Minulla on monta Yi-kameraa. Ostin niitä kun sain halvalla (30€ silloin pari vuotta sitten) ja ne toi mielenrauhaa, kun olin ulkomailla. Ainoa huone, jota ne ei kuvaa, on makkari, koska siitä saa maksella korvauksia, jos "vahingossa" unohtuu päälle.
Yi Cloudista sain parilla kympillä loman ajaksi pilvitallennuksen ja se oli erittäin hyvä. Hotellin wifistä paranoidi minä katseli välillä tyhjää asuntoa. Ei minulla ole edes mitään arvokasta, ellei käsin modatut kaiuttimet tai 2700X+Vega56-koneet kiinnosta. En suosittele ottamaan riskiä, on minua rikkaampia kohteita paljonkin
Sitten ostin myös Aliexpressistä parilla kympillä, kun noi toimi niin hyvin. Oli joku erikoisversio, niin jossain vaiheessa vaan tuki vedettiin pois ja kännykän vaihduttua ei enää toiminut. Olisi pitänyt Githubista hakea custom firmware ja käyttää puhtaasti videokamerana, niin annoin sen pois. Kannattaa tuostakin selvittää, että on International Edition. Siis niinkuin tämä:
Muuten voi tulla yhteensopivuusongelmia ja appin lokaation voi joutua laittamaan jonnekin Aasiaan ja tuki voi mennä, jne.. Sanoisin, että kannattaa miettiä tuota Amazonin "normaalihintaista" versiota, niin tulee vähemmän säätöä.
Myös Aliexpressistä on jäänyt jotain paketteja tulematta, joku 5 tänä vuonna ja disputea voisin tänäänkin tehdä.. Käytännössä tänä vuonna on jäänyt enemmän paketteja matkalle kun 5 vuotena muuten yhteensä..