Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli pakko ostaa uusi keitin kun ~15v vanha melissa ei enää katkaissut virtaa kiehumisen jälkeen
Voin raportoida että tämä ei ainakaan piippaa ja kiehumisen aikainen meteli on maltillinen: Wilfa Pure Boil vedenkeitin WKG-2200S (lasi) - Keittiön pienkoneet Palosireenin metelillä piippaavat kodinkoneet ärsyttää suunnattomasti...
Kiehumisen aikana näkyisi olevan vain lasia ja rosteria kosketuksessa veden kanssa. Kannessa on muovia. Hinta varsin järkevä ja 5 vuoden takuu. Huono puoli on että kansi aukeaa jostain syystä ehkä n. 60 astetta. Kyllä hana siitä raosta mahtuu sisään mutta miksei voi aueta samantien 90 astetta...
Teho on todellisuudessa mittarin mukaan 1940W. 1,8 litran kuumentamiseen menee aikaa 5,5min.
Ehdotuksia uudeksi vedenkeittimeksi, vanha Electrolux EEWA7800 sanoi sopimuksensa irti reilun kahden vuoden käytön jälkeen (juuri sopivasti takuun rauettua, eikä myyjäliike tai maahantuoja tulleet mitenkään vastaan, vaikka kai näissäkin pitäisi jokin virhevastuu olla?) ja mielellään joku muu merkki kuin Electrolux. Lämmönsäädöt on must ja metallia/lasia, muoviset ei kiinnosta. Pitäisi myös olla tarpeeksi laadukas, ettei tarvitsisi joka toinen vuosi olla ostamassa uutta.
Lidlin säädettävällä lämpötilalla varustettu teräsvedenkeitin ei piippaa, sininen valo sammuu lämpötilan saavuttamisen merkiksi.Piippaa kerran lämmettyään mutta niin tekee kaikki muutkin elektroniset vehkeet.
Minulla on tuo Tokmannin Ideale+ ollut noin vuoden verran ja ei ole ollut mitään pahaa sanottavaa. Ainoastaan piippailut joskus ärsyttävät.Wilfa TEMP WKD-2200S vedenkeitin Gigantissa 39,95e todettu hyväksi. Tilavuus 1.7l, 2200W, automaattinen sammutus, kahden tunnin lämpimänäpitotoiminto, lämpötilasäädin 60°C, 70°C, 80°C, 90°C tai 100°C, hiljainen, pieni led valo läpinäkyvässä ikkunassa. Kannun pinta lämpenee vedestä mutta aikuisille ei ongelma.
Tokmannin Ideale+ 25e vaikuttaa epäilyttävän samalta laitteelta.
Huomenna on Lidlissä lasinen vedenkeitin 24,99 e. Onko tuosta kokemuksia? Vaikuttaa aika massiiviselta, mulle riittäis pienempikin.
Silvercrest Kitchen Tools Lasinen vedenkeitin - Lidl - www.lidl.fi
En kyllä vaihtaisi omaa, teräksistä, Lidlistä ostettua vedenkeitintä tuohon, eihän siinä ole edes veden lämpötilan säätöä. Hyvin toiminut noin viisi vuotta, eiköhän toimi vielä vähintään toiset samanmoiset.Minulla on tämmöinen:
Philips Daily Collection vedenkeitin HD9348/10 - Gigantti verkkokauppa
Vankkarakenteinen Philips Daily Collection HD9348/10 -vedenkeitin kuumentaa veden hetkessä. Keittimessä on 1 litran tilavuus ja käwww.gigantti.fi
Ollut jo vuosia. Suosittelen. Maksaa se 2x enemmän, mutta se on nopea, kestävä ja ei ole mitään ongelmia. Noin puolen vuoden välein olen puhdistanut sen kalkista, mutta mitään muuta toimenpiteitä se ei ole vaatinut.
Itsekin hain parasta hinta/laatu-suhdetta aikoinaan, mutta tuo on niin kestävä, että kestää minulla vielä 5 vuotta ja hoitaa asiansa. Kerralla hyvä on toiminut minulla. Tuossa on huonoa vain korkea hinta, mutta jos se on käytössä 2x pidempään kun Lidlin kertakäyttöelektroniikka, niin kyllä sillä rahoille vastinetta saa.
En kyllä vaihtaisi omaa, teräksistä, Lidlistä ostettua vedenkeitintä tuohon, eihän siinä ole edes veden lämpötilan säätöä. Hyvin toiminut noin viisi vuotta, eiköhän toimi vielä vähintään toiset samanmoiset.
Oma kokemus Lidl:n myymästä elektroniikasta on että yleensä loistavia tai hyviä hintaisekseen toki kuukauden vanha maidonvaahdotin jota 2krt käytetty ei herää enään henkiin ja myymälään jätetty että palauttavatko rahat vai uutta (muualta ostettaessa saisi rahaa laittaa lisää tiskiin)Huomenna on Lidlissä lasinen vedenkeitin 24,99 e. Onko tuosta kokemuksia? Vaikuttaa aika massiiviselta, mulle riittäis pienempikin.
Silvercrest Kitchen Tools Lasinen vedenkeitin - Lidl - www.lidl.fi
Tuo Philips vaikuttaa muuten hyvältä, mutta lämpötilan valinta puuttuu. Merkistä on myös hyviä kokemuksia, nykyinen keitin HD4685 on palvellut hyvin yli vuosikymmenen, mutta nyt on alkanut vuotaa. En silti usko, että Lidlin tuotteet olisivat vähemmän kestäviä, päinvastoin karkea nyrkkisääntö lienee, että Lidlin laatu vastaa tuplahintaisen merkkituotteen eli tässä tapauksessa tuon Philipsin laatua.Minulla on tämmöinen:
Philips Daily Collection vedenkeitin HD9348/10 - Gigantti verkkokauppa
Vankkarakenteinen Philips Daily Collection HD9348/10 -vedenkeitin kuumentaa veden hetkessä. Keittimessä on 1 litran tilavuus ja käwww.gigantti.fi
Ollut jo vuosia. Suosittelen. Maksaa se 2x enemmän, mutta se on nopea, kestävä ja ei ole mitään ongelmia. Noin puolen vuoden välein olen puhdistanut sen kalkista, mutta mitään muuta toimenpiteitä se ei ole vaatinut.
Itsekin hain parasta hinta/laatu-suhdetta aikoinaan, mutta tuo on niin kestävä, että kestää minulla vielä 5 vuotta ja hoitaa asiansa. Kerralla hyvä on toiminut minulla. Tuossa on huonoa vain korkea hinta, mutta jos se on käytössä 2x pidempään kun Lidlin kertakäyttöelektroniikka, niin kyllä sillä rahoille vastinetta saa.
Electrolux Expressionist vedenkeitin EEWA7800 79,90
Tällaisella mennään. Vaikka olenkin ihan perus Liptonin käyttäjä niin tuossa on kuitenkin mahdollisuus säätää hyvinkin tarkasti lopputulema. Mutta jos jotain negatiiviista niin tuosta kahvasta lähtee pintakerros tai maalaus mikä liekään.
Itsellä myös tämä Elektolux ja tästä muuten saa äänet pois todella helposti. Toki alustan joutuu käyttämän auki, mutta itse toimenpide on nopea, max 15min.Täällä sama keitin ollut viikotaisessa käytössä noin 3 vuotta. Kahvasta ei ole mitään lähtenyt irti.
Piipitelee tämäkin mutta ei häiritsevästi.
Mitenkäs ihan klassista teräspannua?Laitettiin induktioliesi, ajattelin että ostan sellaisen vedenkeittimen näkösen vesipannun ja käytän sitä liedellä. Ilmeisesti olen ihan yksin tämän haaveen kanssa kun kukaan enäi näytä tekevän ihan tavallisen vedenkeittimen näköistä vesipannua. Onko tosiaan näin? Pitkänokkaiset kahvihifistelypannut on lähimpänä, en halua sitä hidasta pitkää nokkaa.
Njoo, noitahan kyllä löytyy, ei ihan sitä mitä haen, mutta varmaan jotain tuollaista joutuu laittaan.Mitenkäs ihan klassista teräspannua?
Viheltävä vesipannu 2 litraa, ruostumaton teräs merkiltä Mareld
Toimitus seuraavaksi päiväksi: Mareld Viheltävä vesipannu 2 litraa, ruostumaton teräs - ✓ Vesipannu liedellewww.kitchenone.fi
Meillä on tommonen vesipannu kanssa. En halunnut yhtään ylimääräistä laitetta enää tiskipöydälle pölyttymään. Induktiolla tuokin lämpenee vähintään yhtä nopeasti kuin vedenkeitin, ellei nopeammin.Laitettiin induktioliesi, ajattelin että ostan sellaisen vedenkeittimen näkösen vesipannun ja käytän sitä liedellä. Ilmeisesti olen ihan yksin tämän haaveen kanssa kun kukaan enäi näytä tekevän ihan tavallisen vedenkeittimen näköistä vesipannua. Onko tosiaan näin? Pitkänokkaiset kahvihifistelypannut on lähimpänä, en halua sitä hidasta pitkää nokkaa.
@sammy123 No muuta eroa en ole havainnut kuin se, että vesipannun kiehumista pitää vahtia/olla lähistöllä, kun alkaa viheltämään, mutta eipä siihenkään montaa minuuttia mene vaikka pannu olisi täysi.
Vedenkeittimen tosiaan voi napsauttaa päälle ja lähteä vessaan asioille.
Onko pakko mennä vessaan ?Vedenkeittimen tosiaan voi napsauttaa päälle ja lähteä vessaan asioille.
Onko pakko mennä vessaan ?
Tämä vedenkeitin on jännä juttu. Itse en ole koskaan omistanut ja tuskin tulen omistamaankaan. En vaan millään keksi sille hyötykäyttöä. ( teen ruokaa, ja juon teetä ) Toisille tämä taas tuntuu olevan ihan must varuste keittiössä.
Onko pakko mennä vessaan ?
Tämä vedenkeitin on jännä juttu. Itse en ole koskaan omistanut ja tuskin tulen omistamaankaan. En vaan millään keksi sille hyötykäyttöä. ( teen ruokaa, ja juon teetä ) Toisille tämä taas tuntuu olevan ihan must varuste keittiössä.
Itse teen kahvia pressopannussa ja siinä vedenkeitin on oivallinen apu. Hyvälaatuinen vihreä tee puolestaan vaatii 80-asteisen veden jotta sen juomisesta ei tule pahoinvoinnin oireita.
os tykkää juoda irtoteetä ja erilaisia laatuja, joissa optimaalinen keittolämpötila vaihtelee, niin tiettyyn lämpötilaan lämmittävä vedenkeitin on tässä todella näppärä. Säännöllisenä vihreän teen juojana en myöskään välitä juoda teetä sata asteisena tai erikseen viiilennellä juomaa, kun useimmiten oikea lämpötila vihreälle teelle on n. 70-80 astetta. Vedenkeittimellä saan veden heti oikeaan lämpötilaan, eikä tarvitse ylimääräisiä puhallella
KULZ KUWK17SS 1,7 L VEDENKEITIN - Power.fi
www.power.fi
|
Emerio WK-124318 -vedenkeitin, lasi 23,99Nopea ja erittäin tyylikäs vedenkeitin, joka keittää veden nopeasti. Keittimessä on useita toimintoja ja sinisenä hehkuva sisävalo leviää veteen laitteen päälläollessa.
www.verkkokauppa.com
|
Tuotteen Wilfa WK2GW-1500 -vedenkeitin arvostelutVerkkokauppa.com - todennäköisesti aina halvempi!
www.verkkokauppa.com
|