Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Ei sillä, en kritisoi lainkaan tuota että tyhjä jäi käteen tuosta Verkkiksen tablettitarjouksesta; luonnollisesti vaatii satumaista onnea moinen laite taskurahalla saada. Vaan tuo sivuston toteutus on lajin verran perseestä, vielä äsken oli mahdollista kliksutella "Lisää ostoskoriin" vaikka heikkomielisempikin tajuaa, että A) laitteet on takuulla menneet B) järjestelmässä on vikaa. Arpoisivat ennemmin tuon osto-oikeuden kuin roikottaisivat löysässä hirressä. Verkkokauppa.com:ia olen käyttänyt lähinnä jos ei muutakaan kotimaista vaihtoehtoa ole ollut, eikä jatkossa ainakaan nosta kyseisen putiikin vetovoimaa.
 
Voin antaa sellaisen vinkin tulevaisuuteen koskien verkkiksen sontaa (vaikka tätä varmasti tulen katumaan myöhemmin ;)). Tehkää joku tilaus valmiiksi jostain tavarasta jota haluatte tai ette, sitten kuin tulee tuollainen tarjous aika niin muokatkaa sinne vanhaan tilaukseen se uusi tuote. Eli katsokaa valmiiksi se tuotekoodi ja menkää muokkaamaan valmiina olevaa tilausta ja sinne lisäätte sen tuotteen sillä tuotekoodilla "lisää tuote" (tai jotain sinnepäin).
:comp:
Tällä konstilla juuri tein tilauksen ennen yhdeksää ja lisättyä tabletin jonon hännille, mutta ei anna jatkaa.
Refreshaan vielä tovin jos antaisi maksaa jossain välissä, jos ei natsaa niin pitäkööt tunkkinsa :smoke:
 
Miten ne ostobotit toimii? Miten ne saa ostoksen koriin ja maksun läpi? Vai olenko ymmärtänyt väärin? Täälläkään ei siis onnitunut vaikka 3 selaimella kahdesta paikasta kokeiltiin hankkia lapsille tablettia. Toinen 50 kuidun perässä ja toinen firman kuituverkon kautta. Mitään tuotetta en saa vieläkään ostoskoriin :D Hienosti toimii...
 
Tällä konstilla juuri tein tilauksen ennen yhdeksää ja lisättyä tabletin jonon hännille, mutta ei anna jatkaa.
Refreshaan vielä tovin jos antaisi maksaa jossain välissä, jos ei natsaa niin pitäkööt tunkkinsa :smoke:
Kannattaa vielä vetää mobiilin kautta jos mahdollista. Eihän kerrota tätä eteenpäin vaan pidetään tieto sisäpiirissä ;):lol:
 
Jees, Verkkikselle arvosana "Tuuheaa P*skaa" eikä jatkoon.

Hinta kävi välillä 139 eurossa ja olisi ollut "tilattavissa" ja nyt kokonaan "loppu".

Jollei ole varaa nostaa kapasiteettia tunniksi niin vois jättää tarjoukset tekemättä tai laittaa "ostajat arvotaan klo 12 tilanneiden kesken"...
 
En saanut tablettia en..

Voiko joku selittää miten nuo botit muka toimivat tämmöisissä ostotarjouksissa? :confused:
 
Monta tuntia ajattelitte pitää 20 euron tablettia ostokorissa ja eivät näyttäneet loppuneen? :lol:
Verkkokupan tilaussysteemit on aika syvältä..
 
No nyt mä ymmärrän mitä Verkkokaupassa tarkoittaa "Tämän tuotteen tilaaminen on rajoitettu" :mad: Eihän se viittakaan määrään vaan tilaaminen todella on rajoitettu p*skan systeemin avulla.
Jos systeemi edes kertoisi, että kaikki meni jo (olin samalla sekunnilla refreshaamassa kuin muutkin), mutta ei kun nappi vaan harmaaksi ja antaa ihmisten näpytellä.
Edellisten postaajien malliin ihmettelen, miten botit tämän hanskaavat ja millä ohituskaistalla ne majailevat...
 
En saanut minäkään tablettia lapsille. Silti hämmentää miten hankalaa pettymyksen käsittely joillekin on. Kyllähän sen tietää, tai ainakin pitäisi tietää, että se on täysin tuurissaan saako tuotetta vai ei. Eikä tilanne paranisi vaikka Vk saisi pidettyä kaupan pystyssä ongelmitta; silloin ne saldot vain menis boteille ekan sekunnin aikana, ja samalla tavoin "rehelliset" ostajat jäis ilman.
 
Silti hämmentää miten hankalaa pettymyksen käsittely joillekin on. Kyllähän sen tietää, tai ainakin pitäisi tietää, että se on täysin tuurissaan saako tuotetta vai ei. Eikä tilanne paranisi vaikka Vk saisi pidettyä kaupan pystyssä ongelmitta; silloin ne saldot vain menis boteille ekan sekunnin aikana, ja samalla tavoin "rehelliset" ostajat jäis ilman.
Itse en myöskään saanut tablettia. Piti kummitytölle joululahjaksi hommata.
En koe että mitään tässä menetin, koska onhan se nyt selvää että 100 kappaleen tarjouserästä ei kaikille halukkaille riitä. Koen silti tarvetta kritisoida verkkosivujen toimintaa tässä suhteessa, kun itselle tuotesivu näytti vielä yli tunninkin jälkeen että tuotteita olisi saatavana yli 25 kappaletta, mutta tilaus ei yksinkertaisesti vain onnistunut vaan tuli jotakin ihme ilmoituksia ja hämmentävää käyttätymistän, vaikka verkkosivut näyttivät toimivan noin muuten ihan ok:sti (en siis istunut tätä aikaa yrittämässä, on sentään muutakin tekemistä).
 
Minusta tuntuu että tuo vuosia näissä vk:n naurettavien kampanjasuoritusten yhteydessä vilisseet puheet boteista on kyllä urbaania legendaa. Tuotakin tablettia mainostivat ainakin mainoslehdessä ja facebookissa. Täällä ja muron keskusteluissa tuli vastaan monta päivää sitten. Kyllä sinne sivuille varmaan se muutama tuhat yrittäjää löytyy klo 9:00 ihan ilman mitään maagisia bottejakin.

Jos oletetaan että sellaisia botteja on olemassa, niin ostaako nuo botit sitten useampia kappaleita trokaamistarkoituksessa vai mitä hyötyä siitä olisi? Miten se on mahdollista jos tilaaminen on yksi/asiakas? Onko botteja pyörittävillä tahoilla rivi postilaatikoita johon tilaavat nuo romut? Jos jollain on taitoa viritellä tuollaisia botteja, niin jaksaisiko oikeasti nähdä vaivaa tilata ja sittemmin edelleen kaupitella kasaa alitehoisia, vanhentuneita tabletteja muutaman kympin voiton toivossa? Kai sellaisella olisi jo paremmat kapineet muutenkin? Jos tuollaisia botteja on useammalla taholla, niin eikö ne botit kilpaile sitten keskenään? Vai onko tässä jopa kansainväliset bottiverkostot kyseessä, jotka eivät kertakaikkiaan muualta maailmasta saa tuollaisia huippuluokan Lenovon tabletteja pilkkahintaan kuin Suomesta? Mielellään kyllä myönnän olevani väärässä jos jollakulla on pienintäkään todistetta esittää.

Ja joo, yritin kyllä ostaa itsekin kyseistä kapinetta, läppärillä ja kännykällä. Samassa kun osta-nappia pääsi painamaan sitä kokeilin, mutta siihen se sitten jäikin. Virhettä ja ongelmaa jne.
 
Jos oletetaan että sellaisia botteja on olemassa, niin ostaako nuo botit sitten useampia kappaleita trokaamistarkoituksessa vai mitä hyötyä siitä olisi? Miten se on mahdollista jos tilaaminen on yksi/asiakas? Onko botteja pyörittävillä tahoilla rivi postilaatikoita johon tilaavat nuo romut? Jos jollain on taitoa viritellä tuollaisia botteja, niin jaksaisiko oikeasti nähdä vaivaa tilata ja sittemmin edelleen kaupitella kasaa alitehoisia, vanhentuneita tabletteja muutaman kympin voiton toivossa? Kai sellaisella olisi jo paremmat kapineet muutenkin? Jos tuollaisia botteja on useammalla taholla, niin eikö ne botit kilpaile sitten keskenään? Vai onko tässä jopa kansainväliset bottiverkostot kyseessä, jotka eivät kertakaikkiaan muualta maailmasta saa tuollaisia huippuluokan Lenovon tabletteja pilkkahintaan kuin Suomesta? Mielellään kyllä myönnän olevani väärässä jos jollakulla on pienintäkään todistetta esittää.

Ikinä en ole ostobotteja tehnyt, mutta olen aika hyvä ohjelmoinnissa ja olen tehnyt mm. Pokemon GO:ta pelaavan botin. Veikkaan, että toimivat ihan niinkuin normaali ostaja, saavat vaan enemmän yrityksiä sisään.

Samat ongelmat niillä on ja siinä on vaan automatisoitu se sivun päivitys ja ostoprosessin loppuunvienti. Käytännössä saa vaikka 10+ yritystä / sekunti ja onhan se todennäköisyys niiden puolella, kun ihmiset ei pysty toimimaan niin nopeasti. Samalla kuitenkin pommittavat Verkkokaupan järjestelmät jumiin, varsinkin jos refreshaavat yli 100 kertaa minuutissa. Tämän takia juuri ei ole kenelläkään positiivinen suhtautuminen noihin botteihin.
 
Itsekin kokeilin uteliaisuuttani tätä tabia tilata, kahdella selaimella ja mobiilisti. Ei niin mitään saumaa. No, ainut käyttö tuolle olisi ollut emännän muksuille kakkostabiksi tai frendin veneeseen wlanin perään navigoimaan.

On kyllä kohtalaisen perseestä organisoitu tuo Verkkiksen tilaussysteemi. tekis mieli piruuttain palauttaa niille kaiuttimien seinätelineet mitä ostin ja etsiä uudet muualta. :D
 
On kyllä kohtalaisen perseestä organisoitu tuo Verkkiksen tilaussysteemi. tekis mieli piruuttain palauttaa niille kaiuttimien seinätelineet mitä ostin ja etsiä uudet muualta. :D

Tosidevaaja käyttäisi tämän tilaisuuden hyväkseen ja myisi niille AWS/Azure-pohjaisen pilviratkaisun, jossa resursseja saisi lisättyä dynaamisesti tällaisten tarjouskampanjoiden aikaan.
 
Ikinä en ole ostobotteja tehnyt, mutta olen aika hyvä ohjelmoinnissa ja olen tehnyt mm. Pokemon GO:ta pelaavan botin. Veikkaan, että toimivat ihan niinkuin normaali ostaja, saavat vaan enemmän yrityksiä sisään.

Samat ongelmat niillä on ja siinä on vaan automatisoitu se sivun päivitys ja ostoprosessin loppuunvienti. Käytännössä saa vaikka 10+ yritystä / sekunti ja onhan se todennäköisyys niiden puolella, kun ihmiset ei pysty toimimaan niin nopeasti. Samalla kuitenkin pommittavat Verkkokaupan järjestelmät jumiin, varsinkin jos refreshaavat yli 100 kertaa minuutissa. Tämän takia juuri ei ole kenelläkään positiivinen suhtautuminen noihin botteihin.

Ymmärrän kyllä botin idean siinä että sillä saisi pommitettua sivustoa määrällisesti enemmän kuin ihminen ehtii. Perustoimintaa jonkin verkkosivuston kuormitustestauksessa. Mutta silti tässä pistää kysymään että miten se botti sen ostotapahtuman saisi vietyä loppuun kun koko sivusto on nurin parissa sekunnissa. Tai miten se botti saa sen sivuston refreshin menemään läpi 10 kertaa sekunnissa kun ei se verkkiksen pää vastaa niin nopeasti.

Pokemonia pelaava botti on vähän eri asia jos se ei mitenkään maagisen nopeasti koko maailmaa kolua läpi, ja vaikka koluaisikin, niin pokemonin kapasiteetti on mitoitettu vastaamaan varmaan useamman miljoonan käyttäjän yhtäaikaista toimintaa.

Toinen asia että noinkohan joku olisi jaksanut koodailla botin verkkokauppa.comin aleja varten, joita kuitenkin on aika harvakseltaan. Vai mihin muuhun käyttöön tuo olisi? Kaikki on tietenkin mahdollista, mutta kuten sanoin, mielellään näkisin jotain faktaa :)
 
Tämä tarjous ehti jo varmaan loppua? En löytänyt mitään kenttää mihin tuon promokoodin voisi syöttää ja ostoskoriin tulee automaattisesti vain back to school -kamppis hintaan 39.37 €.

Toimii yhä, koodi käytetään Shopping Cart -ruudussa, ks. kuva:

v1rxYtG.png


Ja tosiaan vielä halpenee (~11 €) vaihtamalla valuutaksi RUB.
 
Toimii yhä, koodi käytetään Shopping Cart -ruudussa, ks. kuva:

v1rxYtG.png


Ja tosiaan vielä halpenee (~11 €) vaihtamalla valuutaksi RUB.
Kiitos, ei osunut silmään kun jotenkin on tottunut että kuponki-kentät ovat valmiiksi näkyvillä. :kippis:

Edit: Huomasin myös että jos tuolta sivulta ottaa auto renewalin pois, saa sen laitettua takaisin niin että seuraavankin vuoden saa samaan hintaan. 1 vuosi 5 laitetta tuli hintaan 11.25 € ja seuraava vuosi pitäisi tulla samalla summalla. :)
 
Viimeksi muokattu:
Huvittaa vastaus Verkkokaupalta, tiesin kyllä että turhaa asiasta on valitella mutta koitin nyt suurimpaan v*tutukseen..

"Hyvistä ennakkovalmisteluista huolimatta suuret kuormitukset verkkoliikenteessä aiheuttivat ongelmia osalle käyttäjistä. Teknisesti tilanne on ollut sama, kuin esimerkiksi palvelunestohyökkäyksesä, jolloin sivuston toiminta pyritään kaatamaan kohdistamalla suuri määrä palvelupyyntöjä sivustolle. Tälläistä toimintaa ei ole mahdollista täysin estää. Ongelmat eivät olleet Verkkokauppa.com Oyj:n vaikutuspiirissä."
 
Huvittaa vastaus Verkkokaupalta, tiesin kyllä että turhaa asiasta on valitella mutta koitin nyt suurimpaan v*tutukseen..

"Hyvistä ennakkovalmisteluista huolimatta suuret kuormitukset verkkoliikenteessä aiheuttivat ongelmia osalle käyttäjistä. Teknisesti tilanne on ollut sama, kuin esimerkiksi palvelunestohyökkäyksesä, jolloin sivuston toiminta pyritään kaatamaan kohdistamalla suuri määrä palvelupyyntöjä sivustolle. Tälläistä toimintaa ei ole mahdollista täysin estää. Ongelmat eivät olleet Verkkokauppa.com Oyj:n vaikutuspiirissä."

Mitäs huvittavaa tuossa on? Ihan normaali vastaus ja juuri se mitä tapahtuikin.
Ja juuri se mitä täälläkin nähdään jos vaikka Jimm's pitää valvojaiset.
Ja kyseessä on sentään ainoastaan tämän foorumin kävijät joka on varmasti vain kymmenesosa siitä mitä Verkkokaupan.
 
Clas Ohlsonilla kaikki tuotteet -25%.
Koskee myös alennustuotteita.

Hinnat ovat voimassa kaikissa myymälöissä ja verkkokaupassa clasohlson.fi 24-09-2017 asti tai niin kauan kuin tavaraa riittää. Emme vastaa painovirheistä ja tuotteiden loppumisesta.

*Ei koske lahjakortteja, ei voi yhdistää etukuponkeihin.

Lähde? Ei tienneet Clasun chatissa mitään asiasta.
 
Hetken kun jakso hengailla sivustolla, pomppas -10% koodi clasulla
 
Clas Ohlsonilla kaikki tuotteet -25%.
Koskee myös alennustuotteita.

Hinnat ovat voimassa kaikissa myymälöissä ja verkkokaupassa clasohlson.fi 24-09-2017 asti tai niin kauan kuin tavaraa riittää. Emme vastaa painovirheistä ja tuotteiden loppumisesta.

*Ei koske lahjakortteja, ei voi yhdistää etukuponkeihin.

Lähde? Ei tienneet Clasun chatissa mitään asiasta.

Ei ainakaan automaattisesti tullut mitään 25% alea mihinkään kun tuossa viiden kieppeillä kävin Kampin klasulla... Eli tosiaan, lähde tälle tarjoukselle ois jees.
 
Mitäs huvittavaa tuossa on? Ihan normaali vastaus ja juuri se mitä tapahtuikin.
Ja juuri se mitä täälläkin nähdään jos vaikka Jimm's pitää valvojaiset.
Ja kyseessä on sentään ainoastaan tämän foorumin kävijät joka on varmasti vain kymmenesosa siitä mitä Verkkokaupan.

Parasta olisi ollutkin, että sivut olisi kaatunut ja porukka päässyt eteenpäin. Nyt monella jäi lihasmuistiin tuo härö VK:n tilaussysteemi ja esim. lahjaostokset tekevät varmaankin muualla stressittömämmin, että pääsee ostoskoreineen eteenpäin. Tilanne oli yhtä karmea kuin neukkulan kaatumisen jälkeen täkäläisten kaupoissa, että tyhjä ostoskori käsissä vaan jonoteltiin. Tiskillä oli tyhjää, mutta jonotettiin kuitenkin..
 
Toinen asia että noinkohan joku olisi jaksanut koodailla botin verkkokauppa.comin aleja varten, joita kuitenkin on aika harvakseltaan. Vai mihin muuhun käyttöön tuo olisi? Kaikki on tietenkin mahdollista, mutta kuten sanoin, mielellään näkisin jotain faktaa :)

No eipä ole minullakaan mitään faktaa sulle, jos linkkiä valmiiseen softaan odotat. Kerran olen Pythonilla koodannu käikäleen joka loggasi sähköyhtiön webbipalveluun ja haki sieltä sähkönkäyttötiedot edelliseltä vuorokaudelta ja tuuppasi ne oman palvelimen tietokantaan ja generoi siitä graafia webbisivulle. Käytännössä Pythonilla en ollut koskaan mitään tehnyt, ja tuohon meni tutoriaalien avulla 1-2 iltaa. Toki lopputulos näyttikin siltä että ekaa kertaa tämmöisiä rakensin, mutta toimi se sen aikaa kun tarvitsikin. Kyse ei siis ole mistään rakettitieteestä.

En näe miten Verkkokauppaa pommittavan ostosbotin koodailu olisi jotenkin ratkaisevasti mutkikkaampi tehtävä, joten tältä pohjalta väitän että hyvinkin esim. alan opiskelija saattaa semmoisen omaksi ilokseen tehdä jotta pääsee muutaman kympin voitolla trokaamaan tavaraa ja siten ~tuplaamaan kuukausitulonsa.

Yksinkertaisimmillaan "botti" voisi olla vaikka Curlilla luupissa sopivaa http-pyyntöä lähettävä skripti, ja jos tuote pääsee ostoskoriin, voi käyttäjä käsin hoitaa tilauksen loppuun (jos pystyy). Tuokin auttaisi, jos on mahdollista tehdä.
 
Ymmärrän kyllä botin idean siinä että sillä saisi pommitettua sivustoa määrällisesti enemmän kuin ihminen ehtii. Perustoimintaa jonkin verkkosivuston kuormitustestauksessa. Mutta silti tässä pistää kysymään että miten se botti sen ostotapahtuman saisi vietyä loppuun kun koko sivusto on nurin parissa sekunnissa. Tai miten se botti saa sen sivuston refreshin menemään läpi 10 kertaa sekunnissa kun ei se verkkiksen pää vastaa niin nopeasti.

Pokemonia pelaava botti on vähän eri asia jos se ei mitenkään maagisen nopeasti koko maailmaa kolua läpi, ja vaikka koluaisikin, niin pokemonin kapasiteetti on mitoitettu vastaamaan varmaan useamman miljoonan käyttäjän yhtäaikaista toimintaa.

Toinen asia että noinkohan joku olisi jaksanut koodailla botin verkkokauppa.comin aleja varten, joita kuitenkin on aika harvakseltaan. Vai mihin muuhun käyttöön tuo olisi? Kaikki on tietenkin mahdollista, mutta kuten sanoin, mielellään näkisin jotain faktaa :)

Esim: BotChief tuolta voi ostaa valmiin softan, jolle voi mm. opettaa miten tietyltä sivustolta ostetaan tuote. Ja ties mitä tuolla voi tehä. Se että ostaako tuollaista softaa kukaan jotain verkkiksen tarjouksia varten, mutta kun on valmiita softiakin tarjolla, niin miksi ei sitten käyttäisi tuollaista. Näppärä koodari tekee itse tuollaisen softan pätkän.
 
Tarviikohan olla ClubClas-jäsen? oletko sinä? :confused:

Vahvasti näyttää siltä, että tarjous on vain clubilaisille. Mainoskirjekin kun on selvästi osoitettu clubilaisille.

Edit. Kysyin chatista: tarjous vain myymälöissä.
 
Viimeksi muokattu:
No eipä ole minullakaan mitään faktaa sulle, jos linkkiä valmiiseen softaan odotat. Kerran olen Pythonilla koodannu käikäleen joka loggasi sähköyhtiön webbipalveluun ja haki sieltä sähkönkäyttötiedot edelliseltä vuorokaudelta ja tuuppasi ne oman palvelimen tietokantaan ja generoi siitä graafia webbisivulle. Käytännössä Pythonilla en ollut koskaan mitään tehnyt, ja tuohon meni tutoriaalien avulla 1-2 iltaa. Toki lopputulos näyttikin siltä että ekaa kertaa tämmöisiä rakensin, mutta toimi se sen aikaa kun tarvitsikin. Kyse ei siis ole mistään rakettitieteestä.

En näe miten Verkkokauppaa pommittavan ostosbotin koodailu olisi jotenkin ratkaisevasti mutkikkaampi tehtävä, joten tältä pohjalta väitän että hyvinkin esim. alan opiskelija saattaa semmoisen omaksi ilokseen tehdä jotta pääsee muutaman kympin voitolla trokaamaan tavaraa ja siten ~tuplaamaan kuukausitulonsa.

Yksinkertaisimmillaan "botti" voisi olla vaikka Curlilla luupissa sopivaa http-pyyntöä lähettävä skripti, ja jos tuote pääsee ostoskoriin, voi käyttäjä käsin hoitaa tilauksen loppuun (jos pystyy). Tuokin auttaisi, jos on mahdollista tehdä.

Juu, en tarkoita etteikö teknisesti olisi mahdollista helpostikin tehdä tuollaista automaattista palikkaa joka hoitaa ostamisen. Sellaisenhan automatiikan voi yksinkertaisimmillaan toteuttaa vaikka softalla jolla nauhoitetaan makro hiiren liikkeistä ruudulla. Ja tuossa alempana a85 laittoi valmiiseen softaankin linkin.
Pointtini on edelleen että miten se botti pystyy viemään sen maksun loppuun asti kun koko sivusto on täysin jumissa. Eihän sinne verkkiksen ostoskoriin päässyt kukaan botti tai ihminen enää klo 09:00:01.
Ei se sinunkaan tekemä softa olisi tuupannut mitään minnekään jos sähköyhtiön loggaussivusto olisi nurin kun samalla sekunnilla muutama tuhat käyttäjää olisi saman yrittänyt tehdä.

Mut riittää tällä erää tuosta aiheesta vänkääminen :D. Olkoon vaan botteja tai ei, turha yritää seuraavallakaan kerralla ostaa noista aleista mitään. Omalla kohdallani nuo jättää kaupasta kyllä enemmän negatiivisen kuvan. Vaikuttaa jotenkin harrastelijoiden puuhastelulta kun pörssiyhtiö ei saa kauppaansa pysymään pystyssä yhden 20e tabletin vuoksi :lol:
 
Katsoin mihin hintaan Clas Ohlsonilta olisi irronnut Kingstonin 480GB SSD -25% alennuksen + -10% clubiin liittymisalennuksen kanssa ja hinta olisi ollut 6,84 euroa halvempi kuin Mindfactoryltä. Ei jatkoon.
 
Katsoin mihin hintaan Clas Ohlsonilta olisi irronnut Kingstonin 480GB SSD -25% alennuksen + -10% clubiin liittymisalennuksen kanssa ja hinta olisi ollut 6,84 euroa halvempi kuin Mindfactoryltä. Ei jatkoon.

Ei voi yhdistää alekuponkeihin. Tarjous vain myymälöissä, varmistin chatista.

koko-25procent-fi.jpg
 
Vahvasti näyttää siltä, että tarjous on vain clubilaisille. Mainoskirjekin kun on selvästi osoitettu clubilaisille.

Edit. Kysyin chatista: tarjous vain myymälöissä.

Mikkelin myymälän ulkopuolellakin oli kyltti, jossa tuota mainostettiin. En muista nähneeni siinäkään mainintaa, että olisi pelkästään klubilaisille. Saattaa toki olla niinkin, että en lukenut sitä kokokaan.
Itsellähän on tuo klubikortti, mutta ei siinä sähköpostiin tullessa mainoksessakaan sanottu, että tarjous on vain klubilaisille.
Kassalla kyselivät korttia ja kysyin, että mitä käytännön hyötyä siitä kortista on. Sanoi, että kuitti tallentuu sähköisesti, joten ei tarvitse paperikuitteja säilyttää takuuvaihtoja varten. 25 prosentin alennuksesta ei puhunut mitään.
Toinen myyjä vielä kailotti kovaan ääneen kassalla kaikille asiakkaille kuitin antaessaan, että sait määrän xx alennusta.

Sähköposti oli ainakin kohdistettu osoitteen mukaan:

"Akselin myymälän tiloja ja tuotevalikoimaa on laajennettu, sen kunniaksi -25 % koko valikoimasta to-su!"
(En huomannut tuotevalikoimassa mitään uutta ja myymälä oli mielestäni saman kokoinen kuin ennenkin.)


koko-25procent-fi-jpg.43245


* Hinnat ovat voimassa kaikissa myymälöissä ja verkkokaupassa clasohlson.fi 24-09-2017 asti tai niin kauan kuin tavaraa riittää. Emme vastaa painovirheistä ja tuotteiden loppumisesta.
Akselin myymälä palvelee ark. klo 9-19, la klo 9-17 ja su klo 12-16.


Katsoin mihin hintaan Clas Ohlsonilta olisi irronnut Kingstonin 480GB SSD -25% alennuksen + -10% clubiin liittymisalennuksen kanssa ja hinta olisi ollut 6,84 euroa halvempi kuin Mindfactoryltä. Ei jatkoon.

Talvella / keväällä noita 480 gigaisia HyperX Savageja sai ihan hyvään hintaan tuolta. En muista mikä tarjous oli kyseessä, mutta alle 120 euroa/kpl noita pari ostin.
Ei ole sen jälkeen näkynyt tarjouksia tuon osalta.
Muutenkin hinnat ovat sitä luokkaa, ettei tuo -25% tekisi läheskään kaikista tuotteista halpoja. Mutta esim. puoleen hintaan alennetuista tuotteista tuo -25% oli ihan ok.
 
Viimeksi muokattu:
Kysyin Clas Ohlsonin chatista tuosta tarjouksesta, jossa mainitaan selvästi: "* Hinnat ovat voimassa kaikissa myymälöissä ja verkkokaupassa clasohlson.fi 24-09-2017 asti tai niin kauan kuin tavaraa riittää."

Vastaukseksi sain: "Viestissä on ilmeisesti ollut valitettavasti virheellistä tietoa tuosta, että alennus koskisi myös verkkokauppaa. Tällä hetkellä alennus on voimassa Kotkan, Mikkelin ja Hyvinkään myymälöissä. Pahoittelut tuosta virheellisestä tekstistä aiheutuneesta vaivasta."

Luulen että ovat vain peruneet aiemmin suunnitellun kampanjan verkosta suuren kysynnän vuoksi. Nyt peruuttelevat ja sanovat tapahtuneen virheen.

Se on tullut aina. Harmi kun ei voi tilata netistä alekoodilla ja noutaa liikkeestä :bored:
Tämä on kyllä harmi, ettei voi noutaa liikkeestä. Varsinkin koska toimituskulut aika suolaiset joissain tapauksissa. Sivuilla sanottiin, että: "Toimituskulut riippuvat tilauksen painosta (alkaen 2,90 €)."

Yritin sitten katsoa, jos tilaisi kuulokkeet clubitarjouksella ja -10% alekoodilla. Lopputuloksena 15 euron kuulokkeisiin 6,90 euroa toimituskuluja. :eek: Taidanpa jättää tilaamatta ja katsoa jos kävisi myymälässä viikonloppuna.
 
Viimeksi muokattu:
Mikkelin myymälän ulkopuolellakin oli kyltti, jossa tuota mainostettiin. En muista nähneeni siinäkään mainintaa, että olisi pelkästään klubilaisille. Saattaa toki olla niinkin, että en lukenut sitä kokokaan.
Itsellähän on tuo klubikortti, mutta ei siinä sähköpostiin tullessa mainoksessakaan sanottu, että tarjous on vain klubilaisille.
Kassalla kyselivät korttia ja kysyin, että mitä käytännön hyötyä siitä kortista on. Sanoi, että kuitti tallentuu sähköisesti, joten ei tarvitse paperikuitteja säilyttää takuuvaihtoja varten. 25 prosentin alennuksesta ei puhunut mitään.
Toinen myyjä vielä kailotti kovaan ääneen kassalla kaikille asiakkaille kuitin antaessaan, että sait määrän xx alennusta.

Sähköposti oli ainakin kohdistettu osoitteen mukaan:

"Akselin myymälän tiloja ja tuotevalikoimaa on laajennettu, sen kunniaksi -25 % koko valikoimasta to-su!"
(En huomannut tuotevalikoimassa mitään uutta ja myymälä oli mielestäni saman kokoinen kuin ennenkin.)


koko-25procent-fi-jpg.43245


* Hinnat ovat voimassa kaikissa myymälöissä ja verkkokaupassa clasohlson.fi 24-09-2017 asti tai niin kauan kuin tavaraa riittää. Emme vastaa painovirheistä ja tuotteiden loppumisesta.
Akselin myymälä palvelee ark. klo 9-19, la klo 9-17 ja su klo 12-16.




Talvella / keväällä noita 480 gigaisia HyperX Savageja sai ihan hyvään hintaan tuolta. En muista mikä tarjous oli kyseessä, mutta alle 120 euroa/kpl noita pari ostin.
Ei ole sen jälkeen näkynyt tarjouksia tuon osalta.
Muutenkin hinnat ovat sitä luokkaa, ettei tuo -25% tekisi läheskään kaikista tuotteista halpoja. Mutta esim. puoleen hintaan alennetuista tuotteista tuo -25% oli ihan ok.
Eikä noita Akselissa olevia tiloja oltu yhtään laajennettu eikä valikoimakaan ollut kasvanu mihinkään... :D
Kauheeta kusetusta taas!
 
Tosiaan on suolaiset toimituskulut ihan pelkästään noutamista varten Clas Ohlsonilla. Yleensä nouto on ilmainen ihan melkein joka paikassa ja tavara siirtyy ilman, että asiakas joutuu pulittamaan mitään noutaessa myymälästä.
 
Tuote: Microsoft Office 365 Home

Tuli tuosta mieleen, että nykyisin melkeinpä kaikkiin education lisensseihin koulupuolella kuuluu office asennus kotikoneelle/androidille/ios:lle. Kirjaantuu vaan portal.office.com ja oikealla ylhäällä asenna office tai sitten lataa storesta ios/androidilla wordin jne. ja loggaa 365 tunnareilla. Olen satavarma että tätä ei tiedä puoletkaan opiskelijoista joilla tuohon olisi oikeus.
 
Näinpä. Tuntuu, että koko firman ideana on tehdä aina noita 10snt Gigantin kovia tarjouksia alempia hintoja. Aina käydään Gigantin/Verkkiksen jne. kovimmat tarjoukset läpi ja isketään se oma tuote 10snt halvemmaksi oli sitten saldoa tai ei.

Joo no eikö tuo ollut joku expertin uudelleenkusetuslafka muutenkin? Voiko oikeasti kuvitella, että moinen oikeasti haluaisi lisätä kilpailua.
 
Tuli tuosta mieleen, että nykyisin melkeinpä kaikkiin education lisensseihin koulupuolella kuuluu office asennus kotikoneelle/androidille/ios:lle. Kirjaantuu vaan portal.office.com ja oikealla ylhäällä asenna office tai sitten lataa storesta ios/androidilla wordin jne. ja loggaa 365 tunnareilla. Olen satavarma että tätä ei tiedä puoletkaan opiskelijoista joilla tuohon olisi oikeus.
Tuo toimii hyvin Wordin osalta mutta OneDriven käyttö on rampaa jos yrittää sitä koulun versiota käyttää myös koulun ulkopuoliseen säätöön.
 
Tuo toimii hyvin Wordin osalta mutta OneDriven käyttö on rampaa jos yrittää sitä koulun versiota käyttää myös koulun ulkopuoliseen säätöön.

Voi olla myös koulunne omia rajoituksia sen käytön suhteen? En osaa kyllä sanoa oletusasetuksista, että mimmoset on.
 
T500 RS polkimet saapuivat sillä helvetillisellä ale hinnalla. Kiitos perhanasti vinkistä nää ei mene jobbaukseen vaan todellakin omaan käyttöön. Terveisin Rallimies.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
257 759
Viestejä
4 482 854
Jäsenet
73 999
Uusin jäsen
swep

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom