Valitsitko toimitustavaksi "Lähetä minulle"?Saiko joku tilattua tuota Mavic miniä? Clas Ohlsonin verkkokauppa väittää että on varastossa mut kassalla herjaa että ei pysty toimittamaan.
EDIT: Nyt mulle tuli sama info.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valitsitko toimitustavaksi "Lähetä minulle"?Saiko joku tilattua tuota Mavic miniä? Clas Ohlsonin verkkokauppa väittää että on varastossa mut kassalla herjaa että ei pysty toimittamaan.
Näköjään siellä Gigantissa on oikeitakin tarjouksia, ei vain näköjään osunut kohdalle.
Näyttö on todella huono TN-paneeli, ja runkokin melko huono. Jos nuo eivät merkkaa, niin sitten on oikein hyvä laite.Tuote: Lenovo Ideapad S340 14" kannettava, i5-1035G1, 8 GB RAM, 1024 SSD
Hinta: 599€
Kauppa: Gigantti
Linkki: Lenovo Ideapad S340 14"e; kannettava (platina) - Kannettavat tietokoneet
Hintaansa nähden kelvollinen vaiko sittenkin ihan paska laite?
Eiköhän nuo kopterit ole rajattu tänään ulos aleista.
Näytöllä vilahtelee vähän mitä sattuu ostoskorissa.
Nyt siellä alla lukee että "Toimitustapoja ei ole saatavilla".
Fractal S2 Meshify Case Review - Improving Airflow in a Mid-Tower
Itse itselleni vastaten, erittäin hyvä koppa. Poistin jo, ettei vahingossakaan lopu netistä.
Pistin nyt itsekin sitten tilaukseen pitkän pähkäilyn jälkeen(parin päivän pähkäily oli jo black fridayna). Nyt saa sitten vaikka 3x140mm tuulettimet eteen niin saa muistit ja prosessorin jäähy paljon paremmin ilmaa.
Kyllä se ainakin muut DJIt päästää ostoskorissa toimituksen valintaan asti läpi. Minit jää vain postinumeron syöttövaiheeseen.Eiköhän nuo kopterit ole rajattu tänään ulos aleista.
Eipä anna.Mites tuo norton gigantissa, antaako muille muita toimitusvaihtoehtoja kun 5€ matkahuolto?
Saiko joku tilattua tuota Mavic miniä? Clas Ohlsonin verkkokauppa väittää että on varastossa mut kassalla herjaa että ei pysty toimittamaan.
![]()
Noice, kolmas vähän niin ja näin...onko järkee.
Pistin nyt itsekin sitten tilaukseen pitkän pähkäilyn jälkeen(parin päivän pähkäily oli jo black fridayna). Nyt saa sitten vaikka 3x140mm tuulettimet eteen niin saa muistit ja prosessorin jäähy paljon paremmin ilmaa.
Eiköhän nuo kopterit ole rajattu tänään ulos aleista.
Siinä on nylon filtteri kiinni siinä etu"mesh"paneelissa jos oikein ymmärsin tuosta artikkelista.Onko tuossa etulevyn takana vielä eriksen pölyfiltteri vai toimiiko tuo etulevy itse sellaisena?
Toimiiko tämä jollain?Tuote: Lähes kaikki -15% Clasulla
Hinta: -15% (alennus näkyy ostoskorissa)
Kauppa: Clas Ohlson
Voimassa: 25.-26.12.
Linkki: Clas Ohlson
Promokoodi: Ei koodia, lisää tuotteet ostoskoriin.
Ei taida monella olla käyttöä enää näin pienelle alelle Clasulta, mutta esim. Mavic Miniä oli taas varastossa ja ainakin siitä saa alen.
Ymmärsin että tuotteet on vähintään -15% ja näkyy jo lisäämättä koriin. Muutamista tuotteista laskin, että punainen hinta on -15% vs yliviivattu musta. Jos @Karvanoppa sai toiset -15% korissa, niin se oli kai taas bugi.Toimiiko tämä jollain?
Netflix jne blokattu ja muutenkin vaikuttaisi olevan surkea VPN.Onko tuossa Nortonissa edes toi VPN minkään arvoinen? Tyyliin, voisi kokeilla katsella eri maiden Netflixiä tai sit vaikka YLE Areenaa kaukomailta?
Ymmärsin että tuotteet on vähintään -15% ja näkyy jo lisäämättä koriin. Muutamista tuotteista laskin, että punainen hinta on -15% vs yliviivattu musta. Jos @Karvanoppa sai toiset -15% korissa, niin se oli kai taas bugi.
Netflix jne blokattu ja muutenkin vaikuttaisi olevan surkea VPN.
Tuosta ei ainakaan tule "lisäalea" eikä täsmää https-15 % www.clasohlson.com/fi/Ty%C3%B6kaluvaunu-Cocraft-PRO-Edition/p/Pr407818001Ymmärsin että tuotteet on vähintään -15% ja näkyy jo lisäämättä koriin. Muutamista tuotteista laskin, että punainen hinta on -15% vs yliviivattu musta. Jos @Karvanoppa sai toiset -15% korissa, niin se oli kai taas bugi.
Tuosta ei ainakaan tule "lisäalea" eikä täsmää https-15 % www.clasohlson.com/fi/Ty%C3%B6kaluvaunu-Cocraft-PRO-Edition/p/Pr407818001
Vaikeapa sitä on tietää, jos ei mainita hintoja. Täsmää kuitenkin lukujen osalta. Noh, jää tavarat hyllyyn, kun on niin epäselvää...Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikö ton alennushinta ennen tätä kamppista ollut jo jotain 199e? Jos oli, niin -15% tulee tuosta hinnasta ihan oikein 169e ja risat.
Selkeästi lukee kuvauksessa ettei ole panttiahei, onko kukaan tilannut tuolta urjalan makeistukusta nuita battereita jotka maksaa 24e nyt siellä lava.
että onko ne ulkomaisia vai saako niistä pantin? nyt taisi löytyä oikea viestiketju![]()
Uusi imuri hakusessa, onko tämä hyvä tarjous? Kannattaako ostaa Miele C3? Miele Complete C3 Grey Pearl Ecoline pölynimuri - Pölynimurit ja siivous
Itellä iso kaksio, ei elukoita tällä hetkellä.
Viimeksi kun tilasin niin itse sain sakun tehtaalla tehtyä. Jotku ilmoitti saaneensa keravalla tehtyä joka oli tölkitetty ruotsin markkinoille.hei, onko kukaan tilannut tuolta urjalan makeistukusta nuita battereita jotka maksaa 24e nyt siellä lava.
että onko ne ulkomaisia vai saako niistä pantin? nyt taisi löytyä oikea viestiketju![]()
Viimeksi kun tilasin niin itse sain sakun tehtaalla tehtyä. Jotku ilmoitti saaneensa keravalla tehtyä joka oli tölkitetty ruotsin markkinoille.
Sony WF-1000XM3 korvanappeja voin kyllä suositella.
Ei edes aptX HD tukea näin 2019Arvostelut gigantissa ainakin jäätäviä.
Toimiiko vastamelu?
Pätkiminen todennäköisesti riippuu isäntälaitteesta myös.
Arvostelut gigantissa ainakin jäätäviä.
Toimiiko vastamelu?
Pätkiminen todennäköisesti riippuu isäntälaitteesta myös.
Kiitos vinkistä. Taas on Koskenkorvan kaveriksi tavaraa.
Olen tilannut tuolta kymmenkunta laatikkoa jo aiemmin ja kaikki on Keravalla tehtyjä olleet. Sakun tuotteet laittaisin samantien palautukseen.
Joo, ja hinnaksi tulee 82.32€Eikös tuo kuitenkin toimiteta Suomeenkin? Terainen Kingston A400 SSD n. 80 euroa.
https://www.amazon.de/Kingston-SA40...&keywords=kingston+a400&qid=1577360782&sr=8-6
Kyllähän ne kotiovelle tulee jos valitsee toimitustavaksi kotiinkuljetuksen.Varmaan postista riippuvainen kysymys, mutta onko sun tilaukset tullu kotiovella vai ootko hakenu ne lähipostista?
Edit: ostin näet kk sitten setin tuolta ja oli sen parikyt kiloa ja ei tullu lähinpään noutopisteeseen. Vitutti.
Kyllähän ne kotiovelle tulee jos valitsee toimitustavaksi kotiinkuljetuksen.
Tuote: Fuj:tech OBD II ELM327 Bluetooth diagnostiikka-anturi
Hinta: 9,90 €
Kauppa: Verkkokauppa.com
Voimassa: 29.12.2019 klo 23.59 asti
Linkki: Fuj:tech OBD II ELM327 Bluetooth diagnostiikka-anturi 9,90
Muistaakseni maksoin itse enemmän Kiinasta tilatusta vastaavasta.
Silverback Slade Trail (2019) -maastopyörä, M/420 mm 745,00
Olenko sokea vai missä lukee että loppunut, pitäskö ymmärtää tuosta ei saatavilla tekstistä?
TELIALTA
Liigapassi ALE-hintaan
Liigapassi
10 €/kk 3 kk ajan, jonka jälkeen 27,90 €/kk, ei määräaikaisuutta.
Tästä tarjoukseen
Car ScannerMikäs ohjelma olisi tämän kanssa hyvä?
Itellä torque käytössäMikäs ohjelma olisi tämän kanssa hyvä?