Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Nuo partakoneet ovat muutenkin vähän hankalia tuotteita verrattaviksi että mikä on oikeasti hyvä vastine rahalle ja mikä ei. Oma piliseivi tais olla viitisenkymppiä ja sekin on vesipestävä, li-ion akulla varustettu ja ajoaikaa varmaan jotain samaa luokkaa. Vaikea käsittää mikä tosta sitten oikeasti tekisi 300% paremman. Ehkä se on sitten se 8-suuntainen ContourDetect V-Track Precision Satisfyer Pro 2 Plus Mega -tekniikka.
Osin totta. Yhden kasvoille sopii paremmin pyöriväteräinen ja toiselle teräverkollinen. Kolmas ajaa aina kaurapuurokäyttöisellä höylällä ja neljäs partaveitsellä. Yleisesti kalleimpien mallisarjojen koneet ajavat testien mukaan hieman tarkemmin, hellävaraisemmin ja nopeammin (kertavedolla/vähemmillä vedoilla parempi tulos) kuin halvemmat. Tämä tosin riippuu osin ihotyypistä, kasvojen mallista, karvatyypistä jne. Myös akkukesto on usein hieman parempi ja rakenne jämäkämpi. Puhdistuskeskukselliset mallit ovat sitten vielä erikseen. Puhdistuskeskukset toimivat hyvin, mutta niitä ei monikaan roudaa mukana.

Kodintekniikan ja viihde-elektroniikan hankinnassa hyvä periaate on usein se, että ostaa hyvästä tarjouksesta edellisen vuoden huippumallin tai parhaan mallisarjan edullisen mallin, jos vain budjetti sallii.

Sama kai se mitkä Suomen hinnat on. Jos sen hinta on tipahtanut Amazonissa 2,5e niin ei se ole mikään hyvä tarjous :)
Kuka tahansa voi tarjota mitä tahansa. Se, onko tarjous hyvä, on eri asia. Jos joku myy tuotetta reilusti muita halvemmalla, se on nähdäkseni hyvä tarjous.

Jos sinulle Suomen hinnoilla ei ole väliä, voin vakuuttaa, että tässä ketjussa on paljon lukijoita, joille niillä on väliä.

kyllä kun mun mielestä on ihan hyvä vinkkaus, jos ulkomailla jokin tuote on about 50% halvempi kuin suomessa oli siinä prosentit mitä tahansa. Tietenkin verrataan siihen mitä se suomessa maksaa.

Tarjous tarkoittaa hinnan pudotusta, joka on yleensä vähän aikaa voimassa. Sitten kun tuo "tarjous" loppuu niin tuotteen hinta nousee 2,5e, ellei tuo ole pysyvä alennus vanhalle tuotteelle. Ei ole mitään väliä ostaako tuon "tarjouksesta" vai normaalilla hinnalla.

Ja siis tottakai Suomen hinnoilla on väliä yleensä, mutta tässä on enemmän väliä Amazonin normaalilla hinnalla. Minusta on lähinnä huvittavaa jos yliviivataan 147e ja laitetaan tilalle tarjoushinta 144,5e.

kyllä kun mun mielestä on ihan hyvä vinkkaus, jos ulkomailla jokin tuote on about 50% halvempi kuin suomessa oli siinä prosentit mitä tahansa. Tietenkin verrataan siihen mitä se suomessa maksaa.
Vähän kyllä ysäriä ajatella noin.
Se mitä Amazonissa maksaa + veroero + postit on kyllä kanssa nykyisin se, mitä se Suomessa maksaa.
Varsinkin kun Amazonin toimituskin on yhtä nopea tai nopeampi, kuin suuri osa suomalaisista verkkokaupoista.

Tarjous tarkoittaa hinnan pudotusta, joka on yleensä vähän aikaa voimassa. Sitten kun tuo "tarjous" loppuu niin tuotteen hinta nousee 2,5e, ellei tuo ole pysyvä alennus vanhalle tuotteelle. Ei ole mitään väliä ostaako tuon "tarjouksesta" vai normaalilla hinnalla.

Ja siis tottakai Suomen hinnoilla on väliä yleensä, mutta tässä on enemmän väliä Amazonin normaalilla hinnalla. Minusta on lähinnä huvittavaa jos yliviivataan 147e ja laitetaan tilalle tarjoushinta 144,5e.
Voit toki halutessasi odotella, josko alennus poistuisi (nähdäkseni siinä ei ole järkeä, mutta mikäpä minä olen tuomitsemaan). Ilman alennustakin hinta olisi vielä edullinen.

Itsekin ihmettelen välillä tuollaisia muutaman euron alennuksia, kun yliviivattu "normaalihintakin" on jo edullinen hinta muihin myyjiin verrattuna. Hinnoittelu vaikuttaa välillä heittelevän rajusti edestakaisin. Se voi johtua monesta asiasta. Vanhoja varastoja tai pieniä päämieheltä saatuja kampanjaeriä saatetaan myynninedistämiseksi yhtäkkiä myydä hyvin edullisesti ja samalla aleprosentti on kuitenkin merkattu pieneksi. Kyseessä voi myös olla hinnoitteluvirhe järjestelmässä.

Olennaista on myyntihinta, eli millä hinnalla myyjä myy tuotetta. Jos se on kilpailijoita selvästi edullisempi, se on hyvä tarjous.

Taisivat CDON:illa korjata tuon switch tarjouksen bugin, itsellä ainakin ylimääräiset pelit maksavat normaalin hinnan.

• Tykkää
Reactions: Zat
Desilitra koiran esinahan puhdistusainetta 33% alennuksella.
Ikinä ei ole harmittanut että meillä on ollut vain tyttökoiria yli 10v putkeen, niin kuin tänään. :lol:

Mietin tuossa joko ostaisin VK:n osakkeita kun kurssi on tullut alas ja lähti jo ylös, mutta tämä panostaminen kasvaviin tuoteryhmiin kyllä sinetöi päätöksen.

Tuote: Adobe Creative Cloud kaikki sovellukset tai valokuvausjäsenyys (Lightroom + Photoshop)
Hinta: Kaksi lisäkuukautta ilmaiseksi vanhoille asiakkaille
Kauppa: Adobe.com
Voimassa: toistaiseksi?
Linkki: Adobe Account

Kirjaudu tunnuksellesi.
Valitse olemassa olevan sopimuksesi "Tilauksen hallinta"
Valitse: Peruuta tilaus.
Valitse syyksi "Se on liian kallis" ja älä välitä mahdollisesta sakkomaksusta (loppusopimuskauden maksu). Klikkaa vain Jatka.
Hyväksy tarjous kahdesta ilmaisesta lisäkuukaudesta.
Totea onnistuminen sopimuksesi seuraavasta maksupäivästä, joka on nyt +2 kk vanhaan verrattuna.
Onko kukaan kokeillut, että jos nyt tekisi uuden sopimuksen(minulle ei siis ole tällä hetkellä voimassa olevaa sopimusta) ja peruisi sen heti, niin saisiko tuon saman tarjouksen? Kyllä, olen pihi. :cigarbeye:

Tuote: Adobe Creative Cloud kaikki sovellukset tai valokuvausjäsenyys (Lightroom + Photoshop)
Hinta: Kaksi lisäkuukautta ilmaiseksi vanhoille asiakkaille
Kauppa: Adobe.com
Voimassa: toistaiseksi?
Linkki: Adobe Account

Kirjaudu tunnuksellesi.
Valitse olemassa olevan sopimuksesi "Tilauksen hallinta"
Valitse: Peruuta tilaus.
Valitse syyksi "Se on liian kallis" ja älä välitä mahdollisesta sakkomaksusta (loppusopimuskauden maksu). Klikkaa vain Jatka.
Hyväksy tarjous kahdesta ilmaisesta lisäkuukaudesta.
Totea onnistuminen sopimuksesi seuraavasta maksupäivästä, joka on nyt +2 kk vanhaan verrattuna.

You're all set - your 60 days are free!

Kiitos!

Geforce Experiencestä kanssa koodi jolla ilmainen kuukausi uusille ja vanhoille asiakkaille. En tiedä onko toi kaikille lähetetty mutta kannattaa tarkistaa löytyykö kun klikkaa username -> Redeem.
En tiedä onnistuuko 1kk ilmainen koodi ja sitten "peruutus" jolla toi +2kk kun ei anna vielä hallita tilausta lukee vain "You’ll be able to manage your plan shortly." Pitää myöhemmin katsoa toimiiko.
Edit: Onnistui 1kk koodilla ja sitten +2kk peruuttamalla. Expires on Jun 20, 2020.
Löytyykö muilta Geforce Experiencesta samaa koodia? En viitsi päälankaan postata jos se on vaan valituille.

Liitteet

• geforce.png
    geforce.png
    212,3 KB · Luettu: 359
Eikö hobbyhallista saa tavaraa muuta kun kotiinkuljetuksella? Ei viittis
kolmenkympin käsipainoista maksaa kuudenkympin posteja...

Ei ainakaan Suomesta, taisi olla 2019 kun viimeinenkin fyysinen paikka meni nurin ja rapiat 60 tyyppiä potkittiin pihalle.

Ei ainakaan Suomesta, taisi olla 2019 kun viimeinenkin fyysinen paikka meni nurin ja rapiat 60 tyyppiä potkittiin pihalle.

Luulisi silti olevan muitakin toimitusvaihtoehtoja kuin kotiinkuljetus, etenkin jos tulee noin kalliiksi sillä.

Luulisi silti olevan muitakin toimitusvaihtoehtoja kuin kotiinkuljetus, etenkin jos tulee noin kalliiksi sillä.

"
Tilaus ja toimitus
Verkkokaupasta tilaaminen

Hobby Hallin verkkokaupasta tilatessasi hyväksyt tilaus- ja toimitusehtomme.
Sinulla on tilaamiisi tuotteisiin kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus.

Huom! Sinetöityjen tuotteiden osalta vaihto- ja palautusoikeus koskee vain avaamattomia pakkauksia. Sinetöityjä tuotteita ovat esimerkiksi pelit, elokuvat tai musiikkiäänitteet. Myös palautettavien kosmetiikka- ja/tai luontaistuotepakkauksien tulee olla alkuperäispakkauksissa ja avaamattomia. Palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka valmistetaan tai joita muunnellaan asiakkaan toiveiden mukaisesti.

Verkkokaupan tuotekorteilla esitetyt toimitusajat ovat arvioituja toimitusaikoja.

Toimitamme tilauksia vain kotimaahan.

Näet tilaukselle mahdolliset toimitustavat ja -hinnat, kun olet siirtänyt tuotteet ostoskoriin. Mikäli lähetyksen mitat sallivat, voit valita lähetykselle haluamasi palvelupisteen tai pakettiautomaatin. Lisätietoja toimituskuluista löydät täältä.

Maksaminen

Hobby Hall -verkkokaupan maksutapoja ovat Kuukausiraha®, Kuukausiraha Kulta®, lasku, verkkopankkimaksu sekä maksukortti.Kun valitset maksutavaksi Kuukausirahan®, Kuukausiraha Kullan® tai laskun, tarvitset verkkopankkitunnuksiasi henkilöllisyyden todentamiseksi. Kaikki maksutavat välittää Avarda Oy.

"

Ei ainakaan sohvaa saanut muuta kuin kotiinkuljetuksella.

Niin suurikokoisissa toimituksissa se onkin itsestäänselvyys, mutta vähän outoa, jos käsipainoja ei saa johonkin noutopaikkaan vähän halvemmalla. Onhan ne luultavasti painavat, mutta eivät vie isosti tilaa.

Ja siis ihan mahdollista, että Hobby Hallilla on tuollainen käytäntö; reagoin vain Taneli-:n postiin, joka esitti ikään kuin itsestäänselvänä, että jos ei fyysisiä Hobby Halleja ole, niin tilanteen on oltava tämä.

edit: Ylläolevat toimitusehdotkin sanovat: "Mikäli lähetyksen mitat sallivat, voit valita lähetykselle haluamasi palvelupisteen tai pakettiautomaatin." Käsipainojen luulisi mahtuvan siihen.

Niin suurikokoisissa toimituksissa se onkin itsestäänselvyys, mutta vähän outoa, jos käsipainoja ei saa johonkin noutopaikkaan vähän halvemmalla. Onhan ne luultavasti painavat, mutta eivät vie isosti tilaa.

Ja siis ihan mahdollista, että Hobby Hallilla on tuollainen käytäntö; reagoin vain Taneli-:n postiin, joka esitti ikään kuin itsestäänselvänä, että jos ei fyysisiä Hobby Halleja ole, niin tilanteen on oltava tämä.

edit: Ylläolevat toimitusehdotkin sanovat: "Mikäli lähetyksen mitat sallivat, voit valita lähetykselle haluamasi palvelupisteen tai pakettiautomaatin." Käsipainojen luulisi mahtuvan siihen.
Tuo 40kg paino poistaa kaikki halvimmat toimitusvaihtoehdot. Niissä yleensä 30kg raja, mutta kyllä se silti muutaman kympin kuluilla pitäisi kulkea siitäkin huolimatta.

Eli eivät hyviä maasto eikä maantie käyttöön.
Hyviä yleispyöriä ja kasuaalifillaristille oikein hyvä. 28" vanteet takaa mukavan vauhdin, kevyt runko tekee fillarista helpon kiihdyttää. Ei se mikään kilpapyörä ole jolla painetaan 42km/h ylämäkeen, mutta viimekesän n. 500km fillarointien keskinopeus oli jossain 22-23km/h. Metsäpoluille fillaria ei ole tarkoitettukkaan, mutta soratiellä rullaa kivasti. Jousitus kun puuttuu täysin nii ei sen puolesta sovellu metsään.

edit: No tuossa kärkäisen pyörässä tosin näyttäisi olevan joustokeula joten kevyttä metsäpolkua silläkin voi dallata hitaasti.

Itse en näe tuota Whistle pyörää edes kovin erikoisena tarjouksena, varsinkaan kun kyseessä on markettipyörä, josta on hyvin vähän tietoa missään. Samaan hintaan on esimerkiksi bike-discountilla ja sportaxilla ylivuotisia fillareita paremmilla/vastaavilla osilla myytävänä. Noissa halvemman pään pyörissä on yleensä tapana se, että sitä mitä ei myynti ilmoituksessa mainita on se heikoin kohta, josta se hajoaa ensimmäisenä

Itse en näe tuota Whistle pyörää edes kovin erikoisena tarjouksena, varsinkaan kun kyseessä on markettipyörä, josta on hyvin vähän tietoa missään. Samaan hintaan on esimerkiksi bike-discountilla ja sportaxilla ylivuotisia fillareita paremmilla/vastaavilla osilla myytävänä. Noissa halvemman pään pyörissä on yleensä tapana se, että sitä mitä ei myynti ilmoituksessa mainita on se heikoin kohta, josta se hajoaa ensimmäisenä

Joo, ja ainakin omaan makuun tuosta näyttää puuttuvan aika monta must-juttua. Lokasuojat, seisontatuki, kiinteä lukko jne. Itse ostin nykyisen jalkarattaani käytettynä ja siihen oli edellinen omistaja lisännyt nuo edellämainitut + vaihtanut satulan ja jarrut parempiin. Lisäksi sain vielä nastarenkaat mukaan pakettiin.

Jättäisin pyörän kauppaan jo sillä perusteella, että siinä on jousihaarukka. Edullisissa fillareissa tuo on pelkkä markkinointikikka, lisää vain painoa ja hukkaa energiaa seisten polkiessa.

Joo, ja ainakin omaan makuun tuosta näyttää puuttuvan aika monta must-juttua. Lokasuojat, seisontatuki, kiinteä lukko jne. Itse ostin nykyisen jalkarattaani käytettynä ja siihen oli edellinen omistaja lisännyt nuo edellämainitut + vaihtanut satulan ja jarrut parempiin. Lisäksi sain vielä nastarenkaat mukaan pakettiin.

Tuokin riippuu aikapitkälti käyttötarkoituksesta. Omaan 29" täpäriin en missään nimessä laittaisi kiinteää runkolukkoa, jalkaa tai lokareita, koska ovat kuitenkin poluilla enemmän haitaksi. Työmatkoille ymmärrän lokarit jne täysin, koska ovat erittäin käytännöllisiä

Tuokin riippuu aikapitkälti käyttötarkoituksesta. Omaan 29" täpäriin en missään nimessä laittaisi kiinteää runkolukkoa, jalkaa tai lokareita, koska ovat kuitenkin poluilla enemmän haitaksi. Työmatkoille ymmärrän lokarit jne täysin, koska ovat erittäin käytännöllisiä

Toki. Ja kyllä itse ainakin valitsisin metsäajeluihin vähän erityyppisen pyörän kuin työmatkoihin asfalttiviidakon läpi. Ylen uutisissa muuten on juttu, jonka mukaan etu- ja takavalo ovat kesäkuun alusta pakollisia kaikissa pyörissä. En saanut linkitettyä juttua tällä tabletilla.

Pelitarjouksille on kans oma ketju jos ei ole tullut vastaan

Tuote: Wilfa Brunch TOL-1400S leivänpaahdin
Hinta: 29,90 €
Kauppa: Kärkkäinen
Voimassa: 25.03. asti
Linkki: Wilfa Brunch TOL-1400S leivänpaahdin | Karkkainen.com verkkokauppa
Erehdyin ostamaan tarjouksesta tämän vehkeen yksilovisen version kympin halvemmalla temppuilemaan alkaneen Braunin tilalle. Mekaniikaltaan tää on todella meluisa ja rämisevä, heittelee leivät pihalle, matala paistoaukko (esim. Lidlin paistopisteen luomuruispala ei mahdu kokonaan sisälle), epätasainen paahtotulos (alhaalta tummempi kuin ylhäältä), eikä edes highrise-toimintoa, joka on nykyään paahtimessa kuin paahtimessa. En suosittele. Vaihdan takaisin Brauniin kunhan seuraavan kerran tulee tarjoukseen.

Onko mitään perus sähkövatkainta näkynyt alessa joka olisi suhkot kevyt?
Keskustelu tuosta tarkentamisesta: Ongelmahan ratkeaa kun pohjaan lisätään kohdan "Tuote" lisäksi "Nimi". Eikös tämä selkeytä asian? Itse en esimerkiksi tiennyt että mikä vaikkapa on EHM1250 (ja joo, tässä tapauksessa linkit paljastavat jo saman suoraan)...

Tuote: Sähkövatkain
Nimi: Electrolux EHM1250
Hinta: 19,90 (norm.49;- Electrolux EHM1250 (Sähkövatkaimet))
Kauppa: Prima (VAIN verkkokauppa)
Voimassa: Ei tiedossa
Linkki: Electrolux EHM1250 sähkövatkain - Prisma verkkokauppa
Promokoodi: ei tarvitse

P.S. Tarjouksesta tuli nyt puolivahingossa oikea, mutta laitetaan keskusteluun koska tarkoitus on kehittää pohjaa eikä mainostaa ko. tarjousta.

Edit. Silti olen sitä mieltä, että parempi olisi saada puolivalmiit tarjoukset tarjousketjuun kuin jättää ne tekemättä sinne kokonaan. Liian tiukka sääntö/moderointi tappaa motivaation. Itse en ainakaan nykyään normaalisti kirjoita kuin kännykällä, ja sillä ei jaksa/ehdi pohjaa käyttämään -> Bongaamani tarjoukset tulevat pääasiassa keskustelun puolelle jos sinnekään.
Edit2. @Tege onnistuuko?
Tämä on edelleen tarjouksessa

edit. Ja vaikka on aika suurikokoinen, niin on siitä huolimatta kevyt (muovia)

Kiitos tästä! Laatua synkkyyden keskelle :) Suosittelen muitakin testaamaan.

Itse olen tätä jo kahdesti testannut ja molemmilla kerroilla oli pakko palata Spotifyn pariin. Käytettävyydessä oli jatkuvasti sellaista pientä ärsytystä joka söi päivittäisessä käytössä. Äänenlaadussa en huomannut eroa stereokuuntelussa kaiuttimilla tai kuulokkeilla.

Tuolla kun konkurssista varoiteltiin, niin luottokortilla kun ostaa, niin uskoakseni siinä on melko hyvä turva, jos ei konkurssipesältä rahojaan tule saamaan. Korjatkaa toki jos olen väärässä?

Pätevä vaihtoehto Adobe Lightroomille:

Tuote: Luminar 2018 ja Luminar 3
Hinta: 0 €
Kauppa: Skylum (itse tekijä)
Voimassa: Luultavasti niin kauan kuin lisenssejä riittää
Linkki: Professional photo editing in less time.

Huom! Luminar 3:n saa asentamalla Luminar 2018 ja aktivoimalla sen. Aktivoinnin jälkeen Skylumin tunnuksen asetuksista löytyy Luminar 3 asennuspaketti. Luminar 3 hyväksyy Luminar 2018:n lisenssiavaimen. Luminar 3:n aktivointitapahtuu "File -> Activate now"

Uusimman Luminar 4:n saa 64€:lla (kertamaksu):

Alennetun hinnan saa Luminar 3 upgrade-tarjouksella: Special Upgrade Price for Skylum Product Owners ja sen lisäksi käyttämällä 10% alennuskoodia: STUCKINCUSTOMS

Aloin installoida tätä ohjelmaa, mutta lopetin siinä kohtaa kun tuli tieto, että ohjelma tallentaa kaikkien ohjelmien kaikki näppäimien lyönnit.

Ei ole vastaavaa tullut koskaan vastaan. Oletteko kaikesta huolimatta asennelleet ohjelmaa koneelle?

Itse olen tätä jo kahdesti testannut ja molemmilla kerroilla oli pakko palata Spotifyn pariin. Käytettävyydessä oli jatkuvasti sellaista pientä ärsytystä joka söi päivittäisessä käytössä. Äänenlaadussa en huomannut eroa stereokuuntelussa kaiuttimilla tai kuulokkeilla.
Hifi ja Master äänenlaadulla ero merkittävä ihan perusmarkettiheadsetilläkin. Valitsitko tuon äänenlaadun asetuksista noille korkeimmille? Itse taas päädyin siirtymään Tidaliin ja maksamaan itseni kipeäksi Spotifyn surkeaan äänenlaatuun kyllästyneenä.

Aloin installoida tätä ohjelmaa, mutta lopetin siinä kohtaa kun tuli tieto, että ohjelma tallentaa kaikkien ohjelmien kaikki näppäimien lyönnit.

Ei ole vastaavaa tullut koskaan vastaan. Oletteko kaikesta huolimatta asennelleet ohjelmaa koneelle?
Tommonen löytyy:

Eli väittävät, että vanha MacOS valittaa virheellisesti oikeuksista tms

Tommonen löytyy:

Eli väittävät, että vanha MacOS valittaa virheellisesti oikeuksista tms

Voikohan heidän väitteeseen luottaa? Mielestäni minulla on uusin OS.

Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
284 804
Jäsenet
78 878
Uusin jäsen
Takkine

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom