Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Tuliko muilla Baiksin BF tilaukset perille asti asianmukaisesti? Minulle oli toimitustavaksi vaihtunut Express ja olivat käyneet oven takana, ja vieneet lähimpään noutopisteeseen, kun en ollut kotona. Postin jättämässä noutolapussa lukee "maksaja muu kuin lähettäjä". Mitä helvettiä? Voiko tuossa olla virhe? Käytin tarjousketjussa mainittua koodia ilmaiseen postitukseen, ja se rekisteröityi normaalisti. Voiko oikeasti olla niin, että minä joutuisin maksamaan postikulut? Tänään olen menossa noutamaan pakettia.
Et joudu mitään maksamaan. Postista noudin omankin paketin kun olivat yrittäneet ensin kotiovelle tuoda

upload_2019-12-10_14-17-2.png

Tommoinen lähti gigantin klubitarjouksena.
Toinen vaihtoehto oli :

upload_2019-12-10_14-17-45.png

Ei tuossa paljoa menettänyt, että jäi kupit saamatta, mutta Gigantti saisi kyllä parantaa sivujensa kuorman kestävyyttä. :rolleyes:

Ai tänne puolelle olikin tuo jo postattu. Juu kyllä ilmaisuus aiheuttaa liikehdintää meissä suomalaisissa. :D
Vaikka tuossakin tapauksessa tarjous oli käytännössä 50% eikä suinkaan 100%, koska noutomahdollisuutta ei ollut ja toimituskulut tuli pakolla mukaan.. :bored:

Gigantista sai RTX-tuotteen mukana CoD Modern Warfare-koodin. Ostin tutulta tuon koodin, mutten ole ehtinyt vielä aktivoida. Eikai tässä ole jotain tsekkausta, että koneesta on löydyttävä tuo RTX-kortti tai muuten pelin lataus ei onnistu ?

eikös nvidian oheisjutut lunasteta geforce experiencen kautta?

Kyllä ainakin nämä uudemmat pelit mitä olen lunastanut niin on tapahtunut tuon experiencen kautta.

Myin oman koodin tarpeettomana ja homma meni niin, että aktivoin koodin oman geforce experiencen kautta ja kirjauduin ostajan antamilla tunnuksilla aktivointivaiheessa hänen battle.net-tililleen. Minulla näkyy nyt geforce experiencessä, että koodi on aktivoitu ja hän oli saanut pelin ladattua battle.net-tilin kautta.

• Tykkää
Reactions: |le
Viiden euron alennus krääsäkupeista ja kansa aivan innoissaan :think:

Yritin täysiä itekkin tilata, en tosin juo edes kahvia, saati espressoja. Seuraavaksi jäädään odottamaan "ilmasta" ämpäriä mitä ei tarvii jonottaa ulkona vaan mukavasti toimistolta käsin.

Tämä, muutenki turhaa romua kaapit täynnä mitkä pitäisi heittää menemään. Jotenkin ihmisillä tarve haalia kaikkea mitä saa ilmaiseksi vaikka ei tekisi mitään.
Samaa ongelmaa. Olen jättänyt useita "pommitarjouksia" nyt välistä kun ei vaan halua kaappeihin enempää roinaa. Alkanut suosimaan lahjoinakin esim. lahjakortteja palveluihin ja ravintoloihin, koska niistä ei jää kuin (toivottavasti) mukava kokemus hetkeks mieleen.

Olisi mennyt itsellä käytöön. Noi kupit on tosi käteviä sähköhammasharjatelineitä :D

Samaa ongelmaa. Olen jättänyt useita "pommitarjouksia" nyt välistä kun ei vaan halua kaappeihin enempää roinaa. Alkanut suosimaan lahjoinakin esim. lahjakortteja palveluihin ja ravintoloihin, koska niistä ei jää kuin (toivottavasti) mukava kokemus hetkeks mieleen.

Huhuh juuri näin! Itsekin useaan suuntaan sanonut, että mikäli on pakko joululahjaa minulle ostaa niin lahjakorttia palveluihin X/Y/Z, kiitos. Vaan tiedän, että sieltä tulee taas jouluna turhaa krääsää, joka päätyy ärsyttävästi täyttämään kaappeja ennen kuin heitän ne roskiin tai annan eteenpäin...

Huhuh juuri näin! Itsekin useaan suuntaan sanonut, että mikäli on pakko joululahjaa minulle ostaa niin lahjakorttia palveluihin X/Y/Z, kiitos. Vaan tiedän, että sieltä tulee taas jouluna turhaa krääsää, joka päätyy ärsyttävästi täyttämään kaappeja ennen kuin heitän ne roskiin tai annan eteenpäin...
Pistät toriin myyntiin että voit saada niistä vitosen ja ostajista hermoromahduksen ja vatsahaavan.

Olisin ehtinyt ostaa kahvikipot kun niitä vielä oli ja ennen kuin sivut oli pahasti jumissa, mutta en kyllä maksaisi 4,90 € moisista.

Olisin harkinnut vakavammin vain jos olisi tärkeää ostettavaa joka pitäisi saada kuljetuksella, niin olisi mennyt samassa.

Kuinka ison tilan tuollaisen täysillä soittamiseen tarvitsee :D Mulla nykysellään Elacin S10 EQ, ja tästäkin lähtee jo puolivälillä sen verran ääntä, ettei ole koskaan tarvinnut täysillä soittaa. Ja tämän jatkuva teho on 200W, vs tuon 800W (vai 600W?).
Silloinhan subbari on alimitoitettu tai vaan surkea jos sitä täytyy "täysillä" soittaa :) Aina pitää olla vähän tehoreserviä ylöspäin, ettei tule hetkellisiäkään särkemisiä tai pohjaamisia. Ja onhan se toki mukava joskus käydä siellä rajojen lähellä kokeilemassa miten sitä painetta oikein irtoaakaan.

Itseltä löytyy Elac S12EQ ja täytyy myöntää, että ostohousujen puntti alkoi hetkellisesti vipattaa tuon Jamon nähdessäni. Vaikuttaa erittäin pätevältä tarjoukselta.

Vaan eipä minulla ole kyllä mitään järjellistä perustetta päivittää tätä Elaccia. Ellet sitten @mesag haluaisi päivittää omaa Elacciasi tähän kaksi tuumaa isompaan ja itse laittaisin Jamon tilaukseen.. :vihellys::rofl:

Silloinhan subbari on alimitoitettu tai vaan surkea jos sitä täytyy "täysillä" soittaa :) Aina pitää olla vähän tehoreserviä ylöspäin, ettei tule hetkellisiäkään särkemisiä tai pohjaamisia. Ja onhan se toki mukava joskus käydä siellä rajojen lähellä kokeilemassa miten sitä painetta oikein irtoaakaan.

Itseltä löytyy Elac S12EQ ja täytyy myöntää, että ostohousujen puntti alkoi hetkellisesti vipattaa tuon Jamon nähdessäni. Vaikuttaa erittäin pätevältä tarjoukselta.

Vaan eipä minulla ole kyllä mitään järjellistä perustetta päivittää tätä Elaccia. Ellet sitten @mesag haluaisi päivittää omaa Elacciasi tähän kaksi tuumaa isompaan ja itse laittaisin Jamon tilaukseen.. :vihellys::rofl:
Mulla on Elac tällä hetkellä äpistä 40% teholla, ja joissain biiseissä sekin on pikkasen liikaa, eli lähelläkään täysiä ei tarvitse soittaa. :D

Tuote: Jamo D600 SUB subwoofer
Hinta: 534 € postikuluineen
Kauppa: Supersonido.es
Linkki: Jamo D600 SUB

Jamo D 600 SUB, 1299€ | Hinta.fi
Jamo D 600 SUB -subwoofer, musta 1 299,00

Tilasin tällaisen klo 18, puolitoista tuntia myöhemmin tuli sähköposti, jossa lyhyesti todettiin, että tilaus piti perua ja rahat palautetaan. Tietty tuli enemmän tilauksia kuin pystyvät toimittamaan.

Mahtaakohan Elisan Black Friday -tuotevaraston loppumisepisodia sivuten jälleenmyyjän "pakko toimittaa myös tuote, jos tilausvahvistus on toimitettu eikä ilmoitettu rajattua kappalemäärää" -ukaasi olla EU-tason vai suomalaista kansallista lainsäädäntöä?

Tilausvahvistus tuosta ehti tulla sähköpostiin.

Itsellä oli kasattuna toivelistalle 70e kasa. Huima tarjous antaa tästä satsista alennusta 4.24e. Taitaapi jäädä tokmannin tarjoukset käyttämättä jatkossa.

Siinä ehdotuksia tokmannista ostettavaksi jotta saa 20€ täyteen.
Paradis 500 g konvehtirasia
WC-paperi 24 rl valkoinen
Hienosokeri 1 kg
Täysjyväriisi 1 kg
Talouspaperi 3 rl puoliarkki kuvioitu

ehkä tuo, itse en ole koskaan kokeillu
Pyykinpesujauhe 10 kg kaikelle pyykille

Juhamokkaa näkyy olevan vain tummana.
Tuo vähintään -25% tarkoittaa varmaan tasan -25%
Tokmanni saattaa poistaa suosituimpia tuotteita illan aikana.
Kannattaa testata kuuluuko tuote tarjoukseen lisäämällä 1kpl ja muuttamalla -> 2kpl niin jos alesumma ei kasva ei tuotteesta tule alennusta vaan saa poistaa kokonaan ostoskorista.
upload_2019-12-10_22-5-2.png

Viimeksi muokattu:
Minimi ei oo 20 tällä kertaa. Tilasin just kympin tilauksen, nouto kauppaan 0 toimituskulut.

Niinpä on, varmaan joku virhe kaupassa. :)
Tai kampanja joka tarkoitettu eri viikolle.
upload_2019-12-10_22-35-56.png

Ei siellä näytä kaikki muukaa ihan olevan kohdallaan, vahvistuksessa kaikissa tuotteissa vastaava virhe.
upload_2019-12-10_22-39-29.png

Pöh tuota kärcherin tekstiilipesuria ei saa tuolla alennuksella, missasin sen viimeksi kun loppuivat. Täytyy tilata sillä henkilökohtaisella -20% koodilla sitten..

Onko kukaan saanut joulusuklaatiboxeihin tuota alennusta? Herjaa että ei ole kelvollinen koodi

EDIT: Ovat näköjään tarjoustuotteita, ei koske alennus niitä :mad:

Tuote:Svane Standard Zenit 3000 runkopatjasetti
Hinta: 1800€
Kauppa: Masku
Voimassa: 15.12
Linkki: Svane Standard Zenit 3000 runkopatjasetti

Vain parisänky, ilmeisesti vain tietty väri ja petari, myöskin tilattavissa vain myymälästä. Silti siitä halpa premium luokan parisängyksi tarvitsevalle.

Tälle voin antaa suosittelut. Pari vuotta ollut Svanen Zenith käytössä, ja on kyllä heittämällä paras sänky millä olen nukkunut.

Tuote:Svane Standard Zenit 3000 runkopatjasetti
Hinta: 1800€
Kauppa: Masku
Voimassa: 15.12
Linkki: Svane Standard Zenit 3000 runkopatjasetti

Vain parisänky, ilmeisesti vain tietty väri ja petari, myöskin tilattavissa vain myymälästä. Silti siitä halpa premium luokan parisängyksi tarvitsevalle.

Tämä koskee kuulemma vain myymälästä löytyviä kappaleita, joita on melko harvassa tai ei ollenkaan.

RadRhino sähköpyörä €1.499,00 sis pk.

RadRhino Electric Fat Bike

Sähköinen fat bike
Samsung akku 48V 14Ah
750W moottori
Käsikaasu
Akusta toimiva etu- ja takavalo (jarruvalo)
Tarakka ja lokasuojat sisältyy hintaan
Vaatii vakuutuksen

Nyt 4 kertaa ajaneena uskalla suositella. Toimitus oli nopea, pyörä oli nopea kasata (tarvi kiinnittää vain ohjaustanko, eturapakaari, eturengas ja polkimet) ja ajaminen on todella miellyttävää ja hauskaakin. Jäisillä keleillä railot ei haittaa ja pitoa on paljon normaalia enemmän. Käsikaasu on loistava silloin kun ylämäessä laiskottaa. Tehoa on riittävästi ja rajoituksen voi halutessaan nostaa jopa 40 km/h nopeuteen (muista, että julkisilla teillä max avustus 25 km/h).

Edit: Näköjään edelleen tarjouksessa samaan hintaan kuin Black Fridayna.

Tuote: Pesevä WC-istuin kauko-ohjaimella
Hinta: 499,90 € (649,90 €)
Kauppa: Senioreiden kauppa
Linkki: Pesevä WC-istuin kauko-ohjaimella - Senioreiden kauppa
Myös tälle vahva suositus. Asensin itse ilman aiempaa kokemusta putkitöistä ja oli yllättävän helppoa. Pöntölle tulevan putken venttiili ruuvimeisselillä kääntämällä kiinni asentoon, liitos auki, mukana tullut T-haara väliin, liitos takaisin kiinni, venttiili takaisin auki ja töpseli seinään.

Aina laittaa hymyn huulille kun istahtaa lämpimälle pöntölle. Ja isomman hädän jälkeen on mukava antaa pöntön hoitaa peseminen. Suuttimen edestakainen liike tekee puhdasta jälkeä ja vielä ei ole tullut vastaan tuotosta, mikä ei olisi puhtaaksi lähtenyt. Tuulettimella kuivauksessa kestää pidempään ja usein tulee kuivattua paperilla ellei sitten ole kännykkä tarttunut käteen eikä ole kiire pois.

Näyttäisi olevan tälläkin hetkellä -50 € tarjouksessa.

Myös tälle vahva suositus. Asensin itse ilman aiempaa kokemusta putkitöistä ja oli yllättävän helppoa. Pöntölle tulevan putken venttiili ruuvimeisselillä kääntämällä kiinni asentoon, liitos auki, mukana tullut T-haara väliin, liitos takaisin kiinni, venttiili takaisin auki ja töpseli seinään.

Aina laittaa hymyn huulille kun istahtaa lämpimälle pöntölle. Ja isomman hädän jälkeen on mukava antaa pöntön hoitaa peseminen. Suuttimen edestakainen liike tekee puhdasta jälkeä ja vielä ei ole tullut vastaan tuotosta, mikä ei olisi puhtaaksi lähtenyt. Tuulettimella kuivauksessa kestää pidempään ja usein tulee kuivattua paperilla ellei sitten ole kännykkä tarttunut käteen eikä ole kiire pois.

Näyttäisi olevan tälläkin hetkellä -50 € tarjouksessa.
Miten tuollaisessa se pesupää pysyy puhtaana? Tai koko laitos hygieenisenä noin yleensä?

600€ siitä, että automaatti hoitaa persereiän pesun ja kuivauksen? Jos perusterve ihminen, niin voi nyt helvetti.
Jos käy paskalla 2-3 kertaa päivässä, niin tuohan on yksi parhaista itseensä tehtävistä sijoituksista. Monet ostaa kaikenlaisia härpäkkeitä, vaikka kameroita, joita käytetään ehkä vain muutaman kerran vuodessa ja maksavat vielä enemmän.

Itse olen tuollaisia istuimia käyttänyt ja kovasti haluaisin kotiinkin sellaisen. Moni suomalainen on aika ahdasmielinen mitä tulee kaikkeen uuteen. Hyönteisiäkään ei useat suostu edes maistamaan, koska hyönteinen. Asiaa ei ajatella järjellä.

Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
284 949
Jäsenet
78 897
Uusin jäsen
Tohtorigerhard

Hinta.fi

Back