Keskustelu tuosta tarkentamisesta: Ongelmahan ratkeaa kun pohjaan lisätään kohdan "Tuote" lisäksi "Nimi". Eikös tämä selkeytä asian? Itse en esimerkiksi tiennyt että mikä vaikkapa on EHM1250 (ja joo, tässä tapauksessa linkit paljastavat jo saman suoraan)...
Tuote: Sähkövatkain
Nimi: Electrolux EHM1250
Hinta: 19,90 (norm.49;- Electrolux EHM1250 (Sähkövatkaimet))
Kauppa: Prima (VAIN verkkokauppa)
Voimassa: Ei tiedossa
Linkki: Electrolux EHM1250 sähkövatkain - Prisma verkkokauppa
Promokoodi: ei tarvitse
P.S. Tarjouksesta tuli nyt puolivahingossa oikea, mutta laitetaan keskusteluun koska tarkoitus on kehittää pohjaa eikä mainostaa ko. tarjousta.
Edit. Silti olen sitä mieltä, että parempi olisi saada puolivalmiit tarjoukset tarjousketjuun kuin jättää ne tekemättä sinne kokonaan. Liian tiukka sääntö/moderointi tappaa motivaation. Itse en ainakaan nykyään normaalisti kirjoita kuin kännykällä, ja sillä ei jaksa/ehdi pohjaa käyttämään -> Bongaamani tarjoukset tulevat pääasiassa keskustelun puolelle jos sinnekään.
Edit2. @Tege onnistuuko?
Tuote: Sähkövatkain
Nimi: Electrolux EHM1250
Hinta: 19,90 (norm.49;- Electrolux EHM1250 (Sähkövatkaimet))
Kauppa: Prima (VAIN verkkokauppa)
Voimassa: Ei tiedossa
Linkki: Electrolux EHM1250 sähkövatkain - Prisma verkkokauppa
Promokoodi: ei tarvitse
P.S. Tarjouksesta tuli nyt puolivahingossa oikea, mutta laitetaan keskusteluun koska tarkoitus on kehittää pohjaa eikä mainostaa ko. tarjousta.
Edit. Silti olen sitä mieltä, että parempi olisi saada puolivalmiit tarjoukset tarjousketjuun kuin jättää ne tekemättä sinne kokonaan. Liian tiukka sääntö/moderointi tappaa motivaation. Itse en ainakaan nykyään normaalisti kirjoita kuin kännykällä, ja sillä ei jaksa/ehdi pohjaa käyttämään -> Bongaamani tarjoukset tulevat pääasiassa keskustelun puolelle jos sinnekään.
Edit2. @Tege onnistuuko?
Viimeksi muokattu: