Kannattaa muuten ostaa Gamestopista, Steamista Suomeen toimitus maksaa 15,1€.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa muuten ostaa Gamestopista, Steamista Suomeen toimitus maksaa 15,1€.
Gamestoppikaan ei ilmeisesti postita? Jää siis ostamatta
Gamestoppikaan ei ilmeisesti postita? Jää siis ostamatta
Nykyisillä kokemuksilla ajaisin vaikka tunnin kuin maksaisin latiakaan postille Nimimerkillä hukanneet gigabyte gtx 1080 tiAjan mielelläni puoli tuntia Turkuun säästääkseni 15€
Ohoh, vois ite kans tilata noi vähä rikkoutuneiden tilalleTuote:Lucid Sound LS30 Wireless Gaming Headset (musta)
Hinta: 77€ (169€)
Kauppa: Gigantti
Voimassa: SU KLO 23.59 ASTI
Linkki: Lucid Sound LS30 Wireless Gaming Headset (musta) - Kuulokkeet pelaamiseen
Ilmeisesti kohtuu hyvät luurit tuohon hintaan. Laitoin tilaukseen.
Ei löydy bluetoothia...Ohoh, vois ite kans tilata noi vähä rikkoutuneiden tilalle
Jäi vaan mietityttää että onko toi usb-dongle ainoo tapa yhistää noi koneeseen? Jossain arvostelussa puhuttiin että ne saa kännykäänkin, mutta siinä aiemmin mainittiin ettei olis bluetoothia
Pitää tutkia vielä ennen ku tilaa jollei joku osaa sanoa?
Suomen armeijan yksivaihteinen on optimoitu kaikkiin tilanteisiin, ja sillä pääsee vaikka puuhun. Väri jo valmiiksi vihreä, jos haluaa polkea sen suohon.
Näitä löytyy ylijäämäkaupoista ja kunnossa olevan löytää 50€.
Minulla on nuo kyseiset kuulokkeet ja olen ollut tyytyväinen. Edelliset olivat Schenheiser pc350.Onkohan nuo ls 30 äänentoistoltaan mitä laatua. Katsoin revikoita niin ainakin mikki olisi todella hyvä. Houkuttelisi palauttaa hyperx ja ostaa nuo kun samaan hintaan lähtee ja katsellut monesti langattomia. Kenelläkään mitään ideaa?
Minulla on nuo kyseiset kuulokkeet ja olen ollut tyytyväinen. Edelliset olivat Schenheiser pc350.
Tästä vielä V2:n arvostelu:
Ihan yhtä helppoa kunhan tuote on myyntikuntoinen, muuten voivat vähentää palautettavaa summaa. Itse palautin reilu vuosi sitten GTX 980 TI:n melkein kuukauden käytön jälkeen ja sain rahat ihan kokonaisuudessaan takaisin.Selvä homma. Tållei offtopiccina miten toi verkkokaupan tyytyväisyysytakuu toimii. Ainakin jos viikon sisällä on ostanut antaa rahat suoraan takas ilman kyselyjä mutta jos on mennyt esim 20pvä. Pitäiskö olla yhtä helppoo.
Minulla on nuo kyseiset kuulokkeet ja olen ollut tyytyväinen. Edelliset olivat Schenheiser pc350.
Tästä vielä V2:n arvostelu:
~55mmMiten iso tuo kuppi on noissa? Näyttäs aika pienelle niin arveluttaa et mahtuuko korvat sisää kunnolla, jos kehtaat nii mittaa sisäreiän koko
Minulla on ollut vain se usb -tikku koneessa kiinni ja that's it.Onko sulla ollut noi pelkällä usbilla vai toimiiko usb+optical myös kuten XBOnella?
Hyviltä vaikuttaa tarvii ehkä vaan 3.5mm haaroittimen (mistä tämmönen? 10€ Jimmsillä ) kaveriksi niin saa tarvittaessa käytettyä koneessa langallisena (akun loppuessa kesken pelien tms.)
Tuote:Lucid Sound LS30 Wireless Gaming Headset (musta)
Hinta: 77€ (169€)
Kauppa: Gigantti
Voimassa: SU KLO 23.59 ASTI
Linkki: Lucid Sound LS30 Wireless Gaming Headset (musta) - Kuulokkeet pelaamiseen
Ilmeisesti kohtuu hyvät luurit tuohon hintaan. Laitoin tilaukseen.
ja hinta nyt 119€, ei tainnut normaali ollakkaan 169€ . Hyvin tehty gigantti, hyvin tehty
Powerilla 119, niin ei Gigantti haluu myydä kalliimmalla enääja hinta nyt 119€, ei tainnut normaali ollakkaan 169€ . Hyvin tehty gigantti, hyvin tehty
Powerilla 119, niin ei Gigantti haluu myydä kalliimmalla enää
Edit:
ja jotenkin Gigantin kohdalla uskon hinnan oikeasti olleen 169€ ennen kampanjaa, että ei imo ole "kusetusta", vaikka ale-% nyt pienempi olikin kuin mitä antoivat olettaa. Itse ainakin tsekkasin (niinkuin aina) kilpailijoiden hinnan ennen tilausta ja siellä se Powerin 119€ oli nähtävillä = Gigantissa oli ennen alea jäänyt hinta melko ylös... nyt sitten laskivat sen alemmas ja se on muka kusetusta Jatkuvaa hintakilpailua näyttää olevan puolin ja toisin.
Eipä näy pyörää ei, samaa mullakin matkahuollon seuranta sanoo.Onko kukaan vielä saanut verkkiksen nettikaupasta ostettuja 50€ kaupunkipyöriä?
Ollut maanantai aamusta lähtien "Sähköinen ennakkotieto vastaanotettu" tilassa matkahuollossa...
900 pyörää ja takuuvarmasti kaikki valitsivat sen pari euroa halvemman matkahuollon jakopaketin toimitustavaksi...Eipä näy pyörää ei, samaa mullakin matkahuollon seuranta sanoo.
Entisenä MH työntekijänä voin kuvitella tilanteen. Kohta nuo pyöräpaketit makaa/nojaa ympäri kampin rahtipistettä kun kuskit ei millään jaksa/viitsi ottaa kyytiin.900 pyörää ja takuuvarmasti kaikki valitsivat sen pari euroa halvemman matkahuollon jakopaketin toimitustavaksi...
Saa nähdä kuinka kauan tuossa kestää.
Veli pisti kuvaa että on ostanut (kyseisen kaupan viimisen) tollasen
En tiedä onko muissa Citymarketeissa niin en pistä tarjouksien puolelle. Slim-malli tais olla kyseessä ja jotain myös sanoi että ilman ohjainta toi ois ollut 30€????
nyt on näköjään saaneet pyörän liikkeelle, eli pahin pullonkaula on saatu ohitettua. Toivottavasti paketti tulisi perille huomenna.900 pyörää ja takuuvarmasti kaikki valitsivat sen pari euroa halvemman matkahuollon jakopaketin toimitustavaksi...
Saa nähdä kuinka kauan tuossa kestää.
Itselle tuli 16.5 viesti hyväksynnästä ja vielä odotellaan.En tiedä onko oikea paikka kysyä, mutta onko kukaan saanut vielä niitä Asuksen cashback rahoja muutama kuukausi takaperin olleesta kampanjasta? Meikäläisellä viimeisin viesti 15.4 missä vain ilmoitettiin, että cashback pyyntö vastaanotettu.
Tällanen vahvistus mulle tuli alkuun:En tiedä onko oikea paikka kysyä, mutta onko kukaan saanut vielä niitä Asuksen cashback rahoja muutama kuukausi takaperin olleesta kampanjasta? Meikäläisellä viimeisin viesti 15.4 missä vain ilmoitettiin, että cashback pyyntö vastaanotettu.
Jesh, pyörä kasattu ja ajovalmiina.nyt on näköjään saaneet pyörän liikkeelle, eli pahin pullonkaula on saatu ohitettua. Toivottavasti paketti tulisi perille huomenna.
31.3 loppui toi Asuksen kampanja, joten kaikki sai hakea Emo/näyttis-cashbackia viimeistään 30.4/1.5 ja siitähän tulee se 90 päivää vasta heinäkuun lopulla, niin hienosti ovat vielä "ajallaan"Tarjouksiahan nämä cashbackit tavallaan on niin heitetään nyt omatkin mielipiteet näistä ilmoille. Kieltämättä tässä on vähän näitä juttuja lukiessa muodostunut sellanen käsitys että noissa Asuksen cashbackeissa kestää pirun kauan. Katotaan miten oman MSI:n cashbackin kanssa käy. Vastaus tuli vajaassa yhdessä työpäivässä että hakemus hyväksytty ja rahojen pitäisi tulla about 3 viikon sisällä.
Kannattaa vältellä noita cashback tuotteita. Aina yhtä hankalia tapauksia että saisi 20e takaisin. Suosittelen käymään tunnin tai pari ylitöissä että saisit takaisin tuon 20e.Ostin ton z270f + 7700k bundlen ja nyt vasta rupesin hakemusta tekemään kun ostosta on reilu kk ja elokuuhun asti piti olla aikaa.. Niin eihän se p###### enään onnistu koska asus vaan lopettanut kamppanjan kesken?? Jotain koitin äsken kysellä supportista mutta katellaan mitä sieltä vastaa..
Laita tänne kun sieltä jotain kuuluu. Missä koitit hakemuksen tehdä? Linkkiä?Ostin ton z270f + 7700k bundlen ja nyt vasta rupesin hakemusta tekemään kun ostosta on reilu kk ja elokuuhun asti piti olla aikaa.. Niin eihän se p###### enään onnistu koska asus vaan lopettanut kamppanjan kesken?? Jotain koitin äsken kysellä supportista mutta katellaan mitä sieltä vastaa..
ASUS │ CashbackLaita tänne kun sieltä jotain kuuluu. Missä koitit hakemuksen tehdä? Linkkiä?
Joo se loppu 7.6. alkuperäisen 30.6. sijaan, mutta ei kai sen pitäisi cashbackin anomiseen vaikuttaaASUS │ Cashback
Olisko tota kautta ollut. Samaa sanoivat jimmsillä että olivat vaan lopettanut kampanjan ennen aikojaan.
Tärkein asia mikä pitää ottaa huomioon on Finlux/Luxor jne. = Vestel = Vältä kuin ruttoa.Kannattaa ottaa huomioon tuossa Finluxin tarjoustelkussa FINLUX 55" UHD SMART TV FIN55UTV560BK , et siinä ei ole HDMI 2.0 vaan 1.4.
Eikös se Bekokin tehny FInluxia jossain vaiheessa vai oliko se Philipsia kun se teki/tekee?!Tärkein asia mikä pitää ottaa huomioon on Finlux/Luxor jne. = Vestel = Vältä kuin ruttoa.
Tuote: Steam link
Hinta: noin 17e posteineen (£11.99)
Kauppa: Game.co.uk
Voimassa: ?
Linkki: Steam Link