Mites sitten kun monesti amazonin kautta ilmoitatte + veroero. Miten tuo niissä sitten hoidetaan vai hoidetaanko ollenkaan?
Checkoutissa tulee tuokin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites sitten kun monesti amazonin kautta ilmoitatte + veroero. Miten tuo niissä sitten hoidetaan vai hoidetaanko ollenkaan?
Eu:n sisäisessä kuluttajakaupassa ei kuulu eikä edes mitenkään voi hoitaa veroja itse. Erotuksia tai muotakaan osuuksia. Myyjä on velvollinen ne tilittämään ja asiakasta asia ei koske yhtään mitenkään.Saat hoitaa itse jos haluat - tuotehan myydään saksaan, joten Mindstarilla ei ole velvollisuutta verottaa. Mailboxde taas vain lähettää tuotteen eikä myy sitä, eikä sillä täyty se "X euroa vuodessa -> ALV suomeen". Eli käytännössä sinä maksat, mutta kun oma tuontisi ei ylitä sitä 100.000 euroa vuodessa, ei taida täyttyä velvollisuuskaan.
Tuohan ei siis käytännössä eroa siitä kuin itse ostaisit saksassa tavaran, kävelisit postiin ja lähettäisit sen itsellesi suomeen. Tuskin miettisit siinä kohtaa veroerotuksen maksamista...
Amazonissakaan ei aina tule tuota veroeroa. Joissakin tarjouksissa ottavat ilmeisesti omaan piikkiin tms. Esim. nuo Boset ovat kyllä loppuhinnaltaan ihan tuon 274€ ja niihin ei tule lisäveroja enää päälle.
Minulla on töistä HUP-lisenssi Officeen, ostin sieltä kaksi vanhempaa versiota, mutta sitten en jaksanut enää päivittää, kun 2016 tuli... Vähän veikkaan, että 2019 tulee seuraava Office ja siihen asti pärjään 2013:lla..
Power avannut pelin ja Black Friday viikon tarjousliite julkistettu. Ei sisällä kuitenkaan itse BF perjantain tarjouksia ja aika peruskauraa nuo 'tarjoukset' tuntuvat ainakin äkkiseltään olevan. Ei jatkoon tämän perusteella.
POWER-HINTAAN - Viikon mainoslehti
Eli ei varsinaisesti Hyvät Tarjoukset- ketjun kamaa jos normaali tarjousliite ei sisällä yhtään hyvää tarjousta
Power avannut pelin ja Black Friday viikon tarjousliite julkistettu. Ei sisällä kuitenkaan itse BF perjantain tarjouksia ja aika peruskauraa nuo 'tarjoukset' tuntuvat ainakin äkkiseltään olevan. Ei jatkoon tämän perusteella.
POWER-HINTAAN - Viikon mainoslehti
Eli ei varsinaisesti Hyvät Tarjoukset- ketjun kamaa jos normaali tarjousliite ei sisällä yhtään hyvää tarjousta
Hieman aiheen ohi, mutta onko kellään kyseistä tuolia / siitä kokemuksia? Näyttää omaan silmään yhdeltä harvoista "pelituoleista" jonka viitsisi kämppää laittaa.
Sonyn WH-1000XM2 näkyy saavan ilman tarjouksiakin jo vajaalla 280 eurolla. Black fridayna hyvällä tuurilla parinsadan pintaan. Itselle ainakin olisi aika vaikea perustella hintaeroa QC 35 II tai WH-1000XM3...
Detroit: Become Human (PS4) - Playstation 4 -pelit 16,95€
God of War (PS4) - Playstation 4 -pelit 24,95€
Marvels Spider-Man (PS4) - Playstation 4 -pelit 32,95€
Shadow of the Colossus (PS4) - Pelit 17,95€
PlayStation Plus - 12kk tilaus 39,95€
Battlefield 5 (V) PS4 - Pelit 44,95€
Battlefield 5 (V) Xbox One - Pelit 44,95€
Ilmainen toimitus koodilla CAPMAN
Detroit: Become Human (PS4) - Playstation 4 -pelit 16,95€
God of War (PS4) - Playstation 4 -pelit 24,95€
Marvels Spider-Man (PS4) - Playstation 4 -pelit 32,95€
Shadow of the Colossus (PS4) - Pelit 17,95€
PlayStation Plus - 12kk tilaus 39,95€
Battlefield 5 (V) PS4 - Pelit 44,95€
Battlefield 5 (V) Xbox One - Pelit 44,95€
Ilmainen toimitus koodilla CAPMAN
Mielestäni tuo Ps Plus tilaus kuuluu kyllä tällekin puolelle.Näitähän varten on siis olemassa oma ketjunsa, ettei tarvi pelitarjouksia tänne sotkea.
★ Pelitarjoukset ★ (kaikki pelialustat) *EI KESKUSTELUA*
No tämä. Aina joku nillittää näistä tarjouksista.Minä tilasin noita pelejä. Tarjoukset olivat hyviä. Ei niitä tarjouksia kuitenkaan niiiin paljon ole, että ne hautautuisivat noiden pelitarjousten alle.
Minä tilasin noita pelejä. Tarjoukset olivat hyviä. Ei niitä tarjouksia kuitenkaan niiiin paljon ole, että ne hautautuisivat noiden pelitarjousten alle.
Mitä ihmettä noilla ohjattavilla värilampuilla edes tekee kun kaikki niin kovasti hössöttävät hue-tarjouksista? Älypuhelinsovelluksella saa makkarin valot punaiseksi eikä tarvitse kurkotella valokatkaisijaa, vai mikä?
Meillä on ratkaisu. - clasohlson.comOnkos tämä HUE tolla 15% alennuksella hyvä diili vai pitäiskös odottaa black friday tarjouksia? Hintaa tulee n. 115€.
Onko UK/DE amazonissa mahdollisesti parempia diilejä ollut black fridaynä?..
Aloituspakkaus Philips Hue White Ambiance E27 - PHILIPS | Cla...
Ennen kuin noihin kajoaa. Niin gigantissa edelleen tuo white and color cersio hintaan 99€ Philips Hue White and Colour Ambiance pakkaus (3 polttimoa ja silta) - ÄlyvalaistusMeillä on ratkaisu. - clasohlson.com
Tälläviikolla Clas Ohlsonilla LED-polttimot -25% koskee myös Hue-lamppuja.
Aloituspakkaus Philips Hue White Ambiance E27 - PHILIPS | Cla... 101,25€
Aloituspakkaus Philips Hue White and Color Ambi... | Clas Ohlson 126,75€
Tämähän tuleekin halvemmaksi kun Gigantista (tarvetta 6 lampulle)Verkkiksessä kahden lampun e27 hue aloituspakkaus ja silta 59,90
Philips Hue White and Color ambiance Starter -aloituspakkaus, E27 59,90 €
Tämähän tuleekin halvemmaksi kun Gigantista (tarvetta 6 lampulle)
e/ Jaa paitsi että 1kpl per asiakas
Tämä puuttuu Gigantin paketista, mutta Clasulla tulee mukanaEnnen kuin noihin kajoaa. Niin gigantissa edelleen tuo white and color cersio hintaan 99€ Philips Hue White and Colour Ambiance pakkaus (3 polttimoa ja silta) - Älyvalaistus
e/ Jaa paitsi että 1kpl per asiakas
Viimeksi tilasin ihan omalla tunnuksella 2 padia, toisessa vain oli toimitustietona äidin tiedot. Hyvin onnistui nouto noutopisteeltä ja kyseinen pädi kyllä meni oikeastikin äidille. Ehkä asiakaspalvelijasta kiinni jos tuohon tarttuu..?Kerran kun oli rajoitettu tarjous niin pyysin duunikaveria tilaamaan, laittoi toimitusosoitteen suoraan mulle ja mä maksoin omalla kortilla mutta osto tehtiin hänen asiakkuudellaan niin ei ongelmaa
Pointti siinä 19€/vuosi office 365 oli se onedrive eikä office. LibreOfficekin piisaa muuten hyvin.Office 2019 HUP on jo julkaistu, hinta 12,99€.
Lisäksi työpaikan/koulun Office 365 proplus tunnuksilla
voi officen asentaa 5:lle koneelle henkilökohtaiseen käyttöön, myös kotikoneelle.
Meinasin tarttua tähän vaikkei nyt erityinen tilantarve olekaan, mutta huomasin sitten, että jenkkilässä Samsungin 860 EVO maksaa ~$130. Olisikohan kaukaa haettu, että mustana perjantaina kolisee Euroopassakin hinnat vielä ja varastot tyhjiksi?Tuote: SanDisk SSD Plus 960GB 139,99€ sis. postit + veroero
Hinta: 139,99€ + veroero
Kauppa: Amazon
Linkki: https://www.amazon.de/dp/B01LY5ZZ4P/
Taitaa olla Euroopan halvin teranen-SSD.
Niin, onko tuo erillinen BF ketju sitten vain höpöttämistä varten kuten tämä? Ainakin normi "hyvät tarjoukset" ketjussa on jo BF tarjouksia listattu.Vähän hankala seurata, jos tarjoukset ja keskustelu samassa ketjussa.
Asus B250 MINING EXPERT Intel B250 LGA1151 ATX-emolevy
25€
Asus B250 MINING EXPERT Intel B250 LGA1151 ATX-emolevy 24,90 €
Kannattaa edes sama sivu katsoa läpi jos on jo postattu tarjous..emo 25 euroa
ostaa kuka tietää mitä sillä tekee
Asus B250 MINING EXPERT Intel B250 LGA1151 ATX-emolevy 24,90 €
Olisiko näin, sillä mielestäni tämä lanka on parempi tarjouksista keskustelulle ja tuo toinen esim. tuon Powerin surkean taktinoinnin puimiseen?Eikö ton bf-keskusteluketjun voi liittää tähän? Vähän sekavaa, kun keskustelu hajonnut kahteen eri ketjuun, joita pitäisi seurata. Vai onko tämä vain ei-bf-tarjouksista keskustelua varten Tarjousketjussa ainakin on jo bf-tarjouksia.