No itse myin muutamia viikkoja sitten ensijulkaisussa ostetun 500Gb Pleikka nelosen 225 eurolla. Mukana oli 2 todella vanhaa peliä ja kulunut ohjain. Eli onhan tuo nyt aika hyvä tarjous.
Myyminenkin on taitolaji.Tarjoustakin parempi on itseasiassa myymästäsi konsolista saatu hinta. Itse olen nähnyt noiden vanhojen koneiden menevän siellä ~150€ hintaluokassa ja tämän tarjouksen myötä ehkä vielä alempana. Itse en ainakaan maksaisi julkaisukonsolista 200€+ kun noita slimejäkin saa siihen hintaan.
Myyminenkin on taitolaji.
On toki. Vaikka liittyy siihen taidon lisäksi osittain aina tuuriakin, ainakin tässä tapauksessa on vaadittu hiukan tyhmempää ostajaa jolla ei ole mitään käsitystä tuotteen hinnasta. Pointtini oli lähinnä kuitenkin tarkentaa tuota vanhan mallin hintatasoa, ettei täällä nyt laajemmalla skaalalla aleta ajattelemaan, että vanhasta oikeasti saisi (aina) 200€+ koska niin asia ei todellakaan ole (ja toki sitä, että yhden henkilön ylihintaan myymä vanha laite ei oikeastaan vaikuta tämän tarjouksen tasoon pl. sen yhden henkilön näkövinkkelistä). Etenkään enää tämän tarjouksen jälkeen. Toki siellä täällä on aina niitä hintatiedottomia kuluttajia, jotka eivät tajua käytetyn (tai uudenkaan) tavaran todellista hintatasoa, jolloin ylihintaan onnistuu myymäänkin.
Uskon kuitenkin että tajuat itsekin ettei kukaan fiksu kuluttaja maksa ikivanhasta ja kuluneesta konsolista 225€ ja että sen todellinen arvo ei ole käytettynä tuollainen, kun uutta saa yksinään 249€ ja 1TB kovolla + FFXV:llä 290€. Mielenkiinnosta, missä onnistuit myymään tuohon hintaan? Torissa?
Tuo myyntihinta oli vääristelty kun siinä oli kuitenki 2kpl pelejä.
Lähti Gigantista sanaan hintaan kun mainitsi Sonerakaupan tarjouksesta.Chromecast 2 hintaan 28 €:
Google Chromecast -mediasoitin - Verkkokauppa - Sonera
Kiitos vinkistä, pistin tilaukseen. Katsotaan miten Romer-G:t toimivat ja jos toimivat hyvin, niin nykyinen näppis lähtee työpaikalle.Tuote: Logitech G910 Orion Spectrum näppis
Hinta: 99e
Kauppa: Gigantti
Voimassa: 6.3-12.3
LINKKI
Orionia taas halvalla Gigantista. Saksassa pyörii samoissa hinnoissa jatkuvasti mutta toki eri layoutilla.
Itse ostin viime syksynä 180e kpl hintaan amazonista tuon sandiskin. SSD hinnat ovat nousseet, sen takia noita ei tällä hetkellä halvalla löydy.Onkohan mitään vinkkejä/arvauksia mistä kannattaisi vilkuilla isoa SSD:tä alennuksesta. Amazon.de on kaupannut esim Sandiskin 960gb jo viime vuoden marraskuussa 199€ alessa :O Tuohonkin hintaan kun saisi jostain tänä päivänä tai toki halvempikin saa ollaAmazon.de näyttäisi nyt hinnaksi 249€
Toki muitakin merkkejä voi ehdotella, mut sandisk taitaa edullisista olla paras.
Moto G4
Joko Mikroaitta on palauttanut teille rahat niistä muisteista? Itse peruin tilauksen 28.3 ja sain silloin vahvistuksen perumisesta. Vieläkään ei näy rahoja.
Ei vastaa satasen puhelinta laadultaan?Katso linkit jotka lisäsin tarjoukseen. Laatu ainakin itselle pettymys.
Ei vastaa satasen puhelinta laadultaan?
Itse pistin vaimolle tilaukseen; edellinen Moto X ainakin jätti hyvän maun. Ellei laatu miellytä niin lähtee takaisin.
Jos tuota sivustoa uskoo niin ei kannata ostaa yhtään puhelinta vaan pitää se 3110 (vinkki: tee haku "problems")...Katso linkit jotka lisäsin tarjoukseen. Laatu ainakin itselle pettymys.
Ei vastaa satasen puhelinta laadultaan?
Itse pistin vaimolle tilaukseen; edellinen Moto X ainakin jätti hyvän maun. Ellei laatu miellytä niin lähtee takaisin.
Itse veikkaan että tuo yletön lämpeneminen koskee lähes kaikkia noita octa-core Cortexeja; itsellä on Sonyn M5 jossa samaa A53:sta ja tuokin lämpenee melkolailla suuressa kuormituksessa, esim. 4K videota kuvatessa pidempiä aikoja. Eikä tosiaan latauksen tuoma lisälämpö ainakaan auta asiaa.Tuo Ghost touch viitanne kun luuria käytetään latauksen aikana, omassa käytössä huomannut sen että jos pelaa niin akku jopa lähtee tyhjeneen. Ja pahimmassa tapauksessa lämpenee joka aiheuttaa kyseistä vikaa. Sama oli aikanaa omassa s3 et lämpeni ja sammuili kun pelaili latauksen aikana, oma ratkaisu molempii tapauksiin että antaa olla rauhassa latingin aikana raskaammalta käytöltä.
Enempi kuitenkin yksittäistapauksia määrällisesti nuo viat, ei varmasti täydellinen luuri mutta satkulla ei kyllä parempaa saa![]()
Tuo screen burn on ilmeisesti IPS-näyttöjen ongelma siinä missä PC-puolellakin. Toki tuntuu tulevan huomattavasti helmpommin kännypuolella.Foorumi, jokainen saa miettiä onko ongelmat oikeita vai keksittyjä. Siihen en ota kantaa. Moni varmasti ei vain osaa käyttää Android puhelinta.
Itsestä Ghost touch ja Screen burning sai harkitsemaan ostamatta jättämistä. Itsellä ei ole koskaan ollut puhelinta jossa olisi tälläisiä ongelmia.
Toki satunnainen boottailukaan ei tunnu kiinnostavalta. Kun puhelinmerkki on kiinalainen ja suosittu siellä.
Sonderangebote im MindStar
En usko että kovin pitkään on tarjolla.
Tietokone: intel i5 6500 16GB 1000GB GTX1070 DVDRW
Hinta: 799+postit
Eivät käsittääkseni lähetä näitä valmispaketteja ainakaan ulkomaille.
Joskus taisin jotain pakettia yrittää tilata niin tuli siinä samalla otettua selvää tuostaTästä ei minulla ole tietoa, enkä osaa saksaa. :/
Se tais mennä jo, nyt näyttää hinnaks noin 1300 €.
Ja sinänsä ois kannattanu harkita, tuossa kuiteskin 450 wattinen PSU, joten kovilla ois ollu.
On vielä jäljellä, suorat linkit ei toimi, täytyy mennä tuolta Mindstar-linkin kautta, että saa tarjoushinnan.Se tais mennä jo, nyt näyttää hinnaks noin 1300 €.
Ja sinänsä ois kannattanu harkita, tuossa kuiteskin 450 wattinen PSU, joten kovilla ois ollu.
Tuo kokoonpano olisi imenyt rasituksessa ehkä reilut 250 wattia. Virtalähteistä muutenkin sanotaan (on sanottu joskus kauan sitten), että ne toimivat optimaalisesti vasta rasituksen lähennellessä 80 prosenttia. Vertailun vuoksi oma keskusyksikköni ottaa rasituksessa seinästä 320 W: prossu on i5 2500K ja näyttis R9 280X + kasa kiintolevyjä ja ssd-levyjä. Nämä vanhat komponentit syövät enemmän sähköä kuin uudet.Äkkiseltään laskeskelin, että on aika tiukilla, mutta sanokaa jos olen väärässä.![]()
Totta ja vielä pykälää pidemmälle vietynä vaikka jotain tällaista:Eikö noita ketjuja tosiaan voi nimetä uusiksi?
Jos ei muuta keksi niin kääntää edes sanajärjestyksen toisinpäin,ei pitäisi enää mennä sekaisin.
Keskustelu hyvistä tarjouksista
Hyvät tarjokset ketju
Kiitoksia vinkistä! Tuolla on patukkapäivät ja paljon patukkaa tarjolla. Postejakaan ei tule kuin 5€.Tuote: Leader Protein So Lo-Carb Karpalo proteiinipatukka 61g x 24kpl
Hinta: 5,00€ / 24kpl
Kauppa: Netin makein ostosparatiisi - Urjalan Makeistukku
Voimassa: ?
Linkki: Leader Protein So Lo-Carb Karpalo 61g x 24kpl - Makeistukku
HUOM: Parasta ennen 31.3.2017
Ei hyvä, siinä olisi taas kaksi ketjua jotka alkaa sanoilla "Hyvät tarjoukset". Omat ehdotukseni:Totta ja vielä pykälää pidemmälle vietynä vaikka jotain tällaista:
"Hyvät tarjoukset (EI MUUTA KESKUSTELUA)"
"Keskustelut tarjousketjun tuotteista"
Ööh, sinun ehdotuksesi oli sanasta sanaan about sama kuin minulla, joten en nyt ihan ymmärrä ongelmaa "samalla tavalla alkavista ketjuista".Ei hyvä, siinä olisi taas kaksi ketjua jotka alkaa sanoilla "Hyvät tarjoukset". Omat ehdotukseni:
- Hyvät tarjoukset
- Keskustelu hyvistä tarjouksista
Minä ehdotan ettei kummassakaan näistä ketjuista keskustella yhtään mistään, kun aina joku pahoittaa kuitenkin mielensä.Ehdotan että ketjussa "Hyvät tarjoukset -keskustelu", keskustellaan hyvistä tarjouksista eikä ketjun otsikosta.![]()