Itse en saanut koodia toimimaan, pitääkö olla rekisteröitynyt asiakas?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olin nimenomaan rekisteröitynyt hiljattain Club Clasuun enkä ollut koodia kertaakaan käyttänyt.GOCCFI koodi on vain rekisteröityneille asiakkaille ja toimii vain kerran per asiakastunnus.
Wiitä en ole itse käyttänyt vuosiin, mutta... öhh muksut pelaa Wiillä (WiiFit) ja 3DS:llä.Mullakin kävi jo äsken mielessä että pitäiskö.. Sit muistin että mulla on se orggis-Wii tv-tason lokerossa pölyyntymässä ni en perkl vielä tilannut. En ennenkuin oon pelannut sillä läpi Mariot 1-3![]()
Tuote: Nintendo Switch
Hinta: 279,20€ (tai mahdollisesti 251.28€ koodilla GOCCFI )
Kauppa: Clas Ohlson
Voimassa: ?
Linkki: Pelikonsoli Nintendo Switch | Clas Ohlson
Päästää ainakin maksuun saakka, mutta en ole testannut pidemmälle koska itseltä jo kyseinen lelu löytyy.
Siellä on "matkustustarvikkeet -20%".Joo 10min sittenkorissa oli oikein, mutta korjasivat hinnoittelun. Näytti kaikki nintendot olevan -20%, luultavasti oli virhe jonka korjasivat
Hong Kong -ketju saa uuden alun ruotsalaisen halpatavaraketjun huomassaKyllä ja kuulemma honkarin verkkokauppa kohta lopetetaan kokonaan
Haulla tulee tuo tarjoushinta mutta kun menee tuotesivulle niin hinta muuttuu tuohon 349e. Näitähän ei myymälässä ole edes saatavilla.Onhan se svitsi siellä vielä alehinnalla. Mutta myymälähinta taitaa olla joten ei tarvi tilata![]()
Kyllä mulla edelleen näkyy tuo tarjoushinta tuotesivulla (olen kirjautunut sisään, jos sillä mitään väliä).Haulla tulee tuo tarjoushinta mutta kun menee tuotesivulle niin hinta muuttuu tuohon 349e. Näitähän ei myymälässä ole edes saatavilla.
sama mulla jos on kirjautunut mutta korissa (jos menee maksuun) sitten on jo normihinta..Kyllä mulla edelleen näkyy tuo tarjoushinta tuotesivulla (olen kirjautunut sisään, jos sillä mitään väliä).
![]()
No sitten ei voi muuta kuin tehdä voitontanssia kun sai tilattua ennen hinnan muuttumista.sama mulla jos on kirjautunut mutta korissa (jos menee maksuun) sitten on jo normihinta..
Hong Kong -ketju saa uuden alun ruotsalaisen halpatavaraketjun huomassa
Varmaan tulee uusi jossa tavarat tulee ruotsista.
Täällä asiakaspalvelu laittoi uuden hiiren (M705), kun valittelin yhden tassun liimauksen/muodon olleen kehno. Nyt on sitten kaksi hiirtä.Täytyy Logitechiä vähän puolustaa, vaikka laatu on välillä niin ja näin, on takuuasiat hoitunut erinomaisesti.
Esim. Hiirien liukutassuja on saanut kysymällä helpistä.
No sitten ei voi muuta kuin tehdä voitontanssia kun sai tilattua ennen hinnan muuttumista.
(Elleivät nyt peru sitä tjsp...)
Pitikin sanoa vinkkinä, että kun soitin tokmannin Kankaanpään liikkeeseen niin myyjä pystyi katsomaan koko suomen saldon koneelta ja luetteli paikat missä sahaa on jäljellä (ei pysty muistamaan enää kaikkia paikkoja). Eli kannattaa kysyä tokmannin myyjältä mitä muiden liikkeiden saldot näyttää ja niistä sitten lähinJa DeWaltin tuotekoodi on: 5035048633588 ilman tuota tuntui olevan hiukan hankala löytää tuotetta välillä.
Pitikin sanoa vinkkinä, että kun soitin tokmannin Kankaanpään liikkeeseen niin myyjä pystyi katsomaan koko suomen saldon koneelta ja luetteli paikat missä sahaa on jäljellä (ei pysty muistamaan enää kaikkia paikkoja). Eli kannattaa kysyä tokmannin myyjältä mitä muiden liikkeiden saldot näyttää ja niistä sitten lähinJa DeWaltin tuotekoodi on: 5035048633588 ilman tuota tuntui olevan hiukan hankala löytää tuotetta välillä.
Ei ollu enää ainakaan RiihimäelläLauantaina oli riihimäen tokmannilla feinin aukkkoneet 67,50€ 2kpl oli jäljellä silloin.
Ei ollu enää ainakaan Riihimäellä
Kukaan bongannu Feinin akkukoneita Uusimaa --kanta-Häme akselilla?
Tuon kuvapostauksen jälkeen Logitech on tippunut omilta ostoslistoilta aivan kokonaan pois eikä omaan ostoskoriin todennäköisesti koskaan tule tippumaan ainuttakaan Logitechin tuotetta.
Parhaat 250GB M.2 ssd tarjoukset? Periaatteessa ei väliä NVME tai sata3 välillä.
Menee htpc:n käyttis levyksi. Todella pieni kotelo ajaa korvaamaan nykyisen 120GB 2.5" ssd.
Siis hetkonen, putosin kärryiltä, mikä tässä nyt on ongelma? Onko noista toinen olevinaan suora kopio, vai meinaatko että on ennenkuulumatonta, jos yritys siirtää tuotantoa jonnekin halpatuotantomaahan?Ikea goes India. En tiedä millainen moraali on alkaa myydä feikki tuotetta.
Linden Sweden | twixit!
2-3 v sitten ostettu pussinsulkija
![]()
2019
![]()
Siis hetkonen, putosin kärryiltä, mikä tässä nyt on ongelma? Onko noista toinen olevinaan suora kopio, vai meinaatko että on ennenkuulumatonta, jos yritys siirtää tuotantoa jonnekin halpatuotantomaahan?
Ja jos tuo toinen siis on joku Ikean tuote(?), niin mitä sitten, onhan suojaamattomia tuotteita kopioitu ja myyty edullisemmalla kautta aikojen.
Koko Ikean ideahan on käytännössä toimia niin, että poimitaan hyvät ideat muualta ja tuotetaan ja myydään ne kilpailijoita halvemmalla. Ja hyvin tuntuu toimivan.
Itse itselleni vastaten, kun ostin nyt Nvidian kortin -Ei saa pelikuponkeja, vaikka jimmsin varastosta tulevatkin.Joko joku oli saanut radeonia kaisanetiltä, että tietäisi tuleeko noissa mukana game settle tms pelikoodi?
Mielestäni kopiotuotteen myyminen on epäeettistä. Toki ei varmaan kiellettyä.
Alkuperäinen yritys ei siis siirrä tuotantoa, vaan IKEA teetättää ite kopion alkuperäisestä tuotteesta.
Jos alkuperäinen yritys siirtäisi, olisi siinä luultavasti brändi kuten ennen, toki voin olla väärässä.
Joskus on vaikea ymmärtää miten ihmisten on helpompi ymmärtää kiinaisten kopiointi tuomittavana, mutta kun eurooppalaiset tekee on se ok.
Juu. Kurjaa urputtaa toisten viesteistä, mutta nyt on kolme viimeistä viestiä tuolla ketjussa minusta vähän ohi aiheen. 10% alennusta ei kyllä järin hyvä tarjous ole. Tässä keskusteluketjussa voisi mieluummin tuollaiset pienet alennukset mainita. Ja viimeisimmässä viestissä on vaan linkki yleiseen alekampanjaan, jollaisia on joka viikko kyseisessä liikkeessä. Eli voisi tosiaan poimia, jos siellä on joku tosi hyvä tarjous ja linkittää sen. Muuten vaikka mainita täällä, että hei nyt on taas yksi alekampanja käynnissä, että käykääpä katsomassa. Mielipideasia toki varmaan.Olisit nyt joitain hyviä tarjouksia listannut![]()
Olisit nyt joitain hyviä tarjouksia listannut![]()
Juu. Kurjaa urputtaa toisten viesteistä, mutta nyt on kolme viimeistä viestiä tuolla ketjussa minusta vähän ohi aiheen. 10% alennusta ei kyllä järin hyvä tarjous ole. Tässä keskusteluketjussa voisi mieluummin tuollaiset pienet alennukset mainita. Ja viimeisimmässä viestissä on vaan linkki yleiseen alekampanjaan, jollaisia on joka viikko kyseisessä liikkeessä. Eli voisi tosiaan poimia, jos siellä on joku tosi hyvä tarjous ja linkittää sen. Muuten vaikka mainita täällä, että hei nyt on taas yksi alekampanja käynnissä, että käykääpä katsomassa. Mielipideasia toki varmaan.
Ei ainakaan kyseisessä myymälässä.Täs pitää tietää että Canada Goose ei ole koskaan alennuksessa
Ei ainakaan kyseisessä myymälässä.![]()
Vaikka et minulta kysynytkään, niin onhan noita erinäisissä liikkeissä ollut yleisiä "kaikki takit -20%" -tyylisiä alennuksia. Tuollainenkin on jo tuplasti parempi. Toki noita ei ihan joka liikkeessä myydä. Itse en vain 10% alea pidä hyvänä, vaikka tuote harvoin olisikin alennuksessa. Mutta mielipideasia, kuten sanoinkin jo."Ei koskaan" elikkäs hyvin, hyvin harvoin jos ei ole kyseessä joku poistomyynti. Saahan noita esimerkkejä kertoa missä oot suomalaisessa liikkeessä nähnyt noita takkeja alennuksessa, odotan mielenkiinnolla![]()
Vitsi vitsi, ihan samasta liikkeestä sain 20% alennuksen takistani"Ei koskaan" elikkäs hyvin, hyvin harvoin jos ei ole kyseessä joku poistomyynti. Saahan noita esimerkkejä kertoa missä oot suomalaisessa liikkeessä nähnyt noita takkeja alennuksessa, odotan mielenkiinnolla![]()
Tuote:Canada Goose takkeja
Hinta:-10%
Kauppa:Scandinavian Outdoor
Voimassa:Viikonlopun
Linkki:Scandinavian Outdoor
En tehnyt hintavertailua muihin myyjiin, mutta olen ymmärtänyt ettei näitä usein alennuksessa ole ja aika samat hinnat kaikkialla.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.